psikopat!

1.6K 103 84
                                    


"0.7"

"Sevgiliniz varmı?"

Sera ablanın heyecanla sorduğu soruya güldüm.Leya kahkaha atınca bende kendimi tutamadım.Bizi görenler bizi deli sanarlar.Kim bize bakcak?Hemde böyle bir abim varken.

"Çok özür dileriz." dediğimde Leya beni göstererek konuşmuştu.

"Sera abla bunun bir abisi va-"

Bacağını elimle sıkınca elime vurdu ve konuşmaya devam etti.

"Ayy Sera abla bize kim bakar.Bir şunun tipine bak birde benim."

"Öyle demeyin kızlar maşallah çok güzelsiniz."

"o sizin güzelliğiniz."

Benim söylediğim şeye güldü ve teşekkür etti.Kadın bizden gençti abi?

"biz artık kalkarsak iyi olcak,ödevlerimizde var."

Leya ayaklanınca bende hemen çantamı alıp kalktım.Okullu olmak çook zooor.

"Takıldığınız konular olursa Çağan'a sorabilirsiniz."

Yakışıklı abinin söylediği şeye gülüp Çağan'a baktım.Bana göz devirip oturduğu yerden kalktı.

"Bizi yarı yolda bırakmazsın dimi Çağan?"

"Bırakmam Tuana!" demişti oflayarak

Bunu dedikten sonra Leya'yla beraber kapının önüne gelip ayakkabılarımızı giyiyorduk.

"Çağan sizi bıraksın,hadi oğlum."

Yusuf abinin söylediği şeye itiraz edecekken Çağan'ın sert bakışlarıyla göz göze geldim.Herkese iyi akşamlar dedikten sonra merdivenleri indim.Zaten karşı bina gelmesine ne gerek varki?

...

Leya ile ben önden yürürken o da arkamızdan geliyordu.Binaya gelince merdivenlerden hızlı hızlı çıktım.Leya'ya anahtarı uzatıp arkama baktım.

"Gidebilirsin,teşekkürler."

"Birşey verecektim sana-"

Leya bana göz kırpıp içeriye girdi.

"Ne vericeksin?"

Cebinden kutuyu çıkarıp uzatınca hemen aldım.Bu abimin verdiği kutuydu.

"Arabada düşürmüşsün."

Başımı evet der gibi sallayıp ona baktım.Aslında ondan intikam almalıydım.Havalı arabasıyla üstüme çamur döktüğü için küçük bir cezayı hak etmişti-Yine tiyatroculuk konuşcak-Sahte bir şekilde gülüp ona elimi uzattım.

"Kötü bir tanışma oldu ama iyi devam edebiliriz:)"

Hiç rahat dururmu yazık hemende elini uzattı tokalaşmak için.Elini tuttuğum gibi büküp sırtın doğru kıvırdım.Onu itip duvara yasladım.

"Bu bavulumu dağıttığın ve üstüme çamur sıçrattığın için."

Bana şaşkın şaşkın bakarken kolunu iyicene büktüm.

"Lan sen deli misin?Psikopat hasta bırak kolumu!"

Diğer eliyle belimi sıkınca tikim olduğu için çaktırmadan hemen geri çekildim.Uff ya ne güzel gidiyordu.Dur sen ben daha sana neler yapcam.Sinsi bir şekilde gülerek kapayı kapattım.

...

Abimin verdiği kutuyu açınca gördüğüm şeyle gözlerim yerinden çıkacak gibiydi.Bana kulaklık almıştı.Heyecanla telefona koştum.

Gökmen:Birşeymi oldu Tuana?

Tuana:Sen bana kulaklık almışsın abiii

Gökmen:Bu saatte bunun içinmi aradın?

Tuana:Teşekkür ederim abilerin reisi,birtanesiğğ-

Telefonu kapatınca göz devirip Leyoşun yanına gittim.

"Abim almıış çok güzel dimi?"

"Para sıçıyor sanırım-"

"Babam emekli,annem emekli,abim çalışıyo,daha nolsun-"

Kulaklıkla telefonumu eşletirip şarkı açtım.

"Ben uyumaya gidiyorum.Alarmı unutma."

Başımı sallayıp sesi yükselttim.

"Biladerim için (biladerim için)
Zencilerim için (zencilerim için)
Kardeşler için (kardeş kardeş)
Abiler için (abiler için)
Değil şöhret para için
Hip-Hop kardeşlerim için
Bu Rap biladerim için
Trap zencilerin işi"


Ayağa kalkıp yüksek sesle söyleye söyleye odama gittim.Telefonu yatağa atıp yeni bir rap dansı çıkardımğ-Taaki yere düşünceye kadar...Kendi halime gülerek ayağa kalktım.Milyarlık kulaklığı özenle çıkarıp yatağıma koydum.Galiba bu gece onunla yatıcam.Bavulumu açıp herşeyimi özenle yerleştirdim.Camın diğer tarafına geçip hızlı bir şekilde üstümü değiştirip pijamalarımı giydim.Hâlâ perde yoktu.Yarın okul çıkışı almalıyım.Üstümü değiştirdikten sonra kendimi yatağa atmamla kalkmam bir olduuuu.

2dk sonra...

Cama bakınca birde ne göreyim.Onun odası ile benim odam karşı karşıya üstünde tişort bile yok.Elinde bir kupa kahve...Bakışlarımız kesişince bir anda korktu.Elini kaldırıp git git işareti yaptı.Bende neden diye kafamı salladım.Bu valla salak çıktı-Ben demiştim aşırı güzel olduğum için kesin burdan beni dikizlerler diye.Ayağa kalkıp pencereye gittim.Telefonumu gösterdim.Numarasını alıp söyleyecektim ağzıma geleni.Başını olumsuz anlamda sallayınca sinirlendim.Pencereyi açıp bağırırdımda rezil olurduk.Sırıtarak git uyu işareti yapıyo?

"Sen sapık mısın yaa? Gerizekalı!"

Söylene söylene yatağa geldim arkamı ona dönüp uzandım.Hiçbi boktan anlamıyordu bu adam!

...

Sabah Leya'nın kulağımın dibinde bağırmasıyla gözlerimi açmıştım.

"Tuana kalksana yaa geç kaldıkkk!"

"neeee?"

blacksea.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin