"hayatta bu kadar tesadüfün bir amacı var')"
Biraz aradan sonra merhabalar🤝🏻
Bölümün keşfete çıkması için çoğu satıra yorum yazarsanız sevinirim💗
"2.9"
S-bak etrafa ne görüyorsun?
T-ev,büyük bir ev,odalar.
S-işte biz 3 yıldır o odalarda hapsolduk.Kimsenin yüzü gülmezdi,sofrada iş dışında hiçbirşey konuşulmazdı.Ne bir sohbet ne bir zaman geçirmek,hiçbirşey.
T-sizin adınıza üzüldüm,çok zor günler atlatmışsınız.Çağan biraz üzerinden geçti ama ben bile anlamıştım.Yani aklına gelince bir garip oluyor bende hemen konuyu değiştiriyordum.
S-bak birtek seninle konuşmuş,arkadaş edinmiş sır paylaşmış,bu çok iyi birşey,Çağan'ın uzun zaman sonra ilk defa yüzü gülüyor,ilk defa bu kadar neşeli,parlak,enerjik...Hepsi senin sayende.
T-...
S-senden tek bir isteğim var canım,ondan uzaklaşma,evet bazen katlanılmayacak dereceye geliyor ama,onun sana ihtiyacı var,ben bunu hissediