,, chápeš to že zítra jedeme domů? " Zasmál se George.
,, Ne... To uteklo hrozně rychle..." Řekl Clay. George přikývl.
Najednou zazvonil mobil. George se otočil a podíval se kdo volá.
,,Mamka" povzdechl si a natáhl pro telefon ruku, ale Clay ho zastavil.
,,Můžes si s ní zavolat později, ne?" zeptal se ho Clay. Byli spolu sami na pokoji a Clay neměl rozhodně v plánu odpočívat. Hlavně ne, když byl George oblečený jen do půl těla.
,,Promiň, ale nechci aby měla starost." Odpověděl George.
,,Jak chceš." Usmál se Clay.
Pustil Georgovu ruku a dovolil mu hovor vzít.
,,Ahoj Georgi, jak se máš?"
Ozvala se radostně z mobilu jeho mamka.
,,Ahoj, super. Ty?"
George pokračoval v hovoru a Clay mezitím natáhl ruku pod deku. Přejel prsty po Georgově nahém těle a i když ho nemohl vidět, cítil jak se mu v břiše rozlétá spoustu motýlů. Sjel až dolů mezi nohy a sevřel prsty.
,,Ahhh~"
Vyletělo z George a Clay se potichu zahihňal.
,,Georgi, děje se něco?"
Zeptala se znepokojeným hlasem žena na druhém konci hovoru.
,,Nic nic. To Nick na pokoji si ze mě dělá srandu"
George se nervózně zasmál, ale v panice ho nenapadla lepší výmluva. Podíval se zle na Claye, který svíral stále pevněji. George se kousl do rtu, aby zadržel vzechy, ale věděl, že už to moc dlouho nevydrží.
Druhá Clayova ruka sjela k Georgově tváři a Clay se k němu natáhl. Natiskl se na George celým svým tělem, až mohl cítit příjemné teplo, které z něho sálalo.
Začal svého přítele vášnivě líbat. Začal na krku a postupoval dolů.
George si silou skousl jazyk, až se bál aby nezačal krvácet. Jeho mamka mezitím pokračovala v mluvení, ale ani jeden nebyli schopní vnímat co říká.
Clay odhodil deku na zem.
Po chvíli se dostal až ke své druhé ruce, která stále zůstávala na původním místě. Povolil sevření, aby měl místo na hlavu. Stáhl z George kalhoty, otevřel pusu a začal lízat Georgův rozkrok. To už George nevydržel a ujel mu další procítěný vzdych.
Clay se usmíval, mezitím co mu do úst vytekla bílá tekutina.
,,Clayi přestaň! Nevidíš že nemůžu?"
Zařval George.
,, Tak Nick jo?"
Zasmála se jeho mamka.
,,Ne počkej mami, můžu to vysvětlit-"
Dřív než to stihl doříct, jeho mamka ho přerušila.
,, Zavolej mi až skončíte" George úplně cítil jak se ušklebuje u telefonu. Potom zavěsila. Georgovi se hnaly myšlenky na to, jak to bude muset vysvětlovat, když svou matku přesvědčoval, že s Clayem nic nemá.
Clay si s tekutinou pohrával jazykem, než jí konečně spolkl. Miloval tu chuť, stejně jako George. Nechtěl mu způsobit potíže, ale už se neudržel. No, možná chtěl. Proto i po Georgovém vyvrcholení pokračoval v sání.
,,Clayi, vidíš co jsi způ- ahh~"
George se prohnul v zádech a hlasitě zasténal, až se bál aby ho neslyšeli v druhém pokoji.
,,No co, teď už naaah~ tom stejně nezahh~ áleží."
Pokusil se říct, ale Clay mu to nedovoloval.
,,Rychleji~"
Poprosil ho George a Clay ho s radostí poslechl. Užíval si to víc než kdy jindy.
Clay znovu zrychlil.
S dlouhým sténem, Clay už po druhé okusil bílou tekutinu. Přitulil se k Georgovi a obejmul ho. Bez peřiny mu byla trochu zima, ale Georgovo teplo, pravidelný dech a tlukot srdce ho uklidňoval.
,,Miluji tě~"
Zašeptal George.
,,Já tebe taky, lásko~"
Odpověděl Clay a unavenou rukou prohrábl Georgovi vlasy. Oba usnuli ve vzájemném objetí.×××××
George probudilo světlo, které pálilo jeho oči. Otevřel je a rukou si překryl oči tak, aby mu na ně nesvítilo. Když se rozhlédl, zjistil že Alex a Nick už jsou dávno na nohou.
