"4.0"
Mesajları okuduktan sonra profile girip mesaj atan kişiyi engellemeye çalıştı.
💬0554***:şuanda beni engellemeye çalıştığını biliyorum,çünkü sen hep böyle yapıyorsun
Mesajlardan çıkarken,bildirim gelmesiyle tekrar okumaya başladı.
💬0554***:bana cevap vermeyeceğini biliyorum ama
💬0554***:konuşmamız gereken şeyler var
💬siz:benim seninle konuşacak hiçbir şeyim yok Zeynep.
💬0554***:demek kim olduğumu biliyorsun,gerçi sana böyle cümleler yazan benden başka kim olabilirki?
💬siz:bu seni ilgilendirmez.
💬0554***:2 aydır ortalıklarda yokum,hiç mi merak etmedin?
💬siz:en sonki olaydan sonra korkup,yine bir pezevengin yanına saklanmışsındır.
💬0554***:benim hakkımda yanlış düşünüyorsun.konuşmamız lazım diyorum,anlatıcam.
💬siz:seninle konuşacak hiçbir şeyim yok.beni rahat bırak,bir daha karşıma çıkma!
Bir yandan yazıp,bir yandan da defalarca engellemesine rağmen hâlâ mesajlar geliyordu.Telefonu uçak moduna alıp kapattırken,ellerinin titrediğini hissetti.Mutfağa gidince eline bir bardak alıp,su doldurmaya çalıştı.Bardağın yere düşmesiyle,gürültü kopmuştu.Merdivenlerden ayak seslerini duyunca,yerdeki cam kırıklarını toplamaya çalıştı.
Tuana-Çağan!İyi misin?
Tuana ve Eda mutfağa girince gördükleri karşısında şaşırmışlardı.Yanına koşup elindeki cam kırıklarını aldı.
Çağan-iyiyim,sadece bardak kırıldı,istemeyerek oldu
Eda-olur böyle şeyler,gel otur canım.Ben toplarım.
Eda,yanlarına gidince Çağan'ı kolundan tutarak ayağa kaldırdı,sandalyeye oturttular.Gözlerini kapatıp arkasına yaslanınca,Eda onun titreyen ellerini farketti.
Eda-Tuana,bir bardak su getirirmisin?
Tuana ayağa kalkıp bardak ararken,Eda kulağına fısıldadı.
Eda-sakin ol ve derin nefes alıp ver.Tuana'da burada,korkutma kızı
Kafasını sallayıp olumlu yanıt verince,Tuana elindeki bardak ile ona su içirmeye çalıştı.Bir yudum alıp bıraktı.
Çağan-sağol
Hızlı hızlı nefes alıp verirken,Tuana'nın onun elini tuttuğunu farkedince gözlerini aralayıp ona baktı.
Tuana-birşey mi oldu Çağan? Söylemek istediğin birşey mi var?
Kısa bir an sessiz kaldı.
Eda-Çağan biraz-
Eda konuşacağı anda ona baktı.
Eda-biraz salonda dinlensin,bende telefonumu yukarıda unutmuştum,alıp geleyim.
Tuana-tamam birazdan geçeriz.
Eda mutfaktan çıkınca sandalyeden doğrulup kolundaki saate baktı.
Çağan-bizim gitmemiz gerek,derse yetişmelisin
Tuana-önemli değil.
Ayağa kalkacağı anda Tuana elini onun omzuna koyarak durdurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blacksea.
Teen Fiction'onun yaralarını kapatmaya çalışırken kendi ellerinin kanlar içinde kaldığını göremezsin.