George ležel na posteli se sluchátky. V nich muzika na nejvyšší volume.
Odpočíval a nad vším rozmýšlel.
S Clayem nemluvil tak tři dny. Ten se ani neozval. Ve škole taky nebyl. George Přemýšlel, jestli tehdy neřekl něco, co neměl. Přece jen, Clay ho bere za svého pravého a George ho odpálkoval, jako kdyby vůbec ve vztahu nebyli. Nad zmizením z tohohle světa, myslel víc a víc. Většinou přestal vnímat hodiny ve škole. Byl uzavřený ve své hlavě a nevěděl jak se dostat ven. Jeho myšlenky ho každou sekundu zabíjely. Nesnášel ty hlasy v jeho hlavě. Namlouvaly mu hnusné věci a on je nerad poslouchal.
Přesto musel. Byly jeho součástí.
Nechtěl o tom s nikým mluvit. Připadal by si jako sobec. Už dvě hodiny jen tak leží a poslouchá písničky v jeho sluchátkách. Ty jediný mu pomáhaly od tohohle chaosu. Při písničkách si dokázal uspořádat myšlenky.
Hudba přestala hrát a telefon na Georgově stole, se rozsvítil.
Povzdechl si a nahnul se pro něj. Na displeji ukazoval příchozí hovor od Joshe. George to vzal.
,, Jo? " Řekl jako první.
,, Můžeš ven? Hrát basket? Nudím se" odpověděl Josh. George chvíli přemýšlel ale pak kývl, pak si uvědomil že ho nevidí.
,, Tak já jdu" řekl nakonec. Položil hovor a zvedl se s postele. Trocha vzduchu mu neuškodí.
Oblékl se a vyrazil na jediné basketbalové hřiště které tady bylo.
Josh už tam byl, což George nečekal že tam bude tak rychle.
Stál tam s nějakou holkou. Bruneta, poměrně štíhlá a vysoká. George to neřešil. Přišel k nim ,, Ahoj" pozdravil je. Josh i ta dívka pozdravili zpět.
,, Georgi, tohle je moje kamarádka Layla" usmál se Josh. George kývl a odložil si věci stranou.×××××××
Po asi hodině hraní jeden na jednoho, kdy Josh vyhrával a Layla je pozorovala, si dali pauzu.
,, Georgi?" Řekl někdo za nimi. George se otočil a spatřil Claye.
,, Ahoj" řekl ze slušnosti. Clay se k nim připlížil ,, Ahoj Joshi a.." zasekl se.
,, Layla" řekla dívka a usmála se.
,,.. A Laylo" usmál se Clay.
,, Můžu tu být s vámi? Doma je nuda" zeptal se. Podíval jsem se na Joshe a pokrčil rameny.
,, Proč ne" odpověděl Josh a Clay si sedl vedle nich.
,, Co si zahrát takovou dětskou hru na schovávanou?" Uchechtl se Josh.
Bylo odsouhlaseno a tak se hrálo. Josh pikal, jelikož si to vymyslel.
George doběhl za kamennou zeď a sledoval ho. Po chvíli uslyšel kroky vedle sebe. Rychle se otočil. Stál tam Clay a dával si prst přes rty. George prokroutil očima a vrátil se ke sledování Joshe.
,, Notak..Georgi" zašeptal Clay a připlížil se k Georgovi. Svou ruku opřel o zeď a sledoval chlapce.
George se otočil a šokoval ho pohled na Claye. Neuvědomil si, že je tak blízko. Dech se mu zrychlil a srdce bilo jako o závod. Clay se usmál. Uvěznil George mezi svoje ruce, které opřel o zeď a sledoval jeho reakci. George se začal červenat a očima hledal nějaký bod, do kterého by se mohl zakoukat. Clay si toho všiml a vzal Georgovu bradu. Otočil jeho hlavu tak, aby jeho oči sledovali Clayovi.
,, Co třeba sem?" Usmál se. George nevěděl co dělat. Byl v totální panice.
Clay se zadíval na Georgovi rty a pomalu se k němu přibližoval. Políbil ho a druhou ruku přesunul na jeho záda. Když se odtáhli, George se ohlédl ,, můžou nás každou chvíli najít" řekl. Clay se usmál ,, tak ať" odpověděl. Pak vzal George za ruku a propletl si s ním prsty. Rozhlédl se okolo a vyrazil směrem k malému lesíku ,, počkej, co blbneš" zasmál se George ale běžel za ním.
,, Uvidíš"usmál se.V tu chvíli je spatřil Josh s Laylou po boku.
,, Kam jdou?!" Rozčilovala se. Josh před ní natáhl ruku ,, nech je jít" usmál se. Layla se na něj otočila ,, To teda ne!" Řekla. Josh prokroutil očima.
,, Tobě to stále nedošlo? Oni dva jsou spolu. Tak jim nech chvíli prostoru" vysvětlil jí to. Layla se zarazila. Nechtěla věřit tomu, co slyšela.Clay s Georgem došli na konec lesa, kde se rozprostírala nádherná louka, pokryta květinami. George si to tu ihned zamiloval.
,, Wow" nestačil nic jiného říct. Jen sledoval tu krásu. Clay se usmál.
,, Chtěl jsem tě sem vzít už dřív.." řekl a sedl si do trávy. George za ním.
,, Je to nádhera" usmál se. Clay ho objal kolem ramen ,, Jako ty" řekl a vtiskl Georgovi pusu do vlasů. George se uchechtl a přitulil se ke Clayovi.
Oba dva si lehli do trávy a užívali si přítomnost jeden druhého. Clay si po chvíli sedl s začal něco dělat. George stále ležel.
,, Co děláš? " Zeptal se ho. Clay se na něj ani neotočil.
,, Uvidíš" řekl a usmál se. Po chvíli dal na Georgovi teď už světle modré vlasy, upletený věneček ze sedmikrásek.
George se usmál.
,, Děkuju" řekl a políbil Claye.
,, Sem si přivedl všechny svoje ex?" Zasmál se George. Clay zakroutil hlavou ,,Chtěl jsem sem přivést tu pravou. Ukázalo se, že jsi to ty" usmál se. George si povzdechl ,,Clayi..Říkal jsem ti..Je nám teprve sedmnáct. Kdo ví co bude za rok. Možná si najdeš někoho jiného" odpověděl. Clay se uchechtl ,, Koho zajímá co bude za rok? A hlavně, s tebou budu, dokud budu moct. Neopustím tě" řekl a přitáhl si George blíž k sobě. Ten se usmál a políbil Claye.
Ušklíbl se a sedl si obkročmo na Claye.
Ten ho pozoroval s jiskřičkami v očích.
George začal Claye lechtat. Ten se začal smát na celé okolí. Strhl George pod sebe a uvěznil jeho ruce nad jeho hlavou. Jeden pozoroval druhého.
Clay se sklonil s Georgovému uchu
,, Ty sis myslel že mě přepereš? " Zašeptal a políbil George.
Pak se odtáhl ,, Roztomilé" usmál se.
Tímto přiváděl George do rozpaků. Začal se červenat a v jeho břiše vybouchla bomba motýlků.
Clay se uchechtl ,, Jsi vždycky tak roztomilý?" Zeptal se. George se uchechtl. Začal zrychleně dýchat.
,, Oh.. Přivádím tě do rozpaků?" Řekl Clay a začal líbat Georgův krk. Georgovi unikl tichý stén, jakmile Clay našel jeho citlivé místo.
Měl ho přesně tam, kde ho chtěl mít.
,, J-já-" začal George zadýchaně.
Clay se na něj podíval a čekal, co řekne.
,, Nevím jestli je dobrý nápad dělat něco takového.." nabíral dech. Tohle říct, pro něj byla výzva. Hlavně když před chvílí ho Clay připravil o veškerý kyslík.
,, ...tady" dořekl to. Clay se usmál.
George celý zrudnul.
Clay chlapce políbil a zvedl se.
,, Stejně nás už hledají. Pojď" natáhl k Georgovi ruku. Ten ji s radostí přijal a zvedl se. Propletl si s Clayem prsty a vydali se zpět k Joshovi.
ČTEŠ
Light dark /DNF/ (Cz)✔️
Fanfiction,, Proč to děláš? " Zeptal se mě jemně ,, Ani nevím.. Za ty roky jsem zapomněl.." zalhal jsem ,, Lžeš! Proč mi nechceš říct pravdu? " naléhal, když držel moji krvavou ruku ,, Protože nevím jestli by si ji unesl.." ××××××××× George Davison. 17letý ch...