,, Je čau..Musím ti říct že učitel nebyl úplně nadšenej, když vás tady viděl..No takhle.." zasmál se Nick. George se rychle podíval za sebe, kde ležel Clay. Oba dva byli nazí, ale měli přes sebe deku. George si jasně pamatoval, že usínali bez ní. Nebo ne?
,, Jo..Úžasný.." řekl ironicky. Za ním, se ozvalo kňourání. George se uchechtl, když uviděl oči rozespalého Claye.
,, Nechte mě spát.." zabručel a přetáhl si přes hlavu deku. George se zasmál.
,, Máme problém Clayi...Pokud že nechceš mít další vroubek u učitelů, pohunul bych na snídani" usmál se a dal svému příteli pusu do vlasů. Alex s Nickem se odebrali z pokoje. George vstal a zašel do koupelny, kde se vysprchoval a udělal, prostě hygienu.
Po něm tam zašel Clay. George nepozorovaně vlezl do svého pokoje a převlékl se. Pak se odebral na snídani. Sedl si ke stolu a nemohl si nevšimnout učitelového pohledu na jeho zádech. Měl pocit, jakoby mu tam propaloval díru.
,, Jsem mrtvej?" Zeptal se. Byla to spíš řečnická otázka.
,, Definitivně.. Ale nikdo si nestěžoval na hluk.." zasmál se Alex.
,, Haha.." řekl ironicky George. Po chvíli se u nich objevil i Clay ,,jak moc jsme mrtvý?" Zeptal se opatrně ,,asi na 99,9 procent.." uchechtl se George ,,Ale..Nic špatného jsme vlastně nedělali..Neporušovali jsme pravidla.." Clay se kousl do rtu ,, Jo jenže co ty víš co si myslí.. A když už jsme u toho, bylo to proti pravidlům" nervózně se ohlédl na učitelský stůl.
,,Moment..O co tady jde? Co jste pro boha vyvedli" Uchechtla se Sára. Clay prokroutil oči a otočil se na ní.
,, Hráli jsme šachy.." zazubil se Clay ,, Šachy? To používala moje babička prosím tě..." Zasmál se George.
Sára si zakryla pusu.
,, Ne... Pro boha.." začala se smát ,, Klid..Nic než předehra nebylo" řekl Clay a to už i George a ostatní vyprskli smíchy.
,, Každopádně měl by jsi zavolat své matce.." mrkl na George Clay.
,,Pro boha..." Chytl se za hlavu George.×××××××
,,No ahoj mami.." kousl se nervózně do rtu George ,,Ahoj.." zasmála se.
,, P-promiň za to včera... " Začal.
,, To je v pohodě" řekla se smíchem ,, pak mi řekneš detaily..A ne že si bude někdo z učitelů stěžovat.." řekla jeho mamka. George se zasmál.
,,Tak za prvý..Ne..A za druhý možná.." jeho matka se zasmála.
,, Pro bohaa Georgii" klela ho.
,,Jo..Já musím jít pak ti zavolám.. Jdu balit" řekl ,,Jasně ahoooj" zavěsila. George si povzdechl a lehl si na postel.
,, Georgii..." Vlezl do pokoje jeden z jeho spolubydlících ,, kde jsi byl včera v noci?" Usmál se. Tohle tady ještě chybělo.. řekl si George v hlavě.
,, To není tvůj problém" odbil ho.
On se zasmál ,, není ale rád si to poslechnu.." sedl si na jeho postel.
,, Hrál jsem na jiném pokoji hry a pak jsme nějak všichni usnuli.." zalhal George aby mu konečně dal pokoj.
Bez varování se do pokoje přiřítil učitel.
,, Je tu George?" Když vyslovil jeho jméno, rozbušilo se mu srdce ,,tady" řekl a sedl si ,,můžeš se mnou?" Zeptal se ho ,,J-jo jasně.." řekl a zvedl se. Hned jak vyšli ze dveří, uviděl tam stát Claye. Tohle jsme posrali uchechtl se nad tou myšlenkou. Oba dva šli s učitelem do nějakého volného pokoje.
ČTEŠ
Light dark /DNF/ (Cz)✔️
Fanfiction,, Proč to děláš? " Zeptal se mě jemně ,, Ani nevím.. Za ty roky jsem zapomněl.." zalhal jsem ,, Lžeš! Proč mi nechceš říct pravdu? " naléhal, když držel moji krvavou ruku ,, Protože nevím jestli by si ji unesl.." ××××××××× George Davison. 17letý ch...