eleven

254 17 1
                                    

Další ráno, bylo jako každé jiné. Jenže odpoledne George a jeho rodina jeli za Georgovou tetou. Když tam dorazili, Chvíli si povídali a tak. Pak se George zavřel do pokoje a začal video chat s Clayem. Vešel tam Georgův bratranec Will ,,je čau" řekl ,,čus. S kým voláš?" Zeptal se a něco hledal na stole ,, S kámošem" řekl George ,, A-ahoj?" Ozvalo se z telefonu ,, Ahoj!" Zasmál se Will ,,Že tady můžu být? Dole je hrozná nuda.." zeptal se a sedl si na postel. George kývl ,, Jasně" řekl a usmál se. ,, Píše mi Alex.." oznámil píš sobě George a rozklikl zprávu

Quackity: Holaa, jen jsem se chtěl zeptat jak se vede :D

,,Co ti píše?" Zeptal se Clay a na jeho hlase bylo poznat že aspoň trochu žárlí ,,jenom jak se mám" odpověděl George a odepsal Alexovi.
,, Jste se zase nějak moc zkamarádili.." podotkl Clay. George se tomu zasmál ,,Žárlíš?" George to musel říct.
,, Tak samozřejmě.." zasmál se Clay a k němu se přidal i George ,,Nemusel jsi si ubližovat když máš tolik kamarádů.." ozval se Will. George spozorněl ,,C-Cože?" Řekl a sedl si ,, Sis myslel že si to tvoje mamka nechá pro sebe?" Zeptal se a opovržením v hlase Will ,, Jo.." povzdechl si George. Clay byl potichu. Nikdo nevěděl co říct. George se z ničeho nic zvedl a šel do obýváku kde seděla jeho matka s jeho tetou ,, Já myslel že si to necháš pro sebe.." řekl George ,,O čem to m-mluvíš.." snažila se jeho matka ,, ty moc dobře víš.." řekl a snažil se udržet slzy.
,, Nikdo to neměl vědět..Ani Clay..Ani ty..A už vůbec ne někdo další z rodiny"
S tím odešel do pokoje. Will už tam nebyl. Jak nečekané. No telefon s Clayem tam byl pořád. George si lehl a smutek ho ovládl. Slzy se draly ven.
,,Baby nebreč..To bude dobrý. Ona to určitě tak nemyslela" z toho jak ho Clay oslovil mu přejel mráz po zádech. Usmál se a utřel si slzy.
,, To jak jsi mě to nazval" zasmál se George ,,Co? Nelíbí se? Tak fajn.." uchechtl se Clay ,,Ne..J-je to fajn.." řekl George a začal se červenat. Měl divný pocit v břiše. Clay se usmál ,,jen fajn?" Zvedl obočí ,, Možná víc než fajn..." řekl a dal si hlavu do dlaní ,,Já musím jít..Dobrou noc" řekl a usmál se ,,Dobře. Miluju tě" odpověděl Clay ,,Taky" řekl George a zavěsil. Chvíli přemýšlel a pak usnul.

×××××××

,, Kdy že jedeme domů?" Zeptal se George u snídaně ,,Odpoledne.. Někdy okolo druhé. Tak by bylo dobré strávit nějaký čas s tetou" řekla jeho matka. George kývl.
,,Můžu pak jít za Clayem? Poprosil mě jestli ho nenaučím biologii" řekl George. Doufal že ho pustí.
,,Jo.. Ale dojdi tak aby jsi zítra mohl do školy jasný?" Odpověděla mu. Charlie s Willem se začali pochechtávat ,, kolikrát ti mám říkat že mezi námi nic není.." prokroutil očima George ,,Jo..Já jenom tak" zasmála se. George odnesl talíř do myčky a šel se převléct.
Do druhé odpoledne hráli spolu deskové hry a bavili se. Pak se zbalili a odjeli. George byl docela rád. Protože jeho bratranec mu někdy připadal až moc strašidelný. Dal si hlavu na okno a pozoroval jak krajina plyne. Miloval cesty autem. Ale teď se nemohl dočkat až bude doma. Hlavně kvůli Clayovi. Chyběl mu. Po půl hodině cesty konečně zastavili před jejich domem. Vylezli z auta a vešli do domu. George si vzal vše potřebné ,, Já jdu teda za Clayem jo?" Řekl a odešel. U jeho domu zazvonil. Clay mu hned otevřel a oba se přivítali.
,, Chyběl jsi mi" řekl George do polibku.
,, I ty mě" usmál se Clay. Zamířili do pokoje ,, tak jo.. Jdeme na to!" Zasmál se George a začal Claye zkoušet.

