twelve

232 17 5
                                    

George byl stále rozrušený z toho, co se stalo u Claye. Právě ležel v posteli a přemýšlel. Kdyby nemusel domů, vyspali by se spolu znova? Toť otázka.
Právě teď, chlapec stál před zrcadlem v koupelně a v ruce držel krvavý kus skla, který se už několikrát setkal s jeho kůží. Váhal. Potřeboval cítit tu bolest. Nakonec se odhodlal a na svém zápěstí udělal další dvě krvavé čáry. Sykl bolestí a ruku dal pod studenou vodu.

×××××

Ráno se George probudil na zvuk budíku. Vstal a šel se připravit do školy. Po přípravě se vydal do již zmíněné školy, kde na něj čekal Clay a Nick.
Hned první hodinu jim řekli, že za měsíc jedou na školu v přírodě a dali jim papíry na podepsání. George si to přečetl, jen nějaké informace o tom kde a kdy. Až na to, že jeli s druhou třídou, kde byl Alex.
Po škole se s Clayem sešel u jeho auta ,, pojedeš se mnou za mými rodiči? Musím jim dát ten papír.." zeptal se chlapce. George přemýšlel ,, jasně, proč ne" řekl a sedl si do auta. Nikdy se Claye neptal, proč nebydlí s rodiči. Vždy když o nich mluvil, zdál se nervózní, tak se ho nechtěl nějak dotknout. Jeli docela pěknou dálku, než Clay zastavil u takové malé farmy. Oba chlapci vystoupili a zamířili si to k domu. Clay nervózně zaklepal. Otevřel jim postarší pán, možná vyšší než Clay.
,,Ehm..Ahoj tati..Potřeboval bych podepsat něco do školy.." řekl a chytl se Georgovi ruky. George to překvapilo ale Clayovu ruku stiskl.
,,Tak pojď.. A kdo je tohle?" Zeptal se muž, při odchodu do domu ,, To je..Můj kamarád George" polkl Clay. George věděl jak je nervózní a z toho si odvodil že asi neprožil pěkné dětství. No zeptá se ho na to potom.
Clay dal na stůl ten papír. Jeho otec si vzal propisku a sedl si ke stolu. Nasadil brýle a začal číst.

××××××××××

Přišel den kdy měli odjíždět. Seděli v autobusu a povídali si. George seděl s Clayem a za nimi seděl Nick s Alexem. George ani nevěděl, že jsou z nich přátelé. Autobus pomalu vyjel a všichni se pohodlně usadili. Clay s Georgem celou dobu sledovali filmy. Cesta se zdála nekonečná, ale přece jen skončila. Všichni byli představeni s obydlím a seznámeni s pravidly. Pak se rozdělili do pokojů. Bohužel si nemohli vybrat, tak to bylo náhodné. Clay, Nick a Alex byli spolu. Ty mají štěstí Proklel je George v hlavě. Zato on musel být s nějakými chlapci z Alexové třídy. Už od pohledu bylo poznat, že s nimi budou jen problémy.

Light dark /DNF/ (Cz)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat