sadece arkadaşız

1.1K 88 283
                                    

"Belki dil yalan söyler dostum ama gözler dostum,bakışlar,mimikler...Onlar yalan söylemez dostum:) "
~y4gmur<3

Tekrardan merhabalar🤝🏻

O canım güzel yorumlarınızı benden esirgemezsiniz dimi canlarım<3

Oy vermeyi,yorum yazmayı ihmal etmeyin💗

"2.7"

ÇAĞANDAN;

Yüzüne bir kaç saniye baktıktan sonra yanına giderek ona sarıldım.

Ç-özür dilerim,çok korktum seni öyle görünce,bir daha asla böyle birşey olmayacak."

T-korkulacak birşey yokki,hem ben iyiyim sadece anlık birşey oldu ve bitti.

Ona sarılmak nedense beni iyi hissettiriyor.Hep böyle sarılmak istemiştirim birisine,sıkı sıkı,candan,içten,sıcak bir sarılma.Ama çokda uzun sürmeyeceğini onun bana sarılmadığından anlamıştım.Birkaç saniye sarıldıktan sonra ayrılıp kendi sandalyeme geçtim.

Ç-masadaki baharatları alsanız daha iyi olur.

-hemen alıyoruz efendim,böyle olacağını bilseydik önlem alırdık.Özür dileriz,tekrardan geçmiş olsun.

Ç-sorun değil benim hatam,teşekkürler.

Naz ile yemeğe tekrardan başladık.Biraz yüzü beyazlamıştı ve morali bozulmuştu.Bir yandan balık yiyip diğer yandan onu izliyordum.Onun böyle iştahlı yemesine bayılıyordum.Gözü hiçbirşeyi görmüyordu.Çok tatlı oluyordu ama yüzünden üzgün olduğu anlaşılıyordu.Konuyu dağıtıp moralini yerine getirecek birşeyler bulmam 2 dakikamı almıştı.

Ç-güzelim,biraz-

T-bana güzelim deme demişmiydim,bari güzel birisine söylersin onu

Ç-nasıl yani?

T-mesela az önceki garson olan kıza,gayet güzel ve bakımlı.

Ç-eminmisin?

T-birde bana bak,hâlâ utanmadan yemek yiyorum hapur hupur.Şişko oldum ya.

Ç-bir dakika sen beni mi-

T-ne alaka ya!sen kimsin de seni kıskanıcam öküz

Ç-bu lafı uzun süredir duymamıştım.Teşekkürler

T-ya özür dilerim,bir an öyle sinirden dedim.

Ç-biliyorum,sinirli olunca hiçbirşeyi görmüyorsun.

Şuanda ikimizde birbirimize bakarak gülüyorduk.Gülmeyi bırakıp yemek yemeğe devam edince ben ise hâlâ onun bu hâllerine gülüyordum.

T-ya ne gülüyorsun komik mi?

Ç-bence fazlasıyla komik.İkinci porsiyonda istermisin?

T-yok aslında aç değilim,sinirimi balıklardan çıkardım.

Ç-birde benden.

blacksea.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin