prenses gibisin

1.2K 91 136
                                    

"Eğer zor zamanlardan geçtiyseniz,asla pes etmeyin,asla vazgeçmeyin.Elbet hayatınızı güzelleştirecek birisi karşınıza çıkacak,sadece sabırla bekleyin:)"

~yağmur k.

Tekrardan merhabalar🤝🏻

O canım güzel yorumlarınızı benden esirgemezsiniz dimi can okuyucularım😋

Oy vermeyi ihmal etmeyin💗

"2.5"

Sözünü keserek benim elimi tutup elimi havaya kaldırarak konuştu.

Ç-o hiç değilse senin gibi aynı anda 3 kişiyi kandırıp üçüyle de aynı anda sevişip ahlaksızlık yapmadı.Herkes senin gibi değil onu o küçük beynine yerleştir.Bak sevdiğin adam şuanda nezarette hemde neden biliyormusun,seni aldatacakken-

Çağan'ın sinirleri tepesine çıkmışken kimbilir daha kulaklarımız neler duyacaktı.Onu biraz olsun sakinleştirmek için kulağına yaklaşıp fısıldadım.

T-Çağan lütfen sakin ol herkes bize bakıyor.Gel boşver,Allah'ından bulsun.

Ç-Daha söyleyeceklerim bitmedi Tuana

Z-dur söylesin de rahatlasın,eee masalın sonunu merak ediyoruz.

Ç-senin masal dediklerin benim yaşadıklarım!

T-Çağan lütfe-

Daha fazla ikisini aynı ortamda tutamazdım.Çağanın koluna girerek oturduğumuz masaya geri gittik.

T-gel otur, iç kahveni bak keyfine boş insanlarla ne uğraşacaksın.

L-evet boşver konuşsun da dursun.

Ç-sizin için demesi kolay

Moralinin bozulduğunu yüzünün ifadesinden anlamıştım.Neler yaşamıştı kim bilir.Dediği gibi bizim için demesi kolay.Daha bilmediğimiz neler vardır.Onun için üzülüyorum.Soğuyan kahvesini içtikten sonra telefonuyla oyalanmaya başladı.Karşı masaya doğru baktığımda Zeynep bize doğru geliyordu.Allahım lütfen daha fazla olay kaldıramayacağım.

T-buradan ayrılsak mı çok soğuk oldu.

Ç-kolalarınızı içtiyseniz 6 dk var derse sınıfa doğru gidelim.

L-olur olur.

Kolamı kafama dikleyip içerken yanımdan hızla geçen Zeynep'i farketmemiştim.Çantası koluma takılınca elimdeki kola üstüme döküldü.

T-ay!

Çağan, Zeynep'in kolundan tutacakken ben kolundan tutarak durdurdum.

Çağan, Zeynep'in kolundan tutacakken ben kolundan tutarak durdurdum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
blacksea.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin