Teď právě seděli všichni tři v kavárně a popíjeli kávu.
,,A vlastně.. Jak jsi došel k tomu na krku?" Usmál se Nick ,,Ou toto? To byl úplně stupidní nápad tady Claye.." zasmál se George ,,Uuu..Povídej" řekl Nick. Clay se málem udusil ve své kávě.
,, No.. Včera před mým domem stál Alex..Já jsem zavolal Clayovi protože jsem se bál..Ani nevím čeho.. On přišel..Ehm..Nutno podotknout že oknem a do teď nechápu jak se mu to povedlo..No.. Dostal 'úžasný' nápad udělat to tak aby to vypadalo jako že o něj nestojím.. Takže udělal toto a ještě to nějak nazdobil..Musím říct že Alexův pohled byl k nezaplacení.." zasmál se George ,, Jo..Byla to zábava..Teda... Až na konec.. Když jsi nás oba vyhodil ven..." Řekl Clay. George se napil z hrnku ,, A co se vlastně stalo potom?" Zeptal se George
,, Jako.. s tebou nebo s Alexem?" Zeptal se Clay ,, Samozřejmě si pamatuju co se stalo se mnou..I když to mám v mlze ale jde mi teď o Alexe" usmál se chlapec. Clay kývl ,, No.. Odešel domů..Já jsem tam ještě chvíli stál a vymýšlel jak se ti omluvit..Když jsem to měl vymyšlené zaťukal jsem a uviděl tvou ztrápenou mamku. Vše mi řekla, nebo aspoň co věděla.." řekl Clay ,, Počkej... Moje máma.. Počkej..MOJE MAMA!Ona.. Viděla... Shiiit.." George si překryl pusu dlaní ,, co viděla?" Zeptal se Nick ,, Jak jsem.." George se zasekl. Nedokázal o tom mluvit. Hlavně ne na veřejnosti. Naposledy komu to ukázal a dopadlo to špatně byl Alex.
,, Nemůžu.." dokončil to George.
,, Georgi to je v pohodě..." Usmál se Nick. Chlapec Nahmatal pod stolem Clayovu ruku a propletl si s ním prsty.
Jak mohl zapomenout na to že ho matka viděla při sebepoškozování.
,, Já..Musím jít.." omluvil se a odešel.
Zamířil si to domů. Celý vynervovaný. Neuvědomil si to. Přesto že se jeho máma celý den chovala divně. Otevřel dveře od domu a hledal svou matku. Našel ji u televize v ložnici.
,, Ahoj.." řekl. Všiml si že vedle postele ležela sklenička s červeným vínem. Chlapec měl o svou matku strach.
,, Ahoj" usmála se. George si sedl za ní do postele a chvíli se díval na co kouká. Stejně to nepochytil ,, Děje se něco?" Zeptal se opatrně. Jasně že se něco dělo, jinak by tu jeho matka takto neležela.
,, Jsi v pořádku?" Zeptala se s nepřítomným výrazem ,, J-já? Ani nevím..." Odpověděl pravdivě.
,, Víš.. Víš o tom že máš bratra?" Řekla jeho matka. George se zarazil.
,, C-Co? Ne.." řekl George. Teď byl zmatený ,, Tvůj otec si ho vzal do své péče.. Jenže se o něj přestal starat a tak si ho vzala sociálka..Kontaktovala mě a řekla mi či si ho nechci vzít do své péče..Je mu dvanáct.. Jenže já nevím.." skončila matka. George byl vyvedený z míry. Ale hned se vzpamatoval ,, Já ti pomůžu! Udělám vše pro to aby se tu cítil jako doma" usmál se.
,, Vážně? A mohl by jsi ho tedy vyzvednout od té sociálky? Řekla jsem jim že do šesti jim dám vědět.." George se podíval na hodiny, bylo pět hodin.
,, S-samozřejmně..Tak já jdu.." řekl a vydal se ven. Vzpomněl si že Clay má auto a místo toho aby šel pěšky tak mu zavolal jestli ho tam nechce hodit. Souhlasil. George nastoupil do auta a jelo se ,, Takže...Budeš mít bratra?" Zasmál se Clay. George se uchechtl ,,jo.." řekl a soustředil se na cestu. Nedokázal si to představit. Po asi pěti minutách jízdy zastavili ,, tak pojď" usmál se Clay a společně došli do velké budovy. Přišli k jedné paní která by měla údajně mít jeho bratra ,, Dobrý den..Jsem George Davison a... Přišel jsem si pro.." Uvědomil se že nezná jeho jméno ,, Ou..Pro Charlieho? Samozřejmě..Jen..Potřebujeme podpis dospělé osoby.. " to Georgovi tak nějak nedošlo ,, Jo..Víte moje matka mě sem poslala. Je velmi unavená a nedokázala to vyřídit...Moc se omlouvám" snažil se být v klidu, ale moc mu to nešlo.
,, Chápu..To můžeme vyřešit zítra..Vaše matka nám volala. Víme o vás" ta paní byla velmi příjemná. George se též usmál.
Přiběhl k nim poměrně vysoký kluk s černými krátkými vlasy, tmavými oči a pihami na tváři. Podíval se na ženu a pak na George ,, Tady jsi Charlie..Tak toto..Je tvůj bratr" usmála se žena. Charlie se usmál se běžel k Georgovi ho obejmout. To George nečekal a tak se rozesmál. Clay se též zasmál.
,, Myslím že můžete jít..Charlie vezmi si své věci " řekla mile žena. Charlie odběhl pryč a pak se vrátil se zavazadly. Všichni tři úspěšně vyšli z budovy a sedli si do auta.
,, Tak..Charlie..Já jsem George" usmál se George na chlapce ,, T-těší mě.." pípl. Clay se usmál. Připadal mu hrozně roztomilý. Jak Charlie tak George jak se s ním snaží navázat konverzaci.
,, A..Tohle? Tvůj přítel?" Usmál se Charlie. To George zarazilo ,,Co? Ne..T-To je můj kamarád..Clay" Clay se uchechtl ,, ahoj" pozdravil ,,Tak..Jedeme domuu" zahlásil Clay a tak vyrazili.
ČTEŠ
Light dark /DNF/ (Cz)✔️
Fanfiction,, Proč to děláš? " Zeptal se mě jemně ,, Ani nevím.. Za ty roky jsem zapomněl.." zalhal jsem ,, Lžeš! Proč mi nechceš říct pravdu? " naléhal, když držel moji krvavou ruku ,, Protože nevím jestli by si ji unesl.." ××××××××× George Davison. 17letý ch...