One

370 22 3
                                    

Oba dva se od sebe odtrhli jakoby je zasáhl blesk,, J-já.. Omlouvám se.. " řekla Georgova matka, odešla a zavřela dveře. George jako blesk si zavázal ruku a schoval ji pod mikinu. Pak vyrazil za matkou do kuchyně,, M-mohl jsi mi říct že.. Ty víš.." začala jeho matka když si ho všimla,, Ne.. Tak to vůbec není.. Teda.. Nechodíme spolu nebo něco takovýho.." Chlapec se snažil z toho nějak dostat. Tahle konverzace mu byla nepříjemná,, Tak proč? Dělám něco špatně?! " hlas se jí třásl,, To já ho políbil.. " ozvalo se za Georgem,, Omlouvám se za to.. Vůbec nevím co to do mě vyjelo... Asi bych měl jít.." řekl Alex a odebral se ke dveřím,, Alexi! Zůstaň tu! Když už jsi tady.. Prosím.." naléhal George a běžel za svým kamarádem,, J-já.. Moc se omlouvám.. Nevím proč.. Co a jak.." nedokázal to říct. Chlapec se zalykal vlastními slzami,, Georgi.. Klid.. Jo? Nic se nestalo.. Dobře zůstanu.. " Alex se usmál. Geogre byl štěstím bez sebe když Alex tyto slova vypustil z úst. Objal ho a dal brečel, ale teď už štěstím,, Děkuji! " opakoval stále dokola. Pak se odtáhl a šel za matkou,, Nevadí když tady zůstane? Jenom na dnešní noc.. " Geogre si utřel slzy,, Ale ne.. Jenom... To je jedno..." řekla a utřela si kapesníkem nos,, Copak?" zeptal se ustaraně Geogre,, kdyby jsi byl.. Ehm.. Gay.. Řekl by jsi mi to žejo?" tyto slova se jí těžko říkala,, Samozřejmě že ano" usmál se George. Zase další lež. Spolu s Alexem šli do jeho pokoje.
,, P-proč jsi to vzal na sebe? " zeptal se George, jakmile Alex za sebou zavřel dveře.
Jeho kamarád k němu přišel a beze slov ho opět políbil. Byl to krátký polibek ale oboum stačil na uvědomění.
,, Teď normálně zavážeme tvoji ruku. Pojď.." usmál se na George Alex. Chlapec s červenými tvářemi kývl a vydal se do koupelny za svým přítelem (myšleno jako kamarád. Pozn. autor.).
George si sundal mikinu a rozvázal obvaz. Ani jednomu z chlapců se na to pěkně nedívalo. Ale neřešili to. Alex dal opatrně Georgovu ruku do studené vody a chvilku počkal, než se zastaví krev. Mezitím někde vyhrabal nový obvaz a začal ho rozbalovat. George vytáhl ruku z vody a utřel ji do ručníku. Teď oba dva chlapci jasně viděli čáry které byli na Goergově ruce. Alex si povzdechl a začal svému příteli (opět myšleno jako kamarád. Poz. Autor.) obvazovat ránu. Když měl hotovo, usmál se a podíval se na George,, Teď.. Mi slib že v tom už nikdy nebudeš pokračovat. Platí? " naléhal Alex. Chlapec kývl.
,, Slibuji.." usmál se a oba dva se vydali do postele. George nemohl usnout. Přemýšlel zda ho Alex taktéž miluje. Nebo to dělá jenom aby si dále neubližoval. Nevěděl co dělat. Po dlouhém přemýšlení ho ale nakonec přemohl spánek a usl.

×××××××

Když se George probudil, popadl svůj telefon a začal psát Nickovi. To bylo to jediné co ho napadlo. Zdál se mu totiž sen o jeho svatbě s Alexem. Byl z toho zmatený. Protože jakmile mělo dojít na polibek, nebyl tam Alex ale Clay.

GeorgeNotFound: Ahooj, snad neruším.. Jenom nevím co mám dělat a tak přejdu k věci. Včera jsem políbil Alexe.. Jo, toho Alexe. Nevím co si o tom mám myslet. Fakt se mi líbí jo.. Ale já prostě nevím.

Odpověď přišla téměř ihned

Sapnap: Cooo?! Přeju!! Chci vědět detaily! Řekl ti něco?! Vyklop tooo! XD
GeorgeNotFound: Ehm... Ani tak moc ne.. Jenom..
Sapnap: Coo?! Nenapínej!
GeorgeNotFound: Mě taky políbil (?). Nickuuu! Potřebuju radu! Nevím jestli mě taky miluje.. Nic neřekl!
Sapnap: Uuuu.. Ani nic říkat nemusí! Je 100% do tebe! Na moji mámu jestli se mýlím!
GeorgeNotFound: Okay? Dík? Fakt si mi pomohl.. -_-
Sapnap: Za nic :)
GeorgeNotFound: Ahhhhgg..

Opět jejich přezdívky. George odložil telefon a vstal z postele tak, aby svého kamaráda neprobudil. Sešel dolů a hledal něco na jídlo. Když našel aspoň jogurt, sedl si k jídelnímu stolu a jedl. Po nějakých pár minutách chlapec uslyšel kroky. Otočil se ke schodům a uviděl Alexe. Byl roztomilý když byl rozespalý, vlastně byl roztomilý pořád. George vstal aby svého přítele přivítal ,,ahoj" usmál se. Alex pokynul hlavou a rozhlédl se po kuchyni ,, můžu si udělat vajíčka?" Usmál se Alex ,, samozřejmě..?" Uchechtl se chlapec. Vůbec ho nenapadlo udělat něco takového k jídlu. Otočil se a rozešel se směr obývák. Ještě než tam došel tak se otočil. Alex tam už něco připravoval ,, Jo a ehm.. Já jenom..Ještě jednou se omlouvám za včerejšek.. " řekl George ,, V pohodě. Já tě taky miluju" odpověděl Alex bez potíží. Georgovi poskočilo srdce. ,, Ehm...dobře" začal se červenat a Oděsel do obýváku.

××××××××××××××××××××××××××

Poslední dny probíhali asi takhle: George chodil do školy, jeho máma odletěla do zahraničí kvůli práci. Tak si domů přizval buď Nicka nebo Alexe. Takhle odešlo 14-dní. Právě teď psali test z matiky. To Georgovi nedělalo žádné problémy. No vypadlo to, že Nick v tom trochu tápe. George se mu někdy snažil napovědět, No moc to nešlo. Po hodině matiky měli volné dvě hodiny a pak dvouhodinovku chemie. Tu George nesnášel ze všeho nejvíce. Zvonek oznámil konec hodiny, tím pádem i konec testu. Nick vypadal, že se tu za chvíli složí, byl bledý jako stěna. George se zasmál ,, klid. Jestli chceš, tak pak požádej učitele o opravu a já tě to naučím!" Navrhl. Nick se na něj otočil ,,vážně? Tak to beru!" Usmál se. George kývl a vyšel na chodbu, směr chemie. Někdo ho obejmul okolo ramen. Lekl se a otočil se. Byl to Alex. George se usmál a pozdravil ho. Jeho přítel ho pozdravil zpět. George zapomněl že mají chemii spolu. Jak mohl zapomenout? Oba dva vešli do třídy a sedli si do lavice. Chvíli si povídali a při tom se drželi za ruce. George byl právě nejšťastnější chlapec na škole. Usmíval se od ucha k uchu a poslouchal svého přítele.

Light dark /DNF/ (Cz)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat