Oy ve Yorum yapmayın unutmayın~
Sizi seviyorum.İyi okumalar ❤️SÜRPRİZZZ😽😽
+60 oy diyelim, istediğiniz kadar yorum yapabilirsiniz,ders aralarında yorumlarınızı okumayı seviyorum 💗
Aşk,herkesin zaafi aşktır.Bir kuşun bile zaafi aşktır.
Aşk garip bir duygudur.Duygu da denemez belki de bir yanılma?
Bu duygu yıllar boyu kitaplara, şiirlere,duvarlara...konu olmuş ama kimse hiçbir zaman mutlu olamamış.
Şimdi de Chan bunu yaşıyordu.Evet karşısındaki görüntü gerçek değildi ama aşk fazla güçlü bir duyguydu ve bu onu yok etmişti.
"Bitti, çıkabilirsin."
"Kaldım mı?" Chan şuan gözlerinden yaş gelmiş aynı zaman da terlemiş bir şekilde teyzesine bakıyordu.
"Aramızda değerlendireceğiz."
Chan biraz kapının önünde beklemiş dışarı nasıl çıkacağını düşünmüştü.Onları o halde görmek onu mahvetmişti.Şuan tek isteği odasına gidip uyumaktı.Düşüncelerinden kurutulabilirse tabi...
Sonunda cesaret edip çıktığında karşıdan ona bakan 7 meraklı yüz ile zoraki bir gülümseme vermiş ve elini sallamıştı.
Seungmin onun bu terli halini görür görmez hemen yanlarında bulunan havluyu almış ve yüzünü silmeye başlamıştı.
Chan ise onu durdurmuş ve omzuna başını yaslamıştı.
"Chan...iyi misin..?"
Chan ise konuşmadan sadece kafasını hayır anlamında sağa sola sallamıştı.
Kafasını kaldırmış ve hepsini gülen yüzünü görmüştü.
"Özür dilerim..içeride biraz zorlandım sadece merak edilecek bir şey değil."
"Ne demek merak edilecek bir şey değil? Ne dediler? Ne yaptırdılar sana?" Seungmin ise dibinde duran Chan'e daha da yaklaşmıştı.
"Sadece...işte beni bir simülasyon odasına aldılar ve.." yutkunup devam etmişti.
"ve orada sizin en zor durumlarınızdan kesitler bıraktılar...size yardım etmemi istediker öyleydi ama ben başarısız oldum.."
"Sen başarısız olmadın Bang." Arkadan gelen kurul başkanı ile herkes sese dönmüştü.
"Biz sadece senin aşkına olan zaafını kullandık."
"Bunu söyleme!" Chan hala teyzesine sinirliydi.
"Tamam teyzen olduğumu da söylemem."
Gülerek cevap vermişti.Hepsi bir anda Chan'e dönmüş ve meraklı bakışlarını atmışlardı.
"Sen benim teyzem değilsin.Hecelememi ister misin?"
Kurul başkanı gülerek çıkışa ilerlemiş arkasında ise hem şaşkın yüzler hem de sinirli bir Chan bırakmıştı.
"Okula gittiğimiz zaman anlatacağım, nolur şuan sadece yatmak istiyorum.. lütfen."
Chan'in yalvaran sesi hepsini üzmüştü.Chan yurda döner dönmez duş almış ardından hemen yatağına yatmış ve boş boş tavanı izlemişti.Nasıl açıklama yapacaktı? Seungmin'e ne diyecekti?
Kafası karışıktı fakat yorgunluktan düşünürken uyuyaklamıştı.
-----------------------------------------
2 gün sonra
Chan hâlâ nasıl açıklayacağını bilmiyordu.Bir yerden başlamalıydı ve şimdi ise karşısında ona bakanlar ile daha çok gerilmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman,Stray Kids Omegaverse
Fiksi Penggemar{Lwd} Ya Alfa ve Omega okulu olursa ve en popüler öğrencilerden müdürelerine kadar herkes birbiri ile düşman olursa...işte 8 genç ve düşmanlıktan dostluğa giden hikayeleri. Minsung,Hyunin,Changlix,Chanmin (Tanıtımı okuyunuz.) (Kurt formu yoktur.) #2...