twenty-three

218 13 7
                                    

Nasedli do auta a vyjeli. Řekli si totiž, že si udělají  takovou kamarádkou dovolenou. Pro upřesnění, poletí do Dubaje. Přesně, Nick,Clay,George,Sára a přidal se k nim i Josh. Ostatní, jakož to, Alex, Ben a Liam, jeli v autě za nimi. George seděl vedle Claye, který řídil. Za ním Nick, uprostřed Josh a na druhé straně Sára.
V rádiu hrála nějaká hudba.
Clay si povzdechl ,, Musím na benzínku.." řekl a zatočil na nejbližší benzínovou pumpu.
Vystoupil a udělal, co potřeboval. George vystoupil po chvíli též. Potřeboval se protáhnout. Jeli už hodinu a to ještě nebyli ani v půlce cesty na letiště.
Clay vyšel z obchodu a oba nasedli zpět do auta. Jelo se dál. George sledoval Claye řídit. Fascinovalo ho to. Clay si toho určitě všiml. Ohlédl se po Georgovi a usmál se. Svou ruku položil na jeho stehno a dál se věnoval řízení. To George vyvedlo z míry. Začal se červenat a odvrátil pohled k oknu. Clay začal svou rukou přejíždět po Georgově stehnu, kam jen si to dovolil. Jeho ruka skončila na vnitřní straně Georgova stehna, kde taky zůstala. George cítil brnění v podbříšku. Svedl to na motýli v jeho břiše. Nechtěl k tomu připisovat něco jiného. Jenže věděl, že to je něco jiného. Nechal to tak. A to bylo přesně to, co Clay chtěl.
,, Jsme na letišti" zvolal Clay s úsměvem. Všichni začali jásat.
Jeden po druhém vystupovali z auta a protahovali se.
I s druhou skupinou pak vyrazili do centra letiště. Už jen počkat na jejich let.

××××××

Konečně všichni seděli na svých sedadlech a letadlo začalo stoupat.
George seděl vedle Claye nečekaně. Ten si opět dal ruku na Georgovo stehno. Georgovi to nevadilo. Do té doby, co Clay nezačal posouvat svou ruku od kolena, po opasek. U opasku se vždy na chvíli zastavil. George věděl, co má v plánu. Celý rudý se na něj podíval.
,, Oh.. Nelži mi, že se ti to nelíbí" usmál se Clay. To George přivedlo do ještě větších rozpaků. Sledoval Clayovu ruku.
Clay se výtězně usmál, když viděl, jak dosáhl svého cílu. Georgovi začalo být těsno v jeho kalhotách. Nenáviděl za to Claye. Ten se k němu naklonil ,, Jakmile budu moct, tak si tě vezmu" zašeptal Georgovi do ucha.
George se uchechtl.
,, To má být pozvánka do postele?" Usmál se.
,, To je fakt, zlato" mrkl na George Clay. George se začal opět červenat.

××××

Po asi šesti hodinách se konečně dostali na svůj hotel. Vzali si klíče a rozdělili se do pokojů.
,, Zařídil jsem pokoj, jen pro nás" usmál se Clay. Pokoj byl nádherný. Vlastní koupelna, dvoulůžková postel. Dokonce výhled na město.
,, Nádhera" usmál se George a odložil svůj kufr vedle postele.
Clay ho objemul ze zadu a začal líbat jeho krk. George se neubránil nějakému vzdechu. Najednou se rychle otevřeli dveře do jejich pokoje.
,,Shit! Omlouvám se" řekl, podle hlasu Liam a zavřel za sebou dveře. George se začal smát a to donutilo se smát i Claye. Tak i Liam se dozvěděl o jejich vztahu.
,, Můžu..?" Řekl za dveřmi. George se uchechtl ,,Jo" řekl a čekal, až se otevřou dveře.
Liam pomalu vstoupil dovnitř ,,Tak jo..Měl jsem vám říct, že máme jít na jídlo a pak se uvidí" řekl a rychle odešel.
,, Já si to vyberu večer" usmál se Clay a políbil George.
Ten se zasmál a společně vyšli za ostatními.
Dali si něco k jídlu a vymýšleli co dál.
Všichni po letu byli unaveni a tak se odsouhlasilo, zůstat na pokojích.
Všichni se proto namačkali do jednoho pokoje, kde pozorovali film.
George se přitulil k Clayovi a pomalu zavíral oči. Po chvíli přestal vnímat okolí a usnul.

×××××

,, Georgi? Ty jsi vzhůru?" Ozvalo se za dveřmi od koupelny kde právě George byl.
Clay otevřel dveře aby se ujistil, že je jeho přítel v pohodě.
George stál před zrcadlem svlečený do půlky těla.
Clay se na něj vystrašeně podíval
,, Georgi? Co se děje?" Přiblížil se k němu. George pohlédl na Clayův odraz v zrcadle a v očích měl slzy.
,, Stále nad tím přemýšlím. Nedokážu se těch myšlenek zbavit" Řekl potichu George.
,, Toho incidentu?" Spojil si to Clay. George zavrtěl hlavou, což ho zmátlo.
,, Myšlenek na sebevraždu.." George sklopil zrak. Tyhle slova se mu říkaly těžko.
Clay si povzdechl. Vůbec nevěděl, jak Georgovi pomoc.
,, Nemusíš říkat nic. Já vím že to je špatný" Uchechtl se George.
,, Pojď spát..Ráno si o tom promluvíme, dobře?" Zašeptal Clay. George pomalu kývl a vydal se za Clayem do postele. Lehl si a zavřel oči.

××××××××

George probudila prudká rána do obličeje. Otevřel oči aby se podíval, co do něj narazilo. Nad ním se tyčil Nick s polštářem v ruce.
,, Já tě zabiju!" Křikl a zvedl se. Nick se začal smát.
George vzal polštář, na kterém ležel a hodil ho po něm.
Nick se rozběhl z pokoje po hotelu. George za ním. Nakonec dorazili do jídelny. Všichni se na ně otočili. Se smíchem se posadili k ostatním z jejich výpravy.
,,Dobře se bavíte?" Zasmála se Sára. George přikývl a vzal si něco na jídlo. 
,,Co je dneska v plánu?" Zeptal se s plnou pusou George. Clay se zasmál a pokrčil rameny. 
,,Můžeme jít do centra" Navrhl Ben. Byl to docela dobý nápad, takže po snídani se všichni připravili na vycházku. Setkali se u recepce ,,Tady bych chtěl jednou pracovat. Je to tu nádherné" Podotkl George ,,Vážně? Takže až se dlouho neuvidíme, mám tě hledat tady?" Zasmál se Clay.
,,Možná.." Zasmál se George. Clay pobaveně zakroutil hlavou a vydal se na cestu z hotelu, za ostatními. George mu byl hned v patách. Jako první navštívili centrum, kde byl velký supermarket, takže tam strávili půl dne. Když se zase našli, vyrazili po už konečně nějakých památkách. George vše fotil a natáčel, až si z něj všichni dělali srandu že z toho může udělat film. Nevšímal si jich a dál si fotil vše okolo. 
Po únavně dlouhé cestě, se konečně vrátili do hotelu. George sebou plácl na postel a zavřel oči. Bolelo ho celé tělo. 
,,Copak? Snad tě to tak nezmohlo. Nebo jo?" Zasmál se Clay. George si povzdechl a místo slov, podal souhlasné mhnutí.

Light dark /DNF/ (Cz)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat