seventeen

206 11 1
                                    

George se probudil jako první, sám v pokoji, kam odešel a pak usnul. Zvedl se a zamířil si to do hlavní místnosti. Všichni se tam váleli buď na zemi, nebo na gauči, jeden přes druhého. George si odfrkl a šel si udělat kávu do kuchyně. Přišla tam Cora. George si ji nevšímal a usrkl z hrnku ,, Ehhh..Georgi..? Máš krev na rukávu.." řekla. George rychle odložil hrnek a podíval se na svůj rukáv ,, doprdele" zaklel a běžel do koupelny.
To vzbudilo Claye, který se probíral.
,,Georgi..?" Řekl zmateně. George se zavřel v koupelně a sundal si mikinu. Samozřejmě, obvaz, který byl na ruce, měl teď někde v okolí loktu. Musel povolit. Začal očišťovat krvavou ruku. Při spánku si tam nejspíš něco zatrhl, že to začalo znova krvácet. Dveře od koupelny se otevřeli. George se podíval do zrcadla, za ním stál Clay. Zavřel za sebou a došel k němu.
,, Georgi.." povzdechl si a objal ho. Georgovi se hrnuly slzy do očí. Srdce se mu rozbušilo.
,,J-já..Ehm..Můžeš mi půjčit nějakou ze svých mikin..?" Zašeptal George.
,, Jasně..Jen, pojď. Ošetřím ti to" řekl Clay a začal hrabat ve skříňce, pod umyvadlem. Vytáhl nový obvaz a začal zavazovat Georgovi ruku.
Když byli hotovi, zašli do Clayovi ložnice. George si sedl na postel, zatím co Clay hledal nějakou mikinu.
Když ji našel, dal ji Georgovi a sedl si vedle něj. George si ji oblékl. Byla mu větší ,, děkuju.."usmál se a zadíval se na zem. Clay se usmál ,,můžu vědět..Co se stalo včera? Udělal jsem něco špatně?" Začal opatrně Clay. George si povzdechl.
,,Ne..já jen..Ty s Corou máš dobrej vztach a...Tak mě napadlo..Teda spíš, Alexe napadlo..Že s ní možná něco máš..A to mě naštvalo.." zašeptal a Clay se uchechtl ,, Já? S Corou? Pro boha ne...Nevím co si Alex myslel, ale je to moje kamarádka od dětství a znova jsme se dali do kontaktu. Hledala ubytování, tak jsem ji zatím nabídl místo u mě..Georgi..Vždyť víš že mám jen a jen tebe" usmál se Clay a políbil svého přítele. Ten se usmál.
,,Jen..Ona je trošku..Jak to říct..Nepodporuje ehm..No, nás.. Takže kdybys mohl.." Clay nechal otevřený požadavek ,, jasně..Chápu" usmál se George. Oba dva sešli k ostatním. Všichni byly už na nohou.
Jen vypadali, jakoby je převálcovalo stádo koní. George byl rád, že včera vypadl dřív, než se to zvrhlo.
,, No dobré ráno. Nebo spíš odpoledne?" usmál se Nick  ,, My jsme dávno vzhůru narozdíl od tebe" zasmál se George ,, náhodou..Já tu jsem už od osmi" zazubil se. Clay se rozesmál ,, jasně.." řekl pobaveně George.

×××××

George se prudce zvedl, čehož litoval. Protože se mu zatmělo na chvíli před očima a on spadl. Chvíli mu trvalo, než přišel na to že spadl na někoho. Zatřásl hlavou a podíval se, na koho spadl. Byl to Clay který se smál ,,Jsi v pohodě?" Řekl, při čemž své ruce obmotal kolem jeho pasu. George to vyvedlo z míry a začal se červenat.
,,J-jo" vyhrkl. Clay se usmál a pustil ho. George konečně vstal bez toho, aby znova spadl a zamířil do kuchyně pro pití. Napil se a přišel zpět do obýváku, k ostatním. Právě končil film.
,, Co si zahrát nějakou deskovou hru?" Navrhla Sára.
,, Klidně" odsouhlasili všichni. Vyhráli aktivity. Utvořili se týmy po třech. První byl Nick,Alex a Cora. Druhý George,Clay a Sára. První Sára dělala pantomimu, kterou její tým uhodl. Následovala Nickova schopnost vyjadřování. Dopadla celkem dobře a jeho tým se proto posunul. George byl na řadě s kreslením.
,,Ehhh...Wtf tak to vůbec nevím jak nakreslit" zasmál se když četl kartičku ,,Btw je to pro všechny" dodal a vzal si papír s tužkou. Čas začal, George na papír čmáral různé věci a snažil se, aby to nějak vypadalo.
Smál se u toho ,,Pro boha co to jeee" zasmál se Clay ,,Budu tě muset naučit kreslit pro příště" dodal a George se zasmál.

×××××

,, Jak dlouho tu plánuješ zůstat?" Zeptal se Clay George. Všichni kromě něj, už byli pryč.
,, A nechat tě tady s Corou? Najivko..Na to nemám" zazubil se George. Clay se zasmál ,, Co vlastně proti mě máš?" Zeptala se Cora. George se k ní otočil ,,Proti tobě? Nic..I když... Možná pokud by jsi se tak moc nesrala do Claye tak bychom mohli být kamarádi.. " pokrčil rameny George. Clay se uchechtl ,,Tak to..Bylo jasný..Ale i zlý.." dodal. George zakroutil hlavou ,,Jen upřímnost.." řekl. Cora se zamračila ,,Netvař se, jako kdyby byl tvůj majetek" zvýšila hlas. George se sarkasticky zasmál ,,Coro..Je toho tolik co nevíš..A nevědomost je nejhorší věc" zazubil se ,,Tak jo..Nepotřebuju aby jste se tady poprali..Takže stačí" Vstoupil mezi ně Clay.
,, Byla zábava.." odfrkl si George.
,,Co tím chceš říct? Že jako Clay s tebou chodí nebo co? " Odfrkla si Cora ,,No vlastně jo" řekl George. Cora se uchechtla ,,Tak to si měl rozmyslet dřív, než mě políbil" usmála se. George se zarazil a podíval se na Claye.
,,Georgi.." oslovil ho. Už při tomhle Georgovi bylo jasné, že Cora říká pravdu. Nasadil kamenný výraz v obličeji a odešel z domu. Clay se ho snažil zastavit, ale nepomohlo to. Jak došel domů, vše se na něj sesypalo a on začal brečet. Připadal si jako padavka. Jenže to nedokázal dál držet.

Light dark /DNF/ (Cz)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat