Vítejte u konce, hezky se posaďte a užívejte :) vezměte si něco na papání a pití. Jdeme na toooo <33
__________________________________________________
,, C-cože..?" Vyletělo z Claye. I ten měl slzy na krajíčku.
,, Kde je teď?" Zeptal se.
Alex se zamyslel ,, Odvezla ho sanitka.." Odpověděl mu.
Clay téměř okamžitě vyběhl z domu a zamířil si to k nemocnici. Vběhl dovnitř a našel recepci. Alex hned za ním.
,, Dobrý den. Můžu se zeptat, kde je George Davidson?" Zeptal se rychle Clay. Žena se podívala do nějakých složek.
,, Omlouvám se, ale ten teď právě přijel. Jsou u něj doktoři. Můžete počkat" Usmála se. Clay si frustrovaně prohrábl vlasy a podíval se na Alexe. Pak zpět na ženu ,, Dobře, děkuju. Jak dlouho to bude trvat?" Zeptal se ještě.
,, To netuším..Vypadá to, na vážný případ" Odpověděla žena. Clayovi bylo jasné, že ta mu už s ničím nepomůže a tak se vydal na židle. Tam si sedl a začal poklepávat nohou.
,, Heej, klid. Vše bude v pořádku" Uklidňoval ho Alex.
,, Můžeš mi přesně říct, co se stalo?" Zeptal se ho Clay. Alex si povzdechl.
,, Prostě.. Johnson udělal něco Charliemu a tím to začalo. George se kvůli tomu cítil provinile, protože to Johnson udělal kvůli němu. Do mě se taky navážel a nějak mi ublížil..Když jsem se dozvěděl o Charliem, šel jsem se zeptat George, jak na tom je. No a ten se mě zeptal, jestli mi taky něco udělal. Řekl jsem že jo ale že to nemá řešit. Sedli jsme si na pohovku a on řekl, že jde na záchod. Dlouho se nevracel, tak jsem ho šel hledat. Našel jsem ho v koupelně ležet vedle různých prášků.." Alex se při vyprávění skoro rozbrečel.
,, Doprdele.." Klel Clay.Oba dva byli nervózní. Seděli tam už takovou hodinu.
,, Um..Vy jste ten, kdo chtěl vidět George Davidsona?" Zeptal se chlapců doktor.
Clay hned vyskočil na nohy ,,Ano!" Křikl.
,,Prosím, pojďte za mnou" Řekl muž a odvedl oba dva chlapce do pokoje, kde ležel George. Byl napojený na různé přístroje a vše kolem něj pípalo.
,, Zvládne to..?" Zeptal se Clay a jeho hlas se zlomil, jakmile uviděl George ležet, jako mrtvého.
,, Nevím jistě..Spoustu toho, co si vzal, začalo už působit. Vy jste ten, kdo volal?" Řekl upřímně doktor.
,, To jsem byl já" Ozval se Alex.
,, Můžu na vás mít pár otázek?" Zeptal se muž. Alex kývl hlavou a oba dva zmizeli za dveřmi. Clay si sedl na židli vedle Georgové postele. Chytl George za ruku a naskočila mu husí kůže z toho, jak byl George chladný. Vypadalo to, že dýchal. Ale slabě.
,, Promiň..Promiň! Měl jsem tam být..Měl jsem vědět, co se děje.. Promiň.." Začal šeptat.×××××××××××××××
Clay k němu chodil další týden. Doktoři už uvažovali o odpojení. Ale Clay je přesvědčil, aby to nedělali. Přece jen, měl v George naději, že to zvládne. Protože kdyby ne, Clay by šel asi rychle za ním. Každý den se pro něj stával těžším. Vidět tam George nehnutě ležet, bez jakékoliv známky života, až na nepatrné zvedání hrudníku a pípání monitoru, který ukazoval bití Georgova srdce. Alex to bral možná ještě hůř. Celou tu dobu se vinil za to, že mu to nedošlo a že mohl George zastavit, kdyby vyšel dřív.
To samé ale dělal i Clay. Nick byl teď jeho jediná opora. I on ale truchlil nad tímhle momentem.
Sára se rozbrečela hned, jak George spatřila. Spadla do Nickových náručí a brečela. Nick ji utěšoval, že vše bude dobré, že se George probudí. Ale ani jeden si tím nebyli jistí. Clay trpěl každý den. Nedokázal si představit život, kdyby George zemřel. To snad nikdo. On byl totiž ten, kdo jejich partu držel pohromadě. Bez něj, by tohle všechno, bylo nic.××××××××××××××
Konec...?
Nope ;)
Nejsem až tak zlá xdGeorge najednou otevřel oči. Světlo ho začalo pálit. Připadal si jako by se právě vyhrabal z nějaké díry. Nedokázal s ničím pohnout a cítil se úplně bez sil. Zkusil aspoň pohnout hlavou na druhou stranu. Našel tam sedět jeho matku.
Ta, když zjistila, že je George vzhůru, začala štěstím brečet.
,, Pro boha Georgi!" Vykřikla.
George se dokázal jen usmát.
,, Počkej až se o tom dozví Clay a ostatní! " Vyšilovala žena.
,, Ne! Řekni všem, že jsem to nezvládl a jsem mrtvý..."
ČTEŠ
Light dark /DNF/ (Cz)✔️
Fanfiction,, Proč to děláš? " Zeptal se mě jemně ,, Ani nevím.. Za ty roky jsem zapomněl.." zalhal jsem ,, Lžeš! Proč mi nechceš říct pravdu? " naléhal, když držel moji krvavou ruku ,, Protože nevím jestli by si ji unesl.." ××××××××× George Davison. 17letý ch...