nineteen

216 13 5
                                    

,,nechci rušit.." Vešla do pokoje Cora. Clay se s trhnutím probudil. George ještě spal.
,, Ehhh..jo?" Řekl rozespale Clay.
,,Je tady nějakej malej týpek co se shání po Georgovi. Že prý je jeho bratr či co" pokrčila rameny Cora.
,,Charlie..?" Řekl zmateně Clay a vstal. Vydal se dolů a uviděl tam přešlapovat Charlieho ,,Ahoj" usmál se Clay. Charlie se na něj podíval ,,Ahoj" zazubil se.
,, Je tu George? Máma mě poslala se podívat jestli tady není protože nebere telefony" pokrčil rameny Charlie ,,Jo je..Jen, spí. Půjdu ho vzbudit" řekl Clay a vydal se zpět na Georgem.
Pomalu ho začal probouzet ,,Hm?" George otevřel oči ,,Je tady Charlie.." řekl Clay. George si sedl a snažil se rozkoukat. Clay se usmál.
George po se chvíli zvedl, vzal si mikinu do ruky a došel dolů k Charliemu. Charlie se k němu rozběhl a objal ho ,,Ahoj" usmál se George.
Clay políbil George na rozloučenou a oba dva vyrazili domů.

××××××

George si náhle uvědomil že u Claye zapomněl nabíječku na mobil. Bylo devět hodin a on se rozhodli že si tam dojde. Snad to nebude vadit ,,Mami? Já jsem u Claye nechal nabíječku. Jen si tam dojdu ano?" Křikl a odešel z baráku. Když zazvonil na Claye, nikdo nepřišel. Tak se George rozhodl jít sám. Otevřel dveře a zamířil si to do pokoje, kde nejčastěji Clay bývá. Zaťukal na dveře. Z druhé strany se ozvali divné zvuky. Jakoby někdo spadl z postele.
,,J-jo?" Ozval se Clay. George vešel. To co viděl, nikdy nedostane z hlavy. Clay byl v posteli s Corou která se zakrývala peřinou. Georgovi se nahrnuly slzy do očí. Bez slov si vzal nabíječku a zmizel. Doma pak nadával na sebe. Křičel, brečel.
,, Jsem takovej debil!" Křikl už asi po sté. Vzal svůj polštářek a hodil ho před sebe. Shodil při tom skleničku ze svého stolu. Ta se rozbila o podlahu.
To přivolalo Georgovu matku.
,,Georgi..?" Špitla. George odmítal mluvit, jen tam tak ležel pod dekou.
,, Georgi co se stalo?" Snažila se komunikovat.
,, Jsem kretén..To se stalo!" Vykřikl George. Najednou se rozzvonil Georgův mobil. Na obrazovce se ukázalo Clayovo jméno.
George hodil s mobilem daleko od něj. Přísahal, že slyšel prasknout sklo.
Dal hlavu do polštáře a zase začal brečet. Žena si k němu přisedla a začala ho hladit po zádech.
,, Clay ti něco udělal?" Zeptala se. George ji to neměl za zlé, ale nechtěl se o tom bavit. Sedl si a podíval se na ní. Pak pomalu kývl.
Žena si povzdechla.
,, Co se stalo?" Zašeptala a přitulila se k chlapci. Georgovi se to špatně vyslovovalo ,,On.." začal ,,..Se vyspal s jednou holkou" jakmile to dořekl, schoulil se k ženě a slzy se znovu objevili.

×××××

,,Georgi? Půjdeš dnes do školy?" Objevila se ve dveřích chlapcova matka. George otevřel oči a snažil si uvědomit, na co se ho ptala a co má odpovědět.
,, Ehhh..Já..Musím tam. Píšeme velký test" řekl nakonec. Sedl si a rozhlédl se ,,Dobře" řekla nakonec žena a vyšla z pokoje.
George se zvedl a připravil se do školy.
Ve škole si sedl k Nickovi a povídali si spolu. Claye se snažil ignorovat. I když nakonec se k nim stejně vetřel.
,, Hej..Ehhh..Nechcete někam vyrazit?" Zeptal se. George poprvé neodpovídal.
,,Hele já nemůžu..Mám spoustu úkolů.." Řekl Alex.
,,Já mužu" zazubil se Nick. Pak se Clay otočil na George ,,..A ty?" Zeptal se opatrně ,,Mám jiné plány" odbyl ho George a odešel rychlým krokem od nich. Sedl si do lavice a snažil se vypadat klidně. Po chvíli si k němu sedl Nick ,,Co se stalo mezi tebou a Clayem?" Zeptal se. George si odfrkl.
,, Nic do čeho by jsi se měl montovat" řekl. Byl na sebe naštvaný, protože byl hnusný na své kamarády. Jenže to nedokázal ovládat.
,, Očividně mě to zajímá" nenechal se Nick. George protočil očima a otočil se na něj ,, Hele..Udělal jsem špatnou věc. On jich udělal víc. Stačí? " Odpověděl. Dál se o tom nehodlal bavit. Otázky tohoto typu od teď ignoroval.

××××

Doma si George pustil nějaký film a odpočíval. Domem se ozval zvonek. George to neřešil, doma byla jeho mamka i bratr.
,, ehh.. Georgi? " Křikla žena. George se zvedl a šel za ní.
,, Jo? " Řekl. Jenže se zasekl v moment, kdy viděl v domě Claye.
,, Co.. Tady děláš" Řekl pomalu a propaloval ho pohledem.
,, Neopovídáš mi na zprávy.. " Řekl jednoduše Clay,, Měl bych? " Odpověděl ledově George.
,, Víš co? Radši odejdi" Otočil se a odcházel zpět do svého pokoje.
,, Jen mě nech to říct.. " Naléhal Clay.
,, Ne" Odpověděl George.
,, Ale Georgi-" Začal Clay. George se na něj znova otočil.
,, Ne! Mě ty tvoje debilní řeči a ospravedlnění sám sebe nezajímají! Udělal si to! Udělal si něco, co prostě nejde vzít zpět!" Vyhrkl na něj a slzy se mu draly do očí.
,, tak mi tu nevykládej tyhle hovna. Tohle skončilo. Všechno" Pokračoval George a snažil se udržet slzy v očích.
,, Teď.. Vezmi sebe a ty tvoje debilní kecy a běž si za tou svojí čubkou! " Dokončil a teď už opravdu došel do svého pokojepokoje. Snažil se uklidnit sám sebe, že to bylo dobré rozhodnutí. Potom co slyšel zabouchnutí vchodových dveří, byl o něco víc v klidu.

Light dark /DNF/ (Cz)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat