eighteen

227 15 3
                                    

,, Sakra Coro! Proč si to říkala!" Křikl Clay. Dal hlavu do dlaní a sedl si na židli, v kuchyni ,, takže s ním vážně něco máš.." řekla Cora a sedla si vedle Claye.
,,Teď už je to jedno..Celý si to posrala! Už se mnou nikdy nepromluví! A George je hrozně citlivý..." Jakmile to dořekl, došlo mu to.
,,Doprdele" srdce mu začalo bít. Vzal telefon a začal volat Georgovi. Bez odpovědi.
,, Ne..Nee..Zvedni to..Prosím.." skoro brečel.
,, Doprdele Georgi!" Clay se zvedl a vydal se k Georgovi domů. Dveřmi ho nepustí, jenže on už lezl i oknem. Možná mu to teď vyjde. Okno bylo otevřené. Clay se protáhl a rozhlédl se po pokoji. Nikde, nikdo. Vzal za kliku dveří, které vedly do jeho koupelny. Byly zamčené ,,Georgii..Otevři!" Řekl Clay a snažil se dobít dovnitř.
,,Clayi..?" Zašeptal George který byl z druhé strany dveří. Stál před zrcadlem s pořezaným skoro celým tělem. Chtěl to skončit. Ruce se mu rozklepaly a on pustil z ruky kus skla, který se roztříštil na více malých kousků. Po tvářích mu začali téct slzy. Právě teď si uvědomil, co chtěl udělat, a co udělal.
,,Clayi..J-já- nechci-" celé jeho tělo se klepalo. Nevěděl co dělat. Jak krev zastavit. Začalo se mu rozmazávat před očima.
,, Jen..Jen mě pusť dovnitř.." začal jemně Clay. George s rozklepanýma rukama vzal klíč a začal s ním otáčet tak, aby se dveře odemkli. Odstoupil, vzal si ručník a zahalil se jím. Bylo mu jedno, že za chvíli byl místo bílé, červený. Clay jakmile slyšel cvaknutí zámku, se vrhl dovnitř. Pohled na George ho ničil.
,,Georgi.." jediné na co se zmohl.
,,Já..Nechci.." vydal ze sebe George. Clay se k němu přiblížil, ale George o krok odstoupil ,,C-co nechceš? Co myslíš?" Zašeptal. George byl potichu. Koukal do země. Po chvíli se podíval na Claye ,,Zemřít.." špitl. V Clayovi hrklo. Vážně se chtěl zabít? Honilo se mu hlavou.
,,To bude dobrý..N-neboj se" snažil se. Ale ani starší, si tím nebyl jistý.
,,J-jen mě nech.." Clayovi slzy se též dlouho neudržely. Udělal krok k němu. Tentokrát George neuhnul. Clay ho opatrně podepřel. Sice to byly malé ranky, jenže jich bylo hodně. George klidně mohl třeba na krku zasáhnout tepnu. Bylo by potom už pozdě. Společně došli do Georgovi postele ,,Je někdo doma?" Naléhal Clay. Vůbec nevěděl, co dělat.
,,Ne" zašeptal George. Clay si povzdechl.
,,Možná mě za to budeš nenávidět.." řekl a vzal si mobil. Dál George neviděl, protože kvůli šoku a bolesti padl do bezvědomí.

×××××

,, Pane Davidsone, máte návštěvu" řekla sestřička a pustila do oddělení, kde ležel George, jeho matku a Charlieho. Clay byl pravděpodobně ve škole. Slíbil ale, že jakmile bude moc, přijde za ním. Kdyby nebylo Claye, George by tu možná už nebyl.
,, Jak se cítíš?" Zeptala se jeho matka. Charlie si sedl vedle něj, na židli. George se usmál ,, už chci domů" uchechtl se. George tu ležel už víc, jak tři dny. Dost na to, aby se začal nudit.
,, Jojo..Možná zítra půjdeš..Uvidíme co řekne doktor" usmála se žena. Vzala Georgovu ruku a začala ho po ní hladit. Georgovi rány se postupně zacelovaly. Na některých místech měl už jen strupy, někde jizvy a někde zase stále otevřenou ránu. Nemohl se dočkat, až přijde domů. Dlouho přemýšlel nad tím, co řekl v ten den. Opravdu nechtěl umřít? Chtěl zemřít každý den. Ale v tu chvíli se v něm něco zlomilo. Nevěděl co, ale snažil se na to přijít.

×××××

Konečně dorazil domů. Rovnou šel spát, čekala ho ráno škola.
Ve škole se setkal s Clayem, který si na George, od té doby, dával větší pozor. Alexe, Nicka a Sáru, kteří nevěděli o ničem. George se tak s Clayem dohodl. Nechtěl, aby to věděl někdo jiný, než on dovolil. Z ran zbyly jen bílé jizvy.
Po škole, George šel s Clayem do jeho domu. Cora tam stále byla.
,, Já jen.. Nevšímej si ji ano?" Usmál se Clay jakmile vešli do domu. George kývl. Oba dva vyšli schody nahoru a usadili se v jenom z pokojů. Lehli si na postel. George se přitulil ke Clayovi a ten zapl nějaký film. Clay si vzal George na sebe tak, že George seděl na jeho nohách. Clay se usmál a přitiskl svůj obličej k Georgovému krku. Jeho vůně chlapce omámila. Miloval ji.
George se uchechtl ,, Copak?" Zeptal se
,,Nic..Jen tě miluju" Usmál se Clay. George zahrálo u srdce ,,Já tebe taky" Usmál se. Oba dva si užívali přítomnost toho druhého. Clay obmotal ruce kolem Georgova pasu. George se začal červenat, naštěstí to Clay neviděl. Tohle byla jeho slabina. A on to věděl.
Clay se usmál ,, Přivádím tě do rozpaků?" Řekl. George se uchechtl
,,Možná.." řekl s rozklepaným hlasem.
Clay začal George líbat na krku. Dával mu malinké pusinky. George měl ten divný pocit v břiše víc, než kdy jindy.
,, Přestěhuj se sem.." řekl zničehonic Clay. George nevěděl co říct.
,, Musím mámě pomáhat s Charliem..Slíbil jsem to" řekl nakonec.
,,Můžeš tam chodit každý den.." zašeptal Clay. George si povzdechl.
,, To není tak jednoduchý.." Clay šoupl George blíž k sobě a objal ho.
,, Tak budeme každý den po škole tady...Aspoň na hodinu.." řekl Clay.
,, Jsem chamtivý.." začal novou větu. Začal přejíždět svou rukou po Georgově stehnu. Georgovi se zatajil dech. Sledoval Clayovu ruku.
,,..Což znamená že to, co je moje, potřebuju u sebe" dokončil Clay.
George se uchechtl a zaklonil hlavu. Takže měl hlavu na Clayově rameni. Clay se usmál a sledoval George, který ho sledoval na zpět. Svou ruku pomalu přesunul pod Georgovu mikinu až se dostal na holou kůži. Opatrně začal přejíždět po Georgovém podbřišku ,, Tohle mi nedělej.." vydechl George. Clay se usmál ,,Proč ne..?" Zašeptal. Na to George neodpověděl. Clay oba dva přikryl peřinou a objal George okolo pasu. Přetočil jej, aby ležel na boku. Přitulil se k němu a zavřel oči.
,,Miluju tě" usmál se Clay.
,,Já tebe" zašeptal George.

Light dark /DNF/ (Cz)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat