Oy Ver<3
Satır arası yorumları unutma<3
Kütüphanene ekle<3
"1.0"
Leya-yeter!yeter otur artık Tuana,başım döndü!Abin geliyo Cumhurbaşkanı diğil!
Tuana-dur şurayıda sileyim.
Leya-dünyanın en pasaklı insanı temizlik hastasımı oldu ln?
evt Leya'nın isyan dolu sözleriyle yerleri son kez silerek kovayı banyoya götürdüm.Abim eğer evi pis görürse kendimize bakamıyoruz diye düşünecekti.
Tuana-Dolabı kontrol ettinmi?
Leya-evt tıka basa dolu
Tuana-dolabı boş görürse ev geçindiremiyoruz zanneder.
telefonum çalınca arayan abimdi.Hemen açtım.
Gökmen:prensesim ben verdiğin adrese geldim
Tuana:Tamam abi sen bekle ben geliyorum.
Telefonumu kapatıp son kez etrafı kontrol edip merdivenleri hızlı hızlı iniyordum.Binadan çıktığımda abim 2 apartman uzaktaydı.
Gökmen-Güzelim!
Tuana-abi
evet bu duygusal anı geçelim.Sarıldık,ağladık
Tuana-seni çok özledim abi
Gökmen-bende seni hayatım.
Tuana-hadi gel evimizi göstereyim
beraber eve girerken-
Çağan-Gökmen!
Gökmen-ooo Çağan senin ne işin var burda?
tanıdık bi sesle kafamı çevirmemle sinirlenen bi yakışıklı gördüm.Abimle el ele tutuşmuştuk.Ve oda ellerimize bakıyordu.Abim beni bırakıp ona sarılınca ben hâlâ şaşkınlıktaydım.İkisi konuşurken abimin kolunu çekiştiriyordum.
Tuana-abi!ev?
Çağan-abi mi?
Gökmen-bak bu kardeşim adı Tuana,gel güzelim.
dahada yeni mi tanıştırıyorsun abi offf.biz nasıl tanıştık bi bilsen..
Tuana-abiii! biz ztn tanışıyoruz,annesi sürekli yemeğe çağırıyo,asıl siz nerden tanışıyorsunuz?
Gökmen-akşam anlatırım abicim,Çağan akşam yemeğine geliyosun,2 gün burdayım işlerim var.
Çağan-tabi tabi gelirim.
Bana gözünü kırpınca ona dil çıkardım.İkisi tekrar tokalaşınca abimle beraber eve girdik sonunda.
Tuana-hadi abii,söyle nerden tanışıyordunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blacksea.
Novela Juvenil'onun yaralarını kapatmaya çalışırken kendi ellerinin kanlar içinde kaldığını göremezsin.