"0.3"
Adama manyak diyorsun ama sende manyaksın Tuana!Resmen ağlamak istiyorum yaaa of.Ne yapacağımı bilmiyordum.Tekrar ordu havalimanına gitmem gerek.Ama bu gece gidemem yarın giderim.
"Sofra hazır kelebeğim."
Mutfağa gidip bunu ona anlatmalıyım.
"Leya çok çok kötü bişey oldu."
Sandalyeye oturacakken ayağa kalktı.
"Dur sen demeden tahmin edeyim.Abin aradı ve seni geri çağırdı değilmi.Beni burda yalnız bırakcaksın!"
"Ne alaka ne alaka Leya.Şuanda benim odamda duran bavul bana ait değil!"
"He onumu diyorsun tamam tamam oh be rahatladım sıkıntı yok hallederiz."
Bu kız kafayı yedi galiba.Ses bombası iyi gelmedi.
"Diyorumki içeride bir erkek bavulu var!Erkek bavulu!"
Daha yeni kafası bastı.Nee!"diye bağırarak odaya koştu.Bavulu açtı.Sonra etikete baktı.
"Çağan Efe AK"
"Ben yarın havalimanına gideceğim.Halledip gelirim."
"Amcamı arayım gelsin seni bıraksın."
"Hayır hayır sakın kimseye bişey deme aramızda kalsın nolur."
"tamam gel sana benimkilerden vereyim onları giyin.Bugünlük idare edersin."
"Ya çok teşekkürler aşkım."
Bavulunu açınca full etek elbise doluydu.Bu ne ben bunları giymem neyse Allahtan bir tane kısa sweatshirt ve şalvar vardı.Ne yapalım idare edecektim.
"Gel yemek yedikten sonra bi duş al kendine gel."
"yok ben aç değilim sen ye ben gidim."
"Bu saatte nereye hayır hayır yarın gidersin iyicene dinlen benim için"
"iyi peki."
Kısa bir duştan sonra Leya'nın kıyafetlerini giydim.Oda makarna hazırlamıştı.Yedikten sonra sofrayı toplayıp yatağıma uzandım ama bu odanın perdesi yoktu.Bavullardan sonra perdede almam gerek yoksa karşıdaki evdeki biri beni hemen dikizleyebilirdi.Evet evet çok güzelim aşırı güzelimya? Allahım yaaa ne diyorum ben sırtımı pencereye çevirip yattım.
...
Sabah sabah gelen bildirim sesiyle uyandım.
Bro:Günaydın prensesim,nasılsın?
Me:Bir dakika ay ben şok!
Bro:Tamam iyiymişsin.
Me:<3
Yataktan kalkıp salona gidince Leya'nın ses bombasını gördüm.Son ses açıp odasına gittim.
İyicene çıldırıp Leya'nın yatağına atladım.
"Oha kızım bu ne enerji be!"
"Alışsan iyi olur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blacksea.
Teen Fiction'onun yaralarını kapatmaya çalışırken kendi ellerinin kanlar içinde kaldığını göremezsin.