Gym Class Heroes & Adam Levine - Stereo Hearts
İyi okumalar...
imgesoyyigit: Balayı ❤
9 yorum
@elcingokdemir: Kaç gündür pusudaydım ne ara değiştirdin de ben görmedim?
@imgesoyyigit: @elcingokdemir Sinsiyimdir bilirsin
@erdincaras: İMGE SOYYİĞİT
@imgesoyyigit: @erdincaras ERDİNÇ ARAS
@erdincaras: @imgesoyyigit Bildirimde kullanıcı adını gördüm yine çıldırdım
@adalsoyyigit: Sen benim karımsın değil mi çüş
@imgesoyyigit: @adalsoyyigit Evet ben senin karınım sen de benim kocamsın
@adasoyyigit: ÇEKİLİN YOLDAN SOYYİĞİTLER GELİYOR
@ardagokdemir: Baldız Arda modumu açtım, nazar değdireceğim şimdi
***
İmge
Sabah güneşi gözlerime vururken yüzümü ekşitip aydınlığı yok saymaya çalıştım. Uyuduğum ortam kesinlikle karanlık olmalıydı, yanımda birinin telefonla oynamasından dolayı gelen o ışığa dahi tahammülüm yoktu. Bir de bunun üzerine sabah olduğu için dışarıdan gelen cıvıl cıvıl sesler de yeniden uykuya dönmeme yardımcı olmuyordu.
Homurdanarak gözlerimi aralayacağım sırada kapalı gözlerime vuran aydınlık birden yok olmuştu. Yeniden uykuya dalmam için iki kaşımın arasındaki o noktada yavaşça gezinen parmakla her gün uyandığım ve bir rüya gibi olan hayatım aklıma gelmişti.
Adal'la 2 seneyi aşkın bir süredir evliydik. Ve şu ana dek evlilik hayatımız oldukça güzel ilerliyordu. Ona daha fazla bağlanmamın mümkün olmadığını düşünmüştüm ancak 2 yıl içinde fazlasıyla yanılmıştım. Aynı evde yaşamak zor değildi, Adal'la çoğu huyumuz benziyordu.
Gün içinde elbet atışmalarımız oluyordu. Her ilişkide olduğu gibi biz de kavga ediyorduk ama kavga esnasında bir taraf bir tarafa saygısızlık yapmayınca bir şekilde halloluyordu. Hemen hallolmasa bile Adal illa ki gece o sorunu çözüyordu.
Gözüme güneş gelmesin diye nasıl bir pozisyonda durduğunu hayal edebiliyordum. Yastığa yasladığı dirseğinden destek alarak hafifçe kalkmıştı ve geniş omuzlarının içeri sızan zayıf ışığı kesmemek gibi bir ihtimali yoktu. Onun bu çabası öyle tatlı geliyordu ki mışıl mışıl uyuma taklidime devam etmiştim. Ben uyurken neler yaptığını merak ediyordum çünkü hep benden erken uyanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN | Texting
Storie breviGelecekteki Kocam: Bak, her kimsin bilmiyorum ama son kez soracağım Gelecekteki Kocam: Numaran telefonumda 'Kalbimin Pili' diye kayıtlı Gelecekteki Kocam: Ama ben senin kim olduğunu bilmiyorum, bu numarayı da tanımıyorum Gelecekteki Kocam: Yani soru...