five

268 22 3
                                    

Clay vytáhl George na drink aby zapomněl na Alexe. George byl na mol a Clay měl taky něco vypito, ale ne tak moc jako George. Proto ho doprovázel domů. Naštěstí jeho mamka spala. Clay viděl že se George nedokáže převléknout sám a tak si řekl že ho převlékne. Začal mu sundavat triko ,, C-Co to děláš?" Ozvalo od George ,, Co myslíš?" Odpověděl Clay ,, Pokud bys nebyl můj kámoš *škit* tak bych řekl že se mě chystáš znásilnit. Ale když ty jsi můj kámoš..Tak bych řekl že děláš něco dobrýho..." Clay se zasmál nad jeho odpovědí a odhodil triko stranou a vzal si do ruky jeho pyžamo. Zastavil se pohledem na jeho odhalené hrudi. Začal se Červenat a uvědomil si co dělá. Rychle ho proto oblékl do trika a pak uvědomil že chybí ještě spodek. George si lehl na záda. Clay byl v depresích z toho co musí udělat. Proto to udělal rychle. Díky bohu se mu to povedlo a vyvázl z toho jen s červenými tvářemi. Chystal se k odchodu ale něčí ruka ho stáhla do postele. Byla to samozřejmě Georgova ruka. Clay spadl na postel ,,Ehm..Georgi? Já musím jít." Řekl celý rudý. George ale nevypadal že ho hodlá pustit.
,,Gogy já vážně musím jít.." Snažil se Clay ,,Nemusíš.. Zůstaň" zašeptal George a přitáhl si Claye ještě blíž. Při vší snaze Clay se nedokázal dostat od George a tak tam oba usnuli.


××××××××



George se probudil jako první a otočil se na druhý bok. Spatřil Clayův obličej a vylekal se. Byl zmatený. Co tu dělá? Co se stalo? Ptal se sám sebe. Clay se začal též pomalu probouzet a všiml si zmateného George.
,,Georgi? Co se stalo?" Řekl chraplavým hlasem což George ještě víc vyvedlo z míry.
,, To mi řekni ty! Co tu děláš? "
Začal se Červenat ,, No..Odvedl jsem tě domů jenže tys mě nechtěl pustit domů tak jsem musel zůstat. " V Georgovi ale stále visela otázka jestli se mezi nimi něco stalo.
,,A.. Stalo se něco?" Zeptal se opatrně George ,,Co?! Ne!" Řekl Clay celý rudý. Oba dva tam seděli červený jako rajčata a dívali se na sebe. Do pokoje vstoupila Georgova matka.
,, Ehm.. Omlouvám se.." řekla a zavřela dveře.
,, Ne to je v pohodě!" Křikl George celý rozrušený.
Jeho matka tedy vstoupila opět do pokoje.
,, Co jste dělali sakra?" Zeptala se a pohledem našla Georgovo poházené oblečení po pokoji. George se též podíval. Vážně si nebyl nebyl jistý jestli mezi ním a Clayem něco bylo.
,, Spali.." ozval se Clay. George se na něj varovně otočil.
,, J-jako spolu?" Ukázala na ně ,,Já spal na zemi!" Přihlásil se Clay. George se bouchl do čela.
,, Mami...není to jak to vypadá.." Snažil se hájit ,, Tím bych si nebyla tak moc jistá.. No..Georgi pak mi to vysvětlíš.." řekla a odešla. George sebou praštil na postel ,, Nesnáším tě.." řekl Clayovi ,,Vážně? Včera jsi říkal něco jiného.." Clay nasadil laškovný úsmev. George se vymrštil do sedu ,, C-Cože?!" Clay se začal smát.
,, To není vtipný.." řekl George a svěsil hlavu. Clay se k němu přiblížil a hlavu mu zvedl. Podíval se mu do očí ,, Promiň..Neboj nic nebylo.." usmál se. George nevěděl jestli být rád nebo ne ale teď měl divný pocit. Těkal pohledem mezi Clayovými oči a rty. Clay si toho všiml a usmál se ,, Chceš abych tě políbil?" Zašeptal. George nepatrně kývl. Clay se začal přibližovat, až se dotýkal Georgových rtů. George vydechl. Clay konečně spojil poprvé jejich rty. George zapletl svoje ruce do jeho vlasů a užíval si polibek. Bylo to jiné než s Alexem. Ale nevěděl v čem. Oba dva se odtáhli ale jen, aby nabrali nový kyslík do plic. Clay se díval do očí George jakoby hledal odpověď. Ani nevěděl na co. George se uchechtl ,,No..." Začal.

Light dark /DNF/ (Cz)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat