Chlapec přišel domů a hned sebou plácl na postel. Začal opět nekontrolovaně vzlykat. Jeho matka si ho všimla a hned k němu spěchala.
,, Georgi? Co se děje?" Zeptala se a přitáhla si ho do obětí.
George nedokázal nic říct.
,, Tak jo.. Musíš se uklidnit.." řekla jeho matka. George se ale snažil. Hrozně moc se snažil. Tohle byla hrozná rána. Zásah do srdce.
Když se aspoň uklidnil tak, aby mohl mluvit, řekl své matce o všem. Teda sebepoškozování vynechal. Jeho matka si ho opět přitáhla do obětí. Zazvonil mu mobil, vzal ho do ruky. Byl to Clay. Ani nevěděl kde na něj vzal číslo. George to vzal a dal hovor nahlas.
,, Georgi? O můj bože..Jsi v pořádku?" Vychrlil na něj jakmile to zvedl.
George jeho hlas trochu uklidnil. Popotáhl a trošku se zasmál ,, mám lhát?" Odpověděl.
,, Jo promiň.. to byla blbá otázka.. " Uvědomil si Clay ,, To je v pohodě.." usmál se George i když to Clay nemohl vidět.
,, Každopádně.. jen jsem chtěl vědět jestli jsi na živu.. Vidím že jsi. Tak já půjdu" zasmál se Clay. George jeho smích donutil se též zasmát. Utřel si slzy rukou ,, Jsem naživu... Tak ahoj" řekl George ,,Ahooj" ukončil rozhovor Clay. George položil mobil vedle sebe a podíval se na svou matku ,, Kdo to byl?" Zeptala se a usmála se ,, kamarád ze školy. Byl u toho když jsme se s Alexem pohádali.." Na slovo kamarád dál velký výraz. Nikdy ho totiž takhle neoslovil. A měl z toho radost. Cítil totiž začátek nové kapitoly.××××××
Druhý den se vrátil do školy jako úplně jiný člověk. Nikde neviděl Alexe a ani ho to nijak netížilo. Užíval si den se svými přáteli. Jeho matka je dnes pozvala na večeři. Takže se po škole vydali k Georgovi. Společně se pak vrhli na úkoly. Po úkolech sjížděli Tik Tok. Smáli se kravinám a tak.
Když přišel čas večeře všichni se shromáždili ke stolu a začali jíst boloňské špagety.
Všichni to moc vychvalovali. Když se dojedlo Nick prohlásil: ,, Bylo to moc výborné ale já už musím jít. " Proto se rozloučili a Clay s Georgem odešli do pokoje. George vzal do ruky svůj mobil a začal mazat upozornění o tom že mu Alex volal či psal.
Clay si sedl vedle něho ,, Pořád otravuje?" Zeptal se. George si povzdechl a kývl. Clay vzal jeho ruku do své ,,Tak pojď.. Zapomeneš na něj" usmál se a táhl George ven.
ČTEŠ
Light dark /DNF/ (Cz)✔️
Fanfiction,, Proč to děláš? " Zeptal se mě jemně ,, Ani nevím.. Za ty roky jsem zapomněl.." zalhal jsem ,, Lžeš! Proč mi nechceš říct pravdu? " naléhal, když držel moji krvavou ruku ,, Protože nevím jestli by si ji unesl.." ××××××××× George Davison. 17letý ch...