"0.5"
...
Sabah alarmın beyin yakıcı sesiyle uyandım.Normalde sinirle kalkardım.Ama bugün okulun ilk günü olduğu için heyecanla kalktım.Yataktan kalkıp düzelttim,artık arkamı topluyacak biri yoktu.Bu yüzden herşeyimi kendim yapacaktım.Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra bavulumu açıp kıyafet seçerken Leya'nın ben ne giyeceğim diye bağırması?Lan asıl ben ne giyeceğim?Nihayet yarım saat sonra değişik bişiler buldum.Saçlarımı taradıktan sonra çantamı ve telefonumu alıp odadan çıktım.Leya'da salonda oturmuş beni bekliyor.O da yine rengarenk bir elbise giymiş.
"Evede alışveriş yapmadık aç aç gideceğiz."
Oflaya oflaya kalkınca güldüm.Obur bu kız
"Dışarda yeriz."
İkimizde gülüp çıktık.Kapıyı kilitleyip binadan çıktık.Leya nagivasyondan okula nasıl gideceğimize bakıyordu.
"İnşallah kaybolmayız yaa."
Leya'nın korkulu sesiyle ona baktım.Aman sanki nolcak.Taksiye bineriz.
...
Sonunda okulu bulunca derin nefes alıp birbirimize baktık.
"Bu saatten sonra çok çalışcaz sözmü?"
Elimi yumruk yapıp birbirimize tokuşturduk.
"Söz!"
Birbirimize gülüp okula girdik.Önce sınıfımızı öğreneceğiz.
...
Sonunda okuldan çıktık.İkimizde kahkahalarla gülüyorduk.Ne yaşadık lan öyle.Hoca hızlı hızlı anlatıp geçiyo ve biz hiç birşey anlamamıştık.
"Çoook açım şuraya bayılabilirim."
Leya'ya gülüp koluna girdim.
"Yok tatlım öyle oyunlar benim işim"
"Zaten ben beceremem yok yok."
İkimizde kolkola girip yavaş yavaş eve gidiyorduk.
"Markete girip alışveriş yapalım,yemeği sonra yaparız."
"Olur olur."
Leya olur diyince telefonum çaldı arayan abimdi.Hemen açtım.
"Efendim abiciğim."
"Abi demen yeterli uzatma."
"Tamam Gökmen."
"Abi demiştim?"
"Tamam abicim."
kısık sesle güldüm.Onu sinirlendirmeye bayılıyorum.
"ne yapıyon?"
"okuldan çıktık,şimdi markete gidiyoz,sonrada evdeyiz."
"tamam dikkat edin."
"tamam tamam ederiz"
Derin nefes alıp sustu.Leya ile markete girince bir araba aldı ve poşet alıp salatalıkları doldurmaya başladı.
"abicim markete geldik.Bişi demiyorsan kapatıyorum."
"eve gidince ara beni."
Bişi dememe izin vermeden kapattı.Bende poşet alıp bişiler doldurdum.
...
Alışveriş bitince eve doğru yürüyorduk.Kollarım kopacaktı.Binanın önüne gelince poşetleri yere bırakıp soluklandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blacksea.
Teen Fiction'onun yaralarını kapatmaya çalışırken kendi ellerinin kanlar içinde kaldığını göremezsin.