Oy Ver<3
Satır arası yorumları unutma<3
Kütüphanene ekle<3
"1.7"
542*****34:aklımı başımdan alacak kadar güzelsin.
hâlâ bu söz aklımda dolanırken,uyumaya çalışıyordum.Lütfen yarın güzel bir gün olsun ne olur.
...
G-prensesim hadi kalk,sabah olmuş.
T-abi nolur 2 dk daha.
G-hadi bak güzel bi kahvaltı hazırladım sana.
T-ya abi bugün cumartesi okulda yok bırak ya.
G-hayır prensesim bugün cuma.
kollarımdan tutup beni kaldırınca esnedim.Telefonumu yastığımın altından çıkarınca yine o numaradan bildirim gelmişti.5 dk sonra çalacak alarmımı kapattım.Bildirimi silip abime gülümsedim.
T-tamamdır abicim giyinip geliyorum:)
G-tamam prensesim
abim gelip başımdan öptükten sonra kalkıp kıyafetlerimi giyindim.Çantamı ve iphone'umu alıp odamdan çıktım.Banyoya gidip elimi yüzümü yıkayıp saçlarımı düzleştirip açık bıraktım.
T-ay bugün çok güzelim
mutfağa geldiğimde abim Leya'nın kulağına birşeyler fısıldadı.Umursamayıp masaya oturdum ve hızlı bir şekilde yemeğe başladım.
L-t,tuana
Leya burnu kızarmış,kısılmış sesiyle yanıma gelince başımı yemekten kaldırıp ona baktım.Abim yavaşça mutfaktan çıkınca Leya yanıma gelip bana sarıldı.
L-özür dilerim Tuana,ne olur affet.Benim bir suçum yok ben ne zaman sana söylemek istesem yapamadım.Benide anla nolurr.
burnunu çekince kollarını benden çözüp ayrıldım.
T-sen git o sulu göz ıslak burun numaralarını sana öğreten abime yap benim böyle numaralara hattım meşgul.
Üstümü düzeltince dolu dolu gözlerle bana bakıyordu.Ya bende buna kıyamıyom.Sonuçta yıllardır yanımda olan o.Onun yerini başkası asla dolduramaz.Her zaman yanımdaydı her günümde.Dayanamayıp onun bu hâline güldüm.
L-barıştık dimi?
merak dolu gözlerle bana bakarken biraz düşünür gibi yaptım.Daha uzatmanın bi anlamı yok.
T-EĞER BİR DAHA BENDEN BİRŞEY SAKLARSAN, O ANDA KARDEŞLİĞİMİZ BİTER.
L-söz asla saklamayacağım.
boynuma atlayıp sarılınca ikimizde yere kapaklandık.
T-öldürseydin bu az oldu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blacksea.
Teen Fiction'onun yaralarını kapatmaya çalışırken kendi ellerinin kanlar içinde kaldığını göremezsin.