'all reason aside i just can't deny
i love the guy..'"4.5"
Kapı açıldığında Sera abla ile gözgöze gelmiştim.Yüzü çok asıktı,bir süre durup beni sezdikten sonra konuştu.
"kızım,sen iyimisin?" dediğinde şaşırmıştım.
"uykusuz mu kaldın? bu yüzünün hâli ne?" diye devam etmişti.
Ellerimle yüzümü ovuşturduktan sonra "yok,sadece biraz yorgunum..iyiyim." demiştim.
İçeriye geçtiğim sırada dolaptaki aynadan kendime bakmıştım.Gözlerimin altının şiştiğini yeni farketmiştim.Sera abla oflayarak salona geçince,peşinden gitmiştim.
"şimdi evde yokmu yani?" dediğimde dudaklarını ısırarak başını sallamıştı.Onun yanına oturup nefesimi vermiştim.
"iki saat önce uyanmıştım.Onun uyanmasını bekliyordum,birkaç saat geçince onu uyandırmak için odasına çıktığımda yoktu.Araba da kapının önünde-buralara yakın gidecek bir yeri de yok."
"belki hava almak için çıkmıştır,gelir birazdan." dediğimde olumsuz anlamda başını sallamıştı.
"bana haber vermeden gitmez,salonda oturuyordum hem.Görürdüm mutlaka"
"birisine haber verdinmi? Kaan da almış olabilir onu"
"aradım ikisinide,ulaşılmıyor"
"odaların hepsine baktığına eminmisin? arka bahçeye"
"baktım baktım,yarım saattir ne yapacağımı şaşırdım" dediğinde sırtını sıvazlayarak ayağa kalktım.
"sen bir kere daha ara Kaan'ı" dediğimde düzeltmiştim. "Kaan abiyi"
Salondan ayrılıp üst kata çıkmak için koridordaki merdivene gittim.Kafamda çok karışık düşünceler vardı.Sanki kalbim kötü birşey olacakmış gibi hızla atıyordu,beynim ise 'o seni düşündümü ki?' diyordu.Bir yanım telaşlanıyor,diğer yanım çok soğuktu.
Üst kata çıktığımda odasının kapısı açık olduğunu görmüştüm.Yavaş adımlarla ilerleyip odaya girdiğimde kimsenin olmadığını farkettim.Etrafı incelerken gözüm karşıdaki kapısı kapalı olan odaya kaymıştı.Kapıya yaklaşıp kilitli olup olmadığını kontrol etmek isterken ayağımın ıslandığını hissetmiştim.
"of bu ne ya" demiştim geri adım atarak.Kapıyı açmaya çalışmıştım,fakat açılmamıştı.Tekrar onun odasına gitmiştim.
Odanın içinde yürümeye başlamıştım ki.Kitaplığındaki kilitli olan çekmeceyi görmüştüm.Burada o defteri sakladığını biliyordum.Kilitli olduğunu bilsem de elim açmam için resmen çırpınıyordu.Açılmıştı.O defteri içinde gördüğümde donakalmıştım.Bir yanım eksik olan sayfaları okumak istiyordu,fakat diger yanım beni engelliyordu.Bir süre sonra defteri alarak odadaki lavobaya girmiştim.Yere oturup sayfalarını karıştırmaya başlamıştım.
Çok fazla dolu olduğunu farkettiğim o sayfayı açmıştım.
'bugun doğum günümdü.ne kutlayan oldu ne de hatırlayan.herkes kendi derdinde işte.onu soracak olursan nerede olduğunu bilmiyordum.her zamanki gibi meşgule atıyordu telefonları.artık hicbirseyin bir tadı yok gibi.bir anlamı kalmadı gibi.
pes etmek istiyorum ama hicbisey izin vermiyor,bosluktaymış gibi hissediyorum ama kimse farkinda degil.
sahiden biz neyiz?
birbirimize verdiğimiz sözler nerede?
sarılarak uyudugumuz geceler?
göz göze geldiğimiz anlar?
ne oldu da böyle olduk?
bir bilsem.kimde suç?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blacksea.
Teen Fiction'onun yaralarını kapatmaya çalışırken kendi ellerinin kanlar içinde kaldığını göremezsin.