arkadas

1.4K 102 78
                                    

Merhabalar değerli okurlarım,

Kısa bir aradan sonra tekrar daha güzel maceralarla beraberiz.

Biraz aksiyon,biraz komedi,biraz nefret,biraz aşk dolu bölümlerle geldim:)

Bana destek olmak için takip edip,kitabıma oy verip,duygu ve düşüncelerini satırların arasına yorumlarla dökebilirsin.

Bölümleri en ilk okuman için kütüphanene ekle,

Hazırsan başlayalım<3

"2.0"

yeni sezon:)

Hızlı geçen 2 günün ardından okuldaydık.Zil çalınca Leya ile beraber kantine gittik.Etrafa bakarak o psikopat çocuğu ararken kantinden içeri girdiğini gördüm.Anında göz teması kurunca sinirle kalkıp ona doğru yürüdüm.Bittin sen oğlum!Bence şehadet getirsen iyi olur hiç değilse imanlı ölürsün.Karşısına geçerek tam konuşacakken eliyle ağzımı kapatıp aynı anda beni kendine çekip bana sarıldı.

"tek kelime edersen kötü şeyler olucak."

Kulağıma doğru fısıldadığında hemen ondan ayrılıp derin bi nefes aldım.

T-konuşacağız!

"takip et beni"

Diyince yürümeye başladı.Bende onu takip ederken Leyaya tuvalete gidiyorum diye mesaj attım.Şuanda kantin sırasındaydı.Zaten bu akşam ona söyleyeceğim.Boş bir sınıfa gelince içeri girdik.Hemen konuşmaya başladım.

T-sen ne yaptığını sanıyorsun?

"Benimle düzgün konuş güzelim,canını yakmak istemem!"

Elini yanağıma değdirince kolundan tutup bükerek diğer elimle omzundan onu duvara ittim.

T-sen ayağını denk al yoksa ben senin canını acıtırım.

"Güzel kızım kendini korumayıda biliyormuş sevindim."

Bana yaklaşmaya çalışınca yüzüne tokat attım.

T-şerefsiz olduğunu biliyorsun dimi?

"sen gelirsen şerefli olurum.Benim sevgilim ol sadece"

T-bak ilerde aramızda birşey olabilecekse de şimdiden önlerini kestin.Ben psikopat insanlarla takılmam!Rica ediyorum beni rahatsız etme!

1 dk falan konuşmadan yüzüme uzun uzun bakınca derin i nefes alıp konuştu.

"seni seviyorum:)"

T-sen buna sevgi mi diyorsun?!

"senin gözünde ne bilmiyorum ama benim için;sevgi,aşk"

Telefonum çalınca elime alıp baktım.Leya arıyordu.Meşgule atıp cebime koydum.

T-bak lütfen diyorum beni rahatsız etme,yoksa önce müdüre sonra polise

Sınıftan çıkarken kolumdan tutup beni durdurdu.

"arkadaş olalım eminim beni çok seveceksin:)"

blacksea.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin