6

3.9K 508 191
                                    

Oy ve Yorum yapmayın unutmayın~
Sizi seviyorum.İyi okumalar ❤️

(3.kişi anlatımıyla)

Changbin ve Felix kendi antrenman alanlarına geçmiş ve birbirlerine bakmaya başlamışlardı.

"Birinin başlaması gerekiyor değil mi?" Felix artık sıkılmıştı.

"Omegalar önden." Changbin ise Felix'i daha fazla sinir etmek istiyordu.

Felix koruma kalkanını açtıktan sonra hızlıca güçlü bir su topunu Changbin'e atmıştı.Changbin ise hızlıca ateş topu ile durdurmuş,tekrardan ateş topu fırlatmış fakat hızlıca attığı için gücü biraz daha azalmıştı.

"Tüm gücün bu mu?" Felix alayla sormuştu ama yine de hafif sarılmıştı.Alfaların güçleri tabi ki yüksekti ama bu Felix'i durduracak bir şey değildi,alfalar yapıyorsa o daha iyisini bile yapardı.Hatta okulda ki diğer çoğu alfadan daha güçlüydü ama karşısında ki Changbin diğer alfalardan farklıydı...

"Felix neden bu kadar inatçısın?"

"Pardon?" Felix ne dediğini anlamamıştı.

"Diyorum ki,neden benden güçsüz olduğunu kabul etmiyorsun?" Changbin bu sefer dalga geçmek yerine ciddiydi.O da omegaların daha güçsüz olduğunu düşünüyordu.

"Bak Changbin,şu saçma alfa egonu bir kenara bırak artık.Biz de güçlüyüz,gördüğün her omega güçlü,sadece bazılarımız bazen ilgi istiyor ve bu gayet normal,yapımızda ilgi almak var,sizin de yapınız da ilgi vermek." Felix gayet sakin açıklıyordu ancak son cümlesi önemliydi.

"Fakat ben ilgi isteyen bir omega değilim yani benimle konuşurken dikkatli ve hazırlıklı ol her an bir şey olabilir." Dediklerinden hemen sonra hızlı bir Su+Buz topu ile Changbin'i yere sermişti.Felix ise Changbin'in yüzüne eğilerek konuşmaya başlamıştı.

"Bir omegaya yenildin Changbin,kıyamam..." Fısıldayarak söylemişti."Sakın omegaları küçümseye çalışma." Arkasında ise Gurur düşmüş ve yaptıklarından etkilenmiş Changbin bırakmıştı.

Bu sıra da Jeongin hiç konuşmadan Hyunjin ile savaşıyordu.Jeongin buz topu atıyor,Hyunjin ateş topu ile hava da sıfırlıyordu.

Hyunjin artık dayanamamış ve Jeongin den daha hızlı bir şekilde ateş topu atmış ancak Jeongin hemen fark ederek, diğer eli ile durdurmuştu.

"Tamam,bekle dur." Hyunjin yorulduğu için durmak istemişti.

"Ne o? Kendinden çok emindin."  Jeongin de yorulmuştu ama bunu belli etmeyi düşümüyordu.

"Beni hafife alma Jeongin."

"Ama yorulup durmak isteyen sensin." Jeongin umursamazca cevaplamıştı.

"Sen yorulmadın mı? Kalp atışlarına bak."

İkisi de birbirine ters ters bakmaya başlamıştı.

Bu sefer ilk topu atan Jeongin olmuştu.Hafif bir topu atmış.O atarken Hyunjin yine topları sıfırlamış ancak Hyunjin hafif hafif Jeongin'e yaklaşıyordu.

Jeongin farkediyordu,Hyunjin geldikçe o da geri geri gidiyordu.

Sonunda alanın dışına gelmişlerdi ki Hyunjin Jeongin'in kolumu tutmuş ardından belinden tutarak düşmesini engellemişti.

Jeongin gözlerini sonuna kadar açmış Hyunjin'i itmeye başlamıştı.Hyunjin tabi ki de Jeongin'in rahatsız olacağı bir şeyi yapmak istemediği için ellerini Jeongin'in belinden çekmişti.

"Beni sakın hafife alma Jeongin."

Bu sefer Jeongin aynı taktik ile cevap vermek istemişti ve Hyunjin'in kulağına eğilerek aynı zaman da kışkırtıcı bir ses ile konuşmuştu.

"Asıl sen beni hafife alma,eğer alırsan oluşacak şeylerden ben sorumlu değilim."

Ardından yanından ayrılmaya çalışmıştı fakat Hyunjin yine izin vermemiş kolundan tutmuştu."Bir omega beni yenemez."

Jeongin dediklerinden sonra biraz daha Hyunjin ile oynamak istedi, Hyunjin'in yüzüne yaklaşarak aralarında aşırı ufak bir boşluk kalmıştı.Hyunjin de inat yaptığı için geri çekilmiyordu.

"Seni her konu da yenebilirim...Hyunjin." Hyunjin hafif titremişti.Alfa olarak böyle bir omegadan etkilenmemesi imkansızdı zaten.

Jeongin geri çekilmiş ve göz kırpmıştı, ardından dinlenme alanına geçmişti.Arkasında etkilenmiş ancak kabul etmeyen Hyunjin vardı.

Arkasında etkilenmiş ancak kabul etmeyen Hyunjin vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


SAVAGE FELİX VE JEONGİN 🤟🏻🤟🏻🤟🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


SAVAGE FELİX VE JEONGİN 🤟🏻🤟🏻🤟🏻

Tarih dersinde yazdım kontrol etmeden atiyorum hatalarımı söylerseniz sevinirimmm 😋

Düşman,Stray Kids OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin