two

284 18 0
                                    

Oba dva teď leželi na posteli v Georgově domě. Alex se natáhl pro polibek, který mu George s radostí dal ,, Skočím si pro pití jo?" Usmál se George a odešel do kuchyně. Postavil vodu na čaj a čekal. Alex ho ze zadu objal a hlavu schoval mezi krk a rameno. George se usmál ,, chyběl jsi mi" usmál se Alex ,, Jenom si dělám čaj" zasmál se chlapec. Georgův přítel začal své ruce posouvat všude možně po chlapcovo těle. Jedna ruka spočinula na jeho krku a donutila George zaklonit hlavu. Alex se usmál a políbil svého přítele. Druhá ruka George otočila na Alexe. Při stálém líbání se George vyhoupl na linku. Alex se k němu víc přitiskl. George se usmál do polibku. Alex opatrně vsunul své ruce pod chlapcovo tričko a začal přejíždět po jeho hrudníku a břichu. George na prázdno otevřel pusu. Toho Alex využil a pronikl do jeho úst jazykem. Chvíli hráli zápas o dominanci, pak si George ale řekl že nechá Alexe vyhrát. Jeho přítel začal hýčkat jeho krk ,, Alexi.. Teď ne.." řekl George. Nebyl připravený na něco víc. Alex kývl a odnesl svého přítele do postele. George byl rád že se nezlobí. Alex na chvíli znizel, ale pak se objevil. George se přikryl peřinou. Alex postavil čaj na stůl a hopsl za svým přítelem. Goergovi v tu chvíli zazvonil telefon. Volal mu Nick. Zvedl to a položil to vedle sebe na polštář. Alex George objal a poslouchal ,, Ahoj" George chraptěl ,, Ahoj, nevolám nevhod?" Ozvalo se z telefonu ,,Ne vůbec..Co potřebuješ?" Zeptal se George.
,, Chtěl jsem se zeptat jestli by jsi mi nemohl pomoct s tím úkolem do matiky" řekl Nick. George se otočil na Alexe který kývl jako že je mu to jedno.
,,Tak jo, jen chvíli vydrž. " Řekl chlapec a začal se zvedat z postele. Sedl si ke stolu a vytáhl sešit matematiky.
,, Můžeš si zapnout kameru?" Zeptal se Nick ,,Jo.. Asi jo" řekl a tak přešli do videohovoru.
,, Čau Nicku!" Zavolal Alex z postele a zvedl ruku ,, Ou..Ahoj" zasmál se Nick.
,, Fakt nejdu nevhod?" Šibalsky se usmál ,, nevhod by jsi šel před 5-ti minutama.." zasmál se George a hledal stránku s úkolem ,,Uuuu.." zasmál se Nick.
,, Dělám si srandu" Řekl George ,, Jasně.." zasmál se Nick. Když George tu stránku konečně našel zeptal se: ,, Tak s čím máš problém?" Nick se podíval do svého sešitu ,, jakoby se vším.." zasmál se George. Alex se tam najednou zjevil jako duch ,,vždyť to je lehký.." podíval se na úkol. Nutno podotknout že tu stál bez trika.
,, Nick plave v matice.." vysvětlil jsem mu ,,Okay.." zasmál se Alex a vydal se do koupelny. George s Nickem tedy začali počítat.

××××××××××

,, Už tomu rozumíš?" Zeptal se asi po páté George Nicka.
,, Ale jo.." zajásal Nick ,,hurá!" Zasmál se George ,, děkuju moc!" Usmál se Nick ,, nemáš za co" odpověděl mu chlapec ,, tak zítra! Ahooj!" George se usmál a vypl hovor. Pak se konečně přitulil ke svému příteli. Alex ho objal ,, promiň že to trvalo tak dlouho" omlouval se George,, to je v pohodě" usmál se Alex a políbil ho.
,, Podíváme se na film?" George Kývl a něco zapl na televizi. Oba dva si lehli do obětí a pozorovali televizi. Užívali si přítomnost toho druhého a po chvíli usli.

Light dark /DNF/ (Cz)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat