Zdravím! Tento příběh hrdě píšu už asi rok. Dával jsem si na tom hodně záležet, doufám, že se bude líbit.
Rozhodně to může číst jakýkoliv čtenář. Není tady nic, co by pochopili jen dsmp fanoušci a když ano, dám na konec kapitoly vysvětlení ( myslím že tam stejně nic takového není)
Pro dsmp fanoušky a jiné:
Příběh se neodehrává v žádné youtuberském životě. Jde o život několik dospívajících lidí, kteří zažívají různé věci. Vyskytují se tu ne jen postavy z mcyt, ale i postavy vymyšlené mnou. Pokud budete chtít, na konec příběhu vám hodím soupis všech postav.
Úvod do děje protože chci zaujmout:
Příběh se odehrává z pohledu třetí osoby ( spíš to myslím tak, že je tam třetí osoba ale stále je to pohled George, příklad na konci kapitoly *). George Davison, jakož to hlavní postava, se setkává s láskou a sebepoznáním. To, ho uvrhne do takzvané deprese a s tím bude mít problémy. Najde si přítele, o kterém pak bohužel zjistí krutou pravdu, což je od sebe rozdělí. Jeho opora, bude Clay, jeho kamarád. Spolu projdou spoustu cest, až se z nich nakonec stanou, můžeme říct 'spřízněné duše'. Společně prožívají lásku i trápení. Jenže Clay není zas takový slaďoušek, jak se zdá. Několikrát Georgovi vrazí nůž do zad. Co se stane dál, vám neprozradím :)
TW a jiné důležité připomínky:
V příběhu se vyskytují: známky deprese a zmínky o ní. Sebepoškozování, sebevražedné myšlenky a zmínky. Problémy s příjmem potravy a anorektické zmínky.
Taky se tu vyskytují popsané sexuální nebo jiné romantické scény.Všechny sexuální scény píše moje kamarádka. Pokud máte nějaké Připomínky, tak k ní :D
❗Nic z toho, nebudu označovat. Jsem za to, že to kazí příběh. Pokud něco z toho nesnesete, tenhle příběh nečtěte. ❗
Vysvětlivky:
*= př. George ráno probudila jeho matka. Vstal a rozhlédl se po pokoji
Do komentářů můžete psát různé postřehy, dojmy, kritiku, můžete tam opravovat moje chyby, přece jen nikdo nejsme dokonalý. Budu rád za vše :)
Doufám že si příběh užijete!
ČTEŠ
Light dark /DNF/ (Cz)✔️
Fanfiction,, Proč to děláš? " Zeptal se mě jemně ,, Ani nevím.. Za ty roky jsem zapomněl.." zalhal jsem ,, Lžeš! Proč mi nechceš říct pravdu? " naléhal, když držel moji krvavou ruku ,, Protože nevím jestli by si ji unesl.." ××××××××× George Davison. 17letý ch...