Po jistém kárání od učitele, se oba dva přesunuli do svých pokojů a začali si balit. Nebyla to žádná zábava ale po balení měli konečně volno.
George se odebral na oběd. Sedl si a začal jíst.
,, Tak jaké bylo povídání s učitelem?" Usmál se Alex ,, ani mi nemluv..." George se oklepal. Bylo to nepříjemné, hlavně s narážkami který měl Clay. George ucítil Clayovu ruku na jeho stehně.
,,Celkem zábava" usmál se jeho přítel. George zvedl jedno obočí.
,, Musím ti připomenout že nás stále pozoruje takže..." Řekl a odendal jeho ruku ze svého stehna ,, Georgiiiii~ Nevíš co je zábava" mrkl na něj Clay.
,, Tohle..Rozhodně zábava není.." jeho tváře začali rudnout. Clay se uchechtl.
Všichni se dali do jídla.×××××
,, Ahoooj" George se objal se svou matkou. Konečně bylo po celé škole v přírodě. Clay se na ně usmíval.
,, Ahoj Clayi" usmála se Georgova mamka.
,, Chceš svést?" Navrhla.
,, Pokud že to nebude vadit.." pokrčila rameny a všichni i s věcmi se odebrali k autu. Bylo tam nepříjemné ticho.
,, Tak..Jak jste si to tam užili?" Nakonec se zeptala chlapcova mamka.
,, Jsem rád že už jsem doma" zasmál se George ,, jako aby jsi nemusel mít trest? " Zasmál se Clay. George ho bouchl do ramene ,,možná.." přitakal.
Všichni se zasmáli.
,, Charlie spí dneska u kamaráda.. Doufám že bude v pohodě.." řekla žena když vystupovali z auta ,, určitě bude neboj" usmál se George.
,, Děkuju za svezení" řekl Clay a objal svého přítele ,, nemáš za co" usmála se žena. George Claye políbil a pak se každý z nich vydal domů.
,, Tak povídej jaké to tam bylo" usmála se. George přotočil oči.
,, Ale jo..Dobrý.." usmál se a začal vyprávět co vše se tam stalo.×××××××
Ráno se George probudil. Vzal do ruky telefon a podíval se na něj. Dostal zprávu od Alexe. Rozklikl ji
Je mi líto že ti to musím říkat zrovna já, ale včera jsem šel okolo Clayova domu a zrovna si tam vedl nějakou holku. Mám pocit že s ní něco má..Já jen aby jsi si dával pozor
Jakmile to přečetl, slzy se mu nahrnuly do očí. Odhodil mobil a zamuchlal se do peřin.
Za chvíli na něj křičela jeho mamka, že přijde pozdě do školy. Jenže George nechtěl nikam jít. Jen tam ležel s mokrými oči a nepřítomným výrazem. Charlie přiběhl do jeho pokoje, ale hned se zarazil, když uviděl George.
,,Georgi..?" Řekl opatrně a blížil se k němu. George na něj zvedl své oči a jakoby si uvědomil kde vlastně je. Zvedl se a zamířil do koupelny, nevšímajíc si nechápavého Charlieho.
Opřel se o umyvadlo a podíval se na sebe do zrcadla. Zrychleně dýchal. Musel jít do školy a dělat, že se nic nestalo. S tím mu pomohla jedna věc. Podíval se na své pravé zápěstí a zašmátral ve své skříňce v koupelně. Vytáhl krabičku, ve které byl kousek skla, a přejel tím přes svoje zápěstí.×××××××××
Přišel do hodiny a hned se omluvil. Sedl si a připravil si věci. Cítil na sobě všechny pohledy, což ho znervózňovalo. Při přestávce k němu přišel Alex ,,Hej Georgi..Jsi v pohodě?" Zeptal se a sedl si vedle něj. George se na něj podíval chladným výrazem ,,Jo" odpověděl a dál se věnoval projíždění Instagramu. Alex si povzdechl ,,Já vím že ne.." řekl. George nechtěl, aby ho kdokoliv litoval, nebo aby o tom kdokoliv mluvil.
,,Hele..Prostě potřebuju čas abych se rozhodl co dál jasný? Takže..Zatím mě nech na pokoji" odvětil George. Alex se zvedl ,,Tak jo.." odešel.
George si povzdechl a vyrazil na záchod. Nikdo tam nebyl, a tak si začal ošetřovat rány. Najednou tam vstoupil Nick. George v rychlosti schoval ruku za záda ,,Pro boha co blbneš?!" Bylo pozdě. Nick si toho všiml. Vzal násilím jeho ruku a díval se na ni.
,, Jsi normální?" Nadával mu. George zrychleně dýchal a měl pocit že mu srdce vyskočí z hrudě. ,, Klid Georgi" snažil se ho uklidnit.×××××××
Alex,Nick,George,Clay, Sára a nějaká prý kamarádka Claye přišli do jeho domu. Dneska se domluvili na přespávačce. Clay se k nim otočil
,,Takže.. Aby jste věděli, toto je moje kamarádka Cora. Známe se docela dlouho a ona se sem přestěhovala. Přesněji ke mě. Coro, toto jsou moji kamaradi, Nick,Alex,George a Sára" usmál se. George přotočil oči. Jaká náhoda že se nastěhovala zrovna k němu.
Přiblížil se k Alexovi a zašeptal ,,To je ta holka o který si mluvil?" Alex se na něj podíval ,, mám pocit že jo.." řekl a povzdechl si. Všichni si sesedli Na Gauč, někteří na zem.
,,Zahrajeme si flašku?" Zeptal se Nick. George se uchechtl. Všichni začali jásat a tak mu nezbývalo nic jiného, než se přidat. Po pár úkolech ho najednou Cora silně stiskl za zápěstí. George sykl a trhl s rukou ,, Jsi v pohodě? Udělala jsem ti něco?" Začala se zajímat.
,,Jo..Já jenom to mám naražený tak to bolí.." falešně se usmál. Cora kývla ,, Chceš abych se na to podívala? Studuju zdravotnictví" zazubila se. George na ni šokovaně pohlédl ,,eh..Ne, díky" řekl a mnul si zápěstí ,, jsi si jistý?" Nedala se odradit.
,, Jo jsem" řekl chladně George a dál se věnoval hře. Dostal úkol od Sáry, vybrat si jednu osobu a s tou jít do pokoje s tím, že ta osoba si s ním může dělat cokoliv na pět minut. Vybral si proto Alexe. Zavřel za sebou dveře a plácl sebou na postel ,,nelíbí se mi..Prostě..Na tom něco nehraje.." povzdechl si. Alex kývl ,, Je tak hrozně milá až je to podezřelí..A viděl si jak se na Claye dívá? Ugh..." Říkal dál George. Alex jen poslouchal a kýval hlavou.
,, Tak buď Clayovi taky nevěrný.." pokrčil rameny Alex ,,To je ono! Jenže...S kým? A..Nebude to blbý? " George si povzdechl.
,,To máš asi pravdu.." řekl Alex a sedl si k němu ,,Pojď..Vypršel nám čas..Pak si o tom promluvíme, dobře?" Alex se zvedl a za ním George ,,Fajn" odvětil a oba dva se vrátili do hlavní místnosti.
Právě se tam Cora s Clayem něčemu smáli. George se na ně chladně díval a sedl si.
,, Přišli jste o hodně.." zasmál se Nick ,,Cora vyprávěla její historku z tábora" upřesnil to.
,, Úžasný..." Odfrkl si George.
,, Hey Georgi..Co je s tebou?" Zeptal se Clay ,,Celý den se mi vyhýbáš a teď tohle? Stalo se něco?" George hleděl do země před sebou.
Nevěděl co říct, nechtěl dělat ukvapené závěry.
,,Ne...já jen-" nedokončil to
,, Jsi nešťastně zamilovaný!" Zasmála se Cora. Bylo vidět že má něco vypito. George prokroutil oči
,,- jsem špatně spal. Charlie se stále budil z noční můry" zalhal. A Clay to věděl. Byl totiž u toho, kdy jeho matka říkala, že Charlie spí u svého kamaráda.
,, Georgi.." povzdechl si Clay.
,,Prostě mě nech na pokoji teď jasný? Děkuju" George vztekle odešel do pokoje.
ČTEŠ
Light dark /DNF/ (Cz)✔️
Fanfiction,, Proč to děláš? " Zeptal se mě jemně ,, Ani nevím.. Za ty roky jsem zapomněl.." zalhal jsem ,, Lžeš! Proč mi nechceš říct pravdu? " naléhal, když držel moji krvavou ruku ,, Protože nevím jestli by si ji unesl.." ××××××××× George Davison. 17letý ch...