Uběhl nějaký měsíc. Georgovo chování se výrazně změnilo. To i jeho vizáž. Nechal si obarvit vlasy na modro a začal na sobě pracovat. Přidal se do školního fotbalového týmu a dostal se mezi pět nejlepších hráčů. Našel si nové kamarády, no s Nickem, Alexem a Sárou trávil dost času stále. Právě seděl v šatně před zápasem.
,, Hej Davidsone! Hraješ útočníka" Zařval coach a George kývl. Přišli tam jeho nový kámoši. Josh, Liam a Ben. Něčemu se smáli. George k nim přišel,, Co se stalo? " Zeptal se. Všichni se na něj podívali,, ty to nevíš? Lmao" Začal Josh. George prokroutil očima,, očividně ne, tak mi to můžete říct" Řekl George a šel za nima k lavičce, kde si sedli. Liam vytáhl svůj telefon a něco tam hledal. Pak ukázal Georgovy fotku z instagramu jedné holčiny ze školy. Byla tam s Alexem.
,, Ta kurva se s ním včera vyspala" Chechtal se Liam.
,, A teď má Alex problém u Nicka" Dodal. Alex totiž s Nickem tak týden chodil.
,,To je debil" Zasmál se George. Sice to byl jeho kamarád, no v tomhle se s Clayem shodovali.
,,Přesně" Zasmál se Ben.
,, Jo a víš kdo se mě na tebe ptal?" Křikl Josh. George nejistě zavrtěl hlavou.
,, Ta.. ehh.. Kurva, zapomněl jsem jméno. No prostě ta která po tobě jede" Snažil se to vysvětlit. George se zasmál,, Bro, od tý doby co jsem tady po mě jedou všichni, takže fakt nevím" Odvětil. Josh začal přemýšlet nad jménem.
,, Už vím! Elis! Elis Carmen? Mám pocit že jo" Křikl Josh. George kývl a začal se smát. Byla to taková typická holka, která jakmile kolem ní prošel někdo, kdo se jí líbil, mohla na něm nechat oči, a možná i něco víc. Georgovi psala na instagram několikrát.
,,Oh noo.. Co chtěla?" Zeptal se Liam.
Josh pokrčil rameny.
,, To nevím.. Jen se mě ptala jestli nevím, kde George je" Zasmál se.××××××
Zápas vyhráli a právě seděli ve strip clubu. Mimochodem, byl to nápad Joshe, aby to tady oslavili. George sem nechtěl. Ne jen že to není nic pro něj, ale úplně neměl náladu. Ben s Liamem sledovali tanečnici na tyči a Josh vedl vášnivý rozhovor s barmankou. George se tam nudil. Očumovat striptérky ho přestalo bavit a tak si hrál se skleničkou od whiskey.
,, Ještě?" Ukázal barman na skleničku. George váhal, nakonec ale přikývl. Otočil se a sledoval dav. Pak si všiml povědomé tváře. Poznal Claye, který vypadal, že někoho hledá. George se uchechtl. Pak začal přemýšlet, co tady dělá. Pokud že se ukáže u baru, George bude muset odejít. Ne jen že Clay vypadal až moc dobře na to, aby George dokázal vytvořit smysluplnou větu, no už měl něco vypito a další sklenička, by udělala své. K jeho smůle, Clay zamířil k baru.
Sedl si vedle něj. Poprvé oba dva dělali, že tam ten druhý není, no nakonec se Clay otočil k Georgovi. George si ho nevšímal. Nebo se o to aspoň snažil.
,, Nedělej že mě nevidíš" Řekl z ničeho nic Clay.
George prokroutil očima. Clay si povzdechl a upil ze svého drinku.
,, Co tady děláš?" Zeptal se. George dopil svoji whiskey a odložil ji na bar ,,Jo..Mohl bych se zeptat na to samý" odpověděl nakonec. Clay se uchechtl.
,, Proč nemůžeme být kamarádi? Pokud že teda mezi námi nic není. S Alexem to tak máš" Ptal se dál Clay.
,, Můžeš si jít po svejch?!" Zvýšil na něj hlas George. Clay prokroutil očima ,, Očividně ne. Protože tady nemám co dělat a protože jsem přišel za tebou" řekl klidně Clay, což George rozčilovalo. Clay objednal další alkohol a tak konec dne, měl George ztracený.×××××
tyvole" řekl potichu George při oblékání. Právě se vzbudil a s bolestí hlavy, přišel i šok, Clay v jeho posteli. Rychle seběhl dolů a snažil se to celé probrat. George si byl jistý že se s Clayem vyspal. Na sto procent. Teď proklínal sám sebe.
Jakmile se Clay ukázal dole, poznal, že je čas odejít. Beze slov tedy odešel.
,, Já jsem takovej debil" proklínal sám sebe George ještě tak půl hodiny, než přišel Josh. Určitě u George musel spát.
,,Georgi? Jsi v pohodě?" Zeptal se. George si frustrovaně prohrábl vlasy.
,,Ne..." Řekl nakonec. Josh se k němu přiblížil ,, co se stalo? " Zeptal se. George zavrtěl hlavou. Josh jako ostatní nevěděl o jeho minulosti, ani o tom že je gay. Nechtěl jim to říkat, no teď se to nabízelo.
,, Clay je kokot" řekl nakonec. Josh se uchechtl
,,Jak si na to přišel?" Zeptal se. George se stále snažil uklidnit, ale i tak si sedl protože tohle na něj bylo vážné téma.
,, Zoufalec.. " vydal ze sebe. Pak začal přemýšlet, jak vše Joshovi vysvětlí.
,, Takže..je tu toho tolik co nevíš o mě a mojí minulosti.. Vážně jakože fůra" uchechtl se George. Josh si sedl naproti němu a pokynul rukou, aby pokračoval.
,, Ehhh..za prvé, jsem gay. Za druhé, měl jsem něco s Clayem, no i s Alexem ale nepodstatné. Za třetí, skončil jsem v nemocnici protože jsem se řezal a jednou jsem to přehnal" Falešně se usmál. Josh nevěděl co říct. Jen tam seděl a ohromeně na George koukal.
George se uchechtl ,, Jo..Divný co" řekl. Oba dva tam mlčky seděli ještě takové dvě minuty.
,,No..děkuju že jsi mi to řekl.." Pípl nakonec Josh. George kývl.
,,No a tuhle noc se se mnou Clay vyspal. Nevím co si myslel, no, je to prostě debil" skončil diskusi George. Josh se uchechtl.
,,Hlavně že mě podvedl" spráskl ruce a zvedl se. Zamířil do kuchyně, kde si udělal kávu. Dost silnou. Potom si sedl na gauč a Josh za ním.
,,Nechci být takovej ten týpek co se pořád ptá na debilní otázky ale..Jak jsi zjistil že jsi gay..?" Zeptal se opatrně Josh. George zapřemýslel.
,, Věděl jsem to jakoby vždycky..No, přiznal jsem si to, až když jsem začal něco cítit k Alexovi.." odpověděl George. Josh kývl.Prostě jsem z George udělal badass boye lmao. Nwm proč ale tak proč ne
ČTEŠ
Light dark /DNF/ (Cz)✔️
Fanfiction,, Proč to děláš? " Zeptal se mě jemně ,, Ani nevím.. Za ty roky jsem zapomněl.." zalhal jsem ,, Lžeš! Proč mi nechceš říct pravdu? " naléhal, když držel moji krvavou ruku ,, Protože nevím jestli by si ji unesl.." ××××××××× George Davison. 17letý ch...