six

257 21 3
                                    

Po vysvětlování že mezi ním a Clayem vážně nic nebylo, se zamkl v pokoji a začal nad vším přemýšlet. Byl by rád kdyby se mezi ním a Clayem něco stalo? Přitiskl si polštář k obličeji a vydechl. Byl úplně zmatený. Vždyť právě nedávno se rozešel s Alexem. Zařval do polštáře. Domem se rozezněl zvonek. Jelikož jeho matka jela nakoupit sešel dolů a podíval se přes kukátko ven. Zachvátila ho panika. Stál tam Alex. George rychle vzal do ruky mobil a začal volat Clayovi. Díky bohu to zvedl.
,, Clayi? Pomoc..O-On je tady Alex..Před mými dveřmi...Já nevím co mám dělat" řekl
,, Tak já přijdu... Vydrž" řekl Clay a zavesil. A tak George čekal.. Alex tam stále stál a vypadal že ještě nějakou chvíli bude. Někdo zaklepal na okno v Georgově pokoji. George se lekl ale když zjistil že to je Clay jen se zasmál a otevřel mu ,, Debile..Mohlo se ti něco stát.." zasmál se George. Clay nad tím mávl rukou ,, Stojí tam pořád?" Zeptal se a George Kývl.
,, Tak jo.. uděláme to tak že o něj prostě už nestojíš.." usmál se Clay ,,A jak jako?" Zeptal se George ale to už se k němu Clay blížil. Přitiskl ho na zeď a začal ho líbat. George nevěděl co dělat a tak spolupracoval. Clay se z jeho rtů přesunul na krk ,, Myslíš že to je dobrý nápad?" Zeptal se udýchaným George ,, ten nejlepší.." usmál se Clay a začal dělat Georgovi na krku znaménka. George se neudržel a sykl nebo dokonce i zasténal. Nechápal jak tohle donutí si Alexe myslet že o něj nemá zájem.
,, Byla to sice zábava ale teď.. Ať nám neuteče" Clay mrkl na George a začal si hrát s jeho vlasy. Vypadali jako by se právě probudil. To samé udělal Clay i sobě.
,, Fajn.. Jdeme.." řekl a táhl George ke dveřím. Alex opět zazvonil a George to ještě víc znervózňovalo.
,, A C-Co chceš dělat.." jenže to už Clay otevřel a George uviděl úplně zmateného Alexe.
George nemohl tohle dál podstupovat
,, Tak jo..Tohle nefunguje..Kašli na to" řekl a upravil si vlasy. Pak zatáhl Alexe spolu s Clayem dovnitř. Ani nezaregistroval že si Clay sundal tričko. Proto to po něm hodil jako znamení ať se obleče ,,Alexi..Co tu děláš?" Zeptal se George
,, Co asi.. neodpovídáš na zprávy..A vůbec..Co to má znamenat...?" Řekl Alex na obranu.
,, Jo..Neřeš to..Marnej nápad Claye.." Prokroutil očima George.
Najednou se otevřeli vchodové dveře. Ve dveřích se zastavila Georgova matka ,,Co to..." Na tváři měla pobavený výraz ,,Tak jo.. To stačí.." Řekl George a oba dva vyhnal z domu. Zavřel za nimi dveře a svezl se po nich do sedu. Hlavu si dal do dlaní. Pomalu mu to začalo docházet. Ani jeden z nich ho nemiluje. Chtějí se s ním jen vyspat. Slzy se mu drali z očí a on je nemohl zastavit ,,Georgi?" Ozvala se jeho matka. George ji ignoroval a běžel do svého pokoje. V pokoji se zavřel a šel do koupelny. Zamkl se a vytáhl sklo, už několikrát použité. Vyhrnul si rukáv a přiložil sklo k ruce. Pak trhl. Z jeho zápěstí se řinula krev. George si sedl na zem a opřel se o stěnu. Přestal vzlykat, trošku ho to uklidnilo. Zapl studenou sprchu a dal si ji na ruku. Chtělo se mu řvát, zapomněl jak moc to bolí. Jenže on chtěl trpět ještě více a proto sáhl po šampónu. Nalil si ho na ránu. Zakousl se do druhé ruky. Slzy se opět objevili na jeho tvári. Štípalo to. Sprchou šampón smyl. Obvázal si ránu a lehl si do postele. Pořád to štípalo a možná víc než před tím. Zabořil hlavu do polštáře a zařval. Někdo ho k sobě přivinul. Myslel si že to je jeho mamka ale jakmile ucítil tu úžasnou vůni poznal že se jedná o Claye ,,Proboha co to děláš Georgi.." obejmul ho.
,, Clayi.. B-bolí to" Zazvlykal a ukázal na obvázanou ruku. Obvaz byl už též od krve. George zabořil hlavu do Clayova krku a vzlyklal. Clay ho hladil po vlasech ,, To bude dobrý.." utěšoval ho. George zvedl hlavu a podíval se na Claye. Clay přiložil své čelo k Georgovému a zavřel oči ,, Bude to dobrý..Neboj.." snažil se ho uklidnit. Bolest se zdála mírnější. George se naklonil a políbil Claye. Polibek trval chvilku. Když se odtáhli George opět Claye obejmul. Clay se díval utrápeně na Georgovu matku ve dveřích ,, Miluju tě.." zašeptal George tak aby to slyšel jen Clay.

Light dark /DNF/ (Cz)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat