okumaya gidiyor

3.3K 171 147
                                    

destek amaçlı yorum yazarsanız sevinirimm

"0.1"

-Tuana Naz Tiryaki'den-

Yine sıkıcı bir günün içindeydim.Yatağıma uzanıp sosyal medyadan attığım postlara bakıyordum.Zaman ne kadarda çabuk geçiyor.Sanki dün yaşamışız gibi herşeyi sonra şarjımın az kaldığını anlayıp şarj aletine koştum.Gözüm bi anda abime her avm'ye gittiğinde zorla aldırdığım soru bankaları çarptı.Onları ne zorluklarla bitirmiştim.Ne güzel tatilde bomboştum.Şimdi okulda başlıyor.Acaba üniversitenin dersleri ne kadar zor?Of neden ödev diye bir terim varki anlamıyorum.Sadece okumak istediğimiz bölümü seçip onun üzerine dersler görsek ne güzel olurdu ya...

Telefonumu,sadece bir telefon değil o canımdan çok sevdiğim telefon!Teknolojiye düşkün olduğum doğrudur.Şarja taktıktan sonra gardırobuna yöneldim.İlk defa ailemden uzak olamk biraz buruk olcak ama birazda özgür olacağım buda iyi bişey.İlk defa odamı özenle topladım ilk defa?normalde hep annem yapardı bu işi ama bi anda odamı toplamayı özledim.Sonra dolapta ayırdığım kazak ile kotu giydim.Saçlarım zaten kısa toplamaya gerek yok aslında.Güzelce tarayıp açık bıraktım.Evet yine sabah sohbeti sesleri geliyordu.Onları çok özleyeceğim:(Lavoboya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa gittim.Annemin bana o bakışı ikimizinde gözleri doldu.Yapma ama anne.

"Ne zaman büyüdün üniversiteli oldunda bizi bırakıp gidiyorsun uzaklara..."

"Anne ne alaka ben sizi bırakmıyorum.Hem siz beni bu kadar seviyormuydunuz be"

Dememle abim geldi aramıza girip bizi ayırdı.Zaten o hep kıskançtır,çekemez.

"Yapma ama Gökmen!senide seviyorum,ikinizide,evlatlar arasında ayrımcılık olmazki.Ama sen zaten her yıl tatile gidiyorsun.Sen alışıksın.Ama benim yavrum ilk defa bizden uzakta olucak."

Abim kaşlarını çatıp anneme baktı.

"yok yok ben seni anladım anne.Açıklama yapmana gerek yok.Siz şu sırığı hep el üstünde tutun zaten!"

Bak yine bana SIRIK dedi!neyse aramızın bozulmasını istemiyorum.İkisinede sarılıp"haydi sofraya" dedim,ve oturduk.

"Neyse ben babanızı uyandırayım."

"Tamam anne!"

Annem mutfaktan çıkarken,abim tabaktaki son kalan pideye bakıp bide bana bakıyordu.Ben daha hiç yememiştim,şimdi ben elimi uzatsam o hemen benden önce kapardı.içimden bi bakış atarak sadece pideye bakıyordum.Sonra dilimi çıkarıp dudağımı ıslatınca,abim tabağı bana uzattı.

"Al ye sırık,ben zaten yedim."

Kahkaha atarak tabağı ondan aldım.Bana sırık demesini duymamazlıktangeldim yine.Ama ondada bi pide sevdası vardı.Ya ben yine dayanamıcam,pideyi ortadan ikiye kesip yarısını ona verdim.

"Kilo yapar bende al."

"Aslında senin kilo alman lazım ama boyun uzun biraz kilo alsan hiç değilse sırık gibi gözükmezsin."

"Ben sırık değilim.Artık bana sırık deme.Kendi boyun 1.71 diye beni kıskanma!Sen kendine 1.71'den küçük kız aramaya başla.Tabi bulabilirsen.Yoksa senin ablan gibi durur yanında."

"Valla ya haklısın tuniş.Ablam gibi durur yaa of."

Abim ilk defa bana sırık dememişti.Bu bana biraz garip gelsede iyi oldu.Bir yandan sevgilisi olsun istiyordu,bi yandanda tüm kızların benim gibi olduğunu düşünüp korkuyordu.Zaten bende abimi kimseye veremem kusura bakmasınlar.Şaka be,kim onun gibi birisini alırsa alnından öpücem.Çünkü abim çok kıskançtır.

"Hani sen flört istemiyordun?"

"Yaşım geldi be herkes benle dalga geçiyor,bi tane olsa nolurki?"

"heh işte benimde yaşım geldi!"

Evet benim dediğin o kelime ile çatalı sertçe masaya koydu.Bu konuda baya hassastır.Bunu zaten biliyorum.Zaten onu biraz sinirlendirmek istedim)

"Daha fazla konuşma uçağı kaçıracaksın!"

"Canım kızım!"

Babişkomun sesini duyunca abime dil çıkarıp masadan kalktım ve babama sarıldım.Bir kere daha nazlanabilirdim

"Babişko abim niye hep böyle aksi?"

Babam konuşmaya başlamadan hemen araya girdi.Zaten o böyle saygısızdır.

"Söyle o kızına saçma sapan konulardan bahsetmesin.Kırarım o bacaklarını!"

Hemen konuyu değiştirip babişkomu yumuşatmalıyım.Babama iyicene sarılıp "baba"dedim nazlıca

"Sakin ol Gökmen!"

Nazlı çıkan ses tonumla babam saçlarımdan öptü,abime dönüp sinirli bakınca babama iyicene sarıldım.Rol işinde mükemmelim be.

"Karışma benim prensesime,ben ölmedim daha burdayım.Kızım okuyacak meslek sahibi olucak,kendi ayakları üzerinde duracak benim kızım!"

Babamın bu huyuna hayranım.Abim daha fazla dayanamayıp mutfağı terketti.İşte böyle intikam alırım senden haha.Babişkomun yanaklarından öperek-

"Ben bavulumu bir kez daha kontrol edeyim babişkom."

"Ama daha kahvaltı yapmadın prenses?"

"Yaptım annecimm"

Anneminde yanaklarından öpüp mutfaktan çıktım.Odama girdiğimde telefonumun ışıkları yanıp yanıp sönüyordu.Hemen elime alıp arayana baktım.Arayan Civcivimdi yani Leya'm.Telefonu açıp kulağıma dayayıp çekmem bir oldu.Çünkü çığlık atarak "çook heyecanlıyım"diye bağırdı.Onunla aynı üniversiteyi kazanmıştık.


Karakterler hakkında beğenmediğiniz yönler varsa yazabilirsiniz.

blacksea.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin