Od toho incidentu uběhly dva dny. Chodili stále jen na procházky a nebo něco hráli ve společenské místnosti. Ale přece byl každý den něčím jiný.
Právě teď George ležel u Claye na posteli který mu masíroval záda. Něco si s nimi totiž udělal.
,, Nehýbej se!" Křikl na něj už asi po páté Clay.
,, Tak promiň že to bolí.." přotočil oči George.
,, Měli bychom jít na večeři..Nick a Alex už dávno šli. " Prohodil Clay.
George si povzdechl a slezl z postele aby si nasadil triko. Jenže to se mu nalepí na záda a je to vcelku nepříjemné.
,, Počkej...Sundej si to" řekl Clay a začal se hrabat ve své tašce. George tam jen stál a díval se na něj.
Clay se k němu opět vrátil s balíčkem kapesníků a povzdechl si ,, neříkal jsem ti ať si sundáš to tričko? Takhle ho za chvíli budeš mít celé od krému.." řekl a George konečně udělal co po něm přítel žádal. Clay chlapce natočil tak, aby byl k němu zády a začal přikládat kapesníky na jeho záda. George byl absolutně zmatený ale nechal Claye pokračovat. Když byla celá jeho záda pokryta kapesníky, Clay je začal pomalu sundavat a při tom utírat krém z jeho zad. Když skončil, podal Georgeovi jeho triko a kapesníky nasáklé krémem hodil do koše.
,,Jo.. díky" zasmál se George a oblékl se. Clay se usmál a stoupl si centimetr od Georgovi tváře. Oba se zadívali tomu druhému do očí. Clay jako první spojil jejich rty. George se do polibku usmál. To bylo po dlouhé době co se jejich rty spojili. Po dlouhém a procítěném polibku se vydali na jídlo.××××××××
Právě polovina obou tříd seděla ve společenské místnosti a hrála pravda nebo úkol.
Právě byl na řadě Alex kterému dávala úkol Sára ,, Řekni jedna pokud tady někoho miluješ" usmála se.
Alex se ušklíbl ,, Jedna" zazubil se.
Jelo se dál. Teď dával Nick pravdu Sáře.
,, Kdo se ti tady z nás nejméně líbí a proč?" Zazubil se Nick.
,, Jo tak to je těžký.. Já bych řekla že všichni jste tady nějakým způsobsem krásní " Usmála se. Všichni začali takové to "awww" A podobně. Flaška se točila dál a Andrew, kterého George poznal až při této hře, dával pravdu Georgovi,, Tak jo... Mám přesně otázku" Zasmál se.
,, Go head... " Řekl George a ošil sebou.
,, Jsi panic? " Zeptal se. George tato otázka zaskočila a hned si vzpomněl na tu jednu noc kde byl opilý.
,, No ne.. " Odpověděl a nervózně se zasmál. Alex vyprskl vodu kterou právě pil a s překvapeným výrazem ukázal nenápadně na Claye. George se začal červenat,, Ouuuuu.... " Zasmál se Josh.
,, Kdo pak je to?" Vyzvídal George. Clay vedle něj se snažil zadržet smích. ,, To neřeknu.. " Řekl potichu.×××××××××××
Když se George ráno probudil, hned si to zamířil k ostatním do kuchyně.
Sedl si ke stolu a nepřítomně zíral na hrnek s čajem. ,, Dobré ráno?" Řekl Alex ,, Dobrým bych to nenazval" řekl George.
,,Jak to?" Ptal se Nick ,, Chci spaaaat..." Zakňoural brunet. ,, Já taky" zasmála se Sára. George si položil hlavu na stůl a zavřel oči. Clay se zasmál a usrkl ze svého hrnku ,,dneska máme volno, takže můžeš spát" řekl. George zvedl hlavu a s jiskřičkami v očích se podíval na Claye, jestli si dělá srandu ,, Nedělám si srandu..Kdyby jsi přišel dřív, slyšel by jsi to" zasmál se.
,, Děkuju!!" Křikl a začal konečně jíst. Po jídle se odebrali všichni do pokoje. George si lehl a zavřel oči. Po chvíli za ním přišel Clay jestli si nechce něco zahrát.
,, Klidně aspoň se nebudu nudit" usmál se a šel k němu do pokoje.
ČTEŠ
Light dark /DNF/ (Cz)✔️
Fanfiction,, Proč to děláš? " Zeptal se mě jemně ,, Ani nevím.. Za ty roky jsem zapomněl.." zalhal jsem ,, Lžeš! Proč mi nechceš říct pravdu? " naléhal, když držel moji krvavou ruku ,, Protože nevím jestli by si ji unesl.." ××××××××× George Davison. 17letý ch...