××××××

,, Tobě to vůbec nejde..Nemáš motivaci!" Řekl George a pak ho něco napadlo. Ale nechtěl být ten kdo to řekne. Cítil by se divně. Ale nevypadalo to že Claye napadla stejná věc. Tak se k tomu odvážil ,, Jo já vím.." přitakal Clay.
George se k němu nahnul ,, Mám pro tebe motivaci... Pokaždé když odpovíš dobře, musím si vysléct část oblečení. Když špatně tak ty.." kousl se do rtu. Clay se usmál ,, tady bude ještě horko.." řekl a oba dva se rozesmáli.
Ale i tak do toho šli. George se zeptal na otázku.
,,Ehh..Kůže?" Odpověděl Clay. George se usmál a zavrtěl hlavou. Clay prokroutil oči a podle jejich domluvy si sundal triko. George se zastavil na jeho hrudi, viděl ji jen jednou a to když byli opilý. To si moc ale nepamatoval. Kousl se do rtu a odvrátil pohled. Jeho tváře se zbavili do červena. Clay se uchechtl.
,,Fajn..Kde je hýžďový sval?" Položil další otázku George ,,Na prdeli" usmál se Clay. George se též usmál a svlékl si triko.Lehl si na záda ,, Jak se nazývá nejsilnější sval v těle?" Zeptal se ,,Eh..stehenní?" Řekl Clay. George se na něj podíval a zvedl jedno obočí. Pomalu se k němu posunul.  ,, Myslíš?" Řekl. Clay prokroutil oči a sundal si pásek u kalhot. George se uchechtl.
,, Který teda?" Zeptal se Clay ,,Jazyk" odpověděl George ,,To se mi nezdá.." zapřemýšlel Clay. George se na něj podíval  ,, Chceš si to ověřit~?" Zavrněl a počal se stahovat Clayovo prádlo. Jeho ruka pomalu sjela směrem dolů. Clay zaklonil hlavu a vydal nějaký zvuk mezi udivením a vzdychem. George se usmál, líbilo se mu Claye mít ve své moci.
,,Georgi-" zašeptal Clay. Georgovi přejel mráz po zádech. ,, Vážně bychom si to měli ověřit.. Google se může mýlit..." Řekl Clay. George se usmál a políbil Claye. ,, Tak se mi to líbí. Hodný kluk" řekl a rukou začal pomalu pohybovat.
,,Georgi-" Vzdychl jeho jméno Clay.
,,Ano?" Usmál se George a začal pomalu zrychlovat.
,, Nepřestávaj..Prosím.." poprosil ho naléhavě Clay.
,, Pro tebe vše.." usmál se George a vzal si Clayovu pýchu do pusy. Chtěl víc. Začal pohybovat hlavou a jako odměna byly vzdychy které zaplnily celou místnost.
Clay už tomu nemohl dál odporovat. Ani nechtěl. S hlasitým sténem se udělal do Georgových úst. George to s chutí spolkl a vrátil svou hlavu ke Clayové. Clay zrychleně dýchal a měl zavřené oči. George ho políbil. Clay spolupracoval. Když se odtáhli Clay se usmál ,, Určitě si tu látku budu pamatovat.." řekl. George se uchechtl ,, to doufám.." řekl a lehl si vedle Claye.


Připomínám že tu poslední scénu jsem nepsal já xdd takže nějaké stížnosti ne na mě a taky jsem se rozhodoval, jestli to tu nechat. Takže..Jo xdd

Light dark /DNF/ (Cz)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat