Krev stékala po ruce. Stále teplá, ale zároveň tak chladná, padá na bílé umyvadlo a zanechává po sobě červené čáry. Čáry pak spláchne voda spolu s krvavou rukou. Chlapec už je zvyklý. Nebolí ho to. Spíš se tím uvolňuje. Všechen stres z něj vyprchává. Nebo aspoň on tomu věří.
Chlapec si obvázal ruku obvazem a šel spát. Doufajíc, že další den nebude další peklo...××××××
Chlapec se ráno probudil. Jeho matka byla už v práci a tak sešel dolů a dal si něco malého k jídlu. Udělal si základní potřeby hygieny a mohl vyrazit do školy. U školy se potkal se svým kamarádem Nickem. Spolu došli do třídy a sedli si do lavice. Přišel k nim Nickův kamarád Clay. George se stáhl do ústraní a připravil si věci na hodinu. Zazvonilo a do třídy vešel učitel. Clay odešel do svojí lavice a mohla začít hodina. Chlapec dával celou dobu pozor. Ignoroval Nicka který si posílal s Clayem psaníčka. Byl ve svých myšlenkách ale i přítomný v hodině. Rozmýšlel jestli se zúčastnit tělocviku, který mají Jako další dvě hodiny. Učitel ho určitě zase seřve za to, že má na sobě dlouhé věci. Ale dneska byla zima, tak se rozhodl že se zúčastní.
×××××
Všichni se právě protahovali. Připravovali se na vybíjenou. George neměl tuhle hru rád. Vždycky byl buď poslední, protože byl ohebný a mrštný, nebo vypadl jako první. Nic mezi tím. Začali se rozdělovat týmy. Kapitáni byli Clay a nějaký kluk u kterého George nevěděl jméno. On byl mezi lidmi které ho nezajímali, takže neměl potřebu si zapamatovat jeho jméno. George překvapilo, že jako první Clay vybral jeho. Usmál se a přišel k němu. Jako druhý v jejich týmu byl Nick.
×××××
Když George přišel domů, popadl telefon a podíval se na nepřečtené zprávy. Všiml si že Clay osrdíčkoval všechny jeho fotky na instagramu. Pro sebe se usmál a přešel do zpráv se svým kamarádem Alexem. Právě tento kamarád byl klíčem k chlapcovo trápení.
Quackity: Holaaa <3
GeorgeNotFound: Ahoojbyli to přezdívky co si dali jako malé děti. Kdo by kdy řekl, že jejich přátelství vydrží až do teď.
Quackity: Mohl bych u tebe spaaat? XD
GeorgeNotFound: Jo, I guess.. XD
Quackity: Okaayy. Thanks man ;). Tak já přijdu v pět
GeorgeNotFound: Okay budu tě čekatZavřel zprávy a koukl na hodiny. Bylo půl páté. Šel zavolat mámě že u něj přespí kamarád a jestli to není problém. Všechno vyšlo, tak jak mělo, takže už jenom čekal.
Alex přišel přesně na čas. Dali si nějaké jídlo a pustili si film.
,, Gogy? " zeptal se Alex. Chlapcovi naskočila husina z toho, jak ho jeho kamarád oslovil,, hm?" Chlapec dělal jakoby nic,, Víš už delší dobu si na tobě všímám, že nosíš jenom mikiny nebo dlouhé trička.. nechci do toho nějak rýpat ale začínám mít o tebe strach. Děje se něco? Jako.. Nepoškozuješ se nebo tak?" na Alexovi bylo vidět že je nervózní. George v tu chvíli taky. Ale rozhodl se už nelhat. Vytáhl rukáv své mikiny a pod ním se nacházela obvázaná ruka. Alex na Geogre koukal jako na zjevení. Chlapec začal pomalu odmotávat obvaz. Rána začala znovu krvácet, nebo ještě nepřestala. To v tu dobu nebylo podstatné. Alex zalapal po dechu a na prázdno otevřel pusu. Jenže se rozhodl nic neříkat a vzal si Georgovu ruku do své. Pak teprve promluvil:,, Proč to děláš?" zeptal se jemně a hlas se mu třásl
,, Ani nevím.. Za ty roky jsem zapomněl.." zalhal chlapec. Moc dobře věděl proč to dělal. A roky to vážně ještě nebyli.
,, Lžeš! Proč mi nechceš říct pravdu? " naléhal Alex a těkal pohledem mezi Georgovou krvavou rukou a jeho očima.
,, Protože nevím jestli by si ji unesl.." řekl narovinu chlapec. Skoro to zašeptal.
,, Georgi tohle je vážný.. Řekni mi co se děje bez toho jestli bych to unesl nebo ne.. Tady jde o tebe.." řekl Alex.
George se celý třásl. Nevěděl co to do něj vjelo, ale obličejem se priblížil k Alexovi a rozhodl se že bude lepší mu to ukázat než říct. Podíval se na jeho rty a v sekundě je spojil v jedny. Posunul se blíže k Alexovi, který se zapojoval do polibku. Georgovi se v břiše rozletělo několik motýlků.
Ani jeden neslyšel zámek od dveří.
,, Georgi něco jsem vám koup..-" byla to Georgova matka, která právě přišla do jeho pokoje.
ČTEŠ
Light dark /DNF/ (Cz)✔️
Fanfiction,, Proč to děláš? " Zeptal se mě jemně ,, Ani nevím.. Za ty roky jsem zapomněl.." zalhal jsem ,, Lžeš! Proč mi nechceš říct pravdu? " naléhal, když držel moji krvavou ruku ,, Protože nevím jestli by si ji unesl.." ××××××××× George Davison. 17letý ch...