twenty-four

186 13 6
                                    

George probudil výkřik. Prudce si sedl a rozhlédl se okolo. Pak se ozval smích. Georgovi došlo že to byli kluci vedle v pokoji. Zvedl se a hodil na sebe mikinu. Byl rozhodnutý zjistit, co tam vyvádí. Otevřel dveře od jejich pokoje a zamířil za smíchem. Otevřel dveře a rozespale se podíval po lidech v pokoji. Seděli na zemi v kroužku a uprostřed měli pet láhev. Začali se smát ještě víc, když George uviděli.
,, Jsme tě probudili?" Zasmál se Josh. George unaveně kývl.
,, Máš na sobě mojí mikinu.." zarazil se Clay a George spozoroval, že se červená. Podíval se, co měl na sobě a vážně si vzal si Clayovu mikinu.
,, Už to tak bude" Uchechtl se a posadil se na jednu z postelí.
,, Co tady vyvádíte?" Zeptal se a přejel pohledem po každém z přítomných.
,, Hrajeme flašku" Zazubil se Nick.
George kývl.
,, Chceš se přidat?" Dodal. George zapřemýslel. Nakonec se zvedl a přidal se do kruhu.
,, Dobrá.. Hrajem" Zasmál se Ben a roztočil flašku.
Clay dostal za úkol přijít k někomu do pokoje a zeptat se ho, jestli má doma kočku. Všichni se na tom pobavili, když se snažil dorozumět.

××××××

,,Georgi? Pamatuješ, co jsi mi řekl v noci?" Zeptal se Clay, když seděli u stolu. Ostatní si vybírali jídlo u pokladny. George polilo horko. Kývl a podíval se na svého přítele.
,, Nechceš si o tom promluvit? Já že mi to docela nahání strach.." Začal pomalu. George se začal dívat na své boty
,, Nevím.." Skoro až zašeptal v odpověď.
Clay si povzdechl a vzal Georgovu ruku, která ležela na stole, do své.
Ten se na něj znovu podíval.
,, Nechci o tebe přijít..Asi je to těžké přijmout, ale vážně mi na tobě záleží" Řekl Clay. George se usmál.
,, Mě na tobě taky záleží" Řekl a propletl si s Clayem prsty.
Jenže i po tomhle, to Georgovy myšlenky neodradilo od přemýšlení. Byl stále přesvědčený, že pokud by nebyl, nedělal by takovéhle potíže ostatním. Ostatní přišli a Clay s Georgem své ruce odpojili. Sedli si a začali se mezi sebou bavit.
Po chvíli jim přinesli jídlo.
,, Clayi..? Jsi to vážně ty" Ozvalo se od jedné číšnice.
Clay zvedl svůj pohled na dívku.
,, Liv?" Řekl udivením.
,, Co tady děláš?" Zvedl se a šel tu dívku přivítat obětím.
,, Pracuju-" zasmála se. Clay kývl
,, Co ty?" Zeptala se nazpět.
,,  Jsem tu na dovolený? Asi tak bych to řekl" zasmál se Clay a ukázal na lidi za ním. Všichni zamávali. Liv zamávala na zpět.
,, Tak já nebudu rušit..můžeme se třeba sejít po večeři?" Usmála se. Clay přikývl ,, Jasně! Tak zatím" řekl a šel si zpět sednout.
,, Kdo to byl?" Zeptal se George a napil se.
,, Um..Kamarádka. Už dlouho jsme se neviděli. Prožil jsem s ní snad celé moje dětství" zasmál se. George kývl.
,, To je dobrý že jste se tady potkali" usmála se Sára a začala jíst, jako zbytek skupiny. George snědl tak polovinu porce, pak prohlásil že už víc nemůže. Odsunul od sebe talíř a zapil to.
,, Vážně..? Moc si toho nesnědl.." zajímal se Clay.
,, Nebyl jsem moc hladový. Hele, uvidíme se na pokoji, dobře?" pokrčil rameny George a odešel od stolu. Zavřel za sebou dveře od pokoje a vydal se do koupelny, kterou zamkl. Poslední dobou, se mu udělalo špatně z pohledu, na jakékoliv jídlo. Jeho psychika začala pomalu klesat. Zřekl se sebepoškozování, jenže jeho tělo se mu místo toho, snaží ublížit jinak. Nedokázal cokoliv sníst. Cítil se po tom vždy hrozně plný, až to bylo nezdravé. Jediné co věděl bylo, že ho život určitě chce dostat na dno. Klekl si před záchodovou mísu a snažil se dostat ven obsah svého žaludku. Cítil se hrozně. Jako kdyby se přejedl na týden dopředu. Musel to dostat ven, jinak si byl jistý, že mu něco vevnitř vybouchne. Samozřejmě tomu nějak pomohl. Vyčerpaně se opřel o zeď a toaletním papírem, si otřel pusu. Vůbec mu to nepřipadalo správné, ale jeho tělo ho k tomu nutilo. Zvedl se a opláchl si obličej. Uslyšel, jak se dveře od pokoje otevřely. Odemkl proto koupelnu a vyšel ven. Ve svém kufru, našel jeden balíček žvýkaček. Hodil si dvě do pusy a s úsměvem se otočil na Claye.
,, Jsi v pořádku?"  Řekl Clay a přiblížil se k Georgovi.
George se jen usmál ,,Jo.." odpověděl.
Za pokojovými dveřmi, se ozvalo klepání.
,, Dále" řekli nastejno chlapci. Dovnitř vešla dívka, kterou potkali na snídani.
,, Oh..Ahoj" usmál se Clay.
,, Ahoj" odpověděla mu. George se zamračil ,, Ahoj" řekl nakonec.
,, Napadlo mě se stavit. Snad to nevadí" usmála se Liv. Clay zavrtěl hlavou ,, Vůbec. Posaď se" Odpověděl.
Liv se energicky přesunula k posteli, vedle George.
,, A ty jsi kdo?" Usmála se dívka.
George se na ní podíval.
,, George" usmál se ironicky.
,, Jsem Liv" řekla dívka a podala mu ruku. George zvedl jedno obočí, jako jestli to myslí vážně. Liv se zatvářila, jako by to byla ta nejvíc trapná věc na světě a pomalu dala ruku dolů.
,, Omluv ho. On jenom žárlí" Mrkl Clay na George, který otevřel pusu.
,, Prosiim??" Uchechtl se.
,, A ne?" Usmál se Clay.
,, Proč bych měl jako žárlit" Pokrčil rameny chlapec.
,, Co já vím" Zasmál se v odpověď.
,, Je vtipný vás pozorovat" zasmála se dívka

Light dark /DNF/ (Cz)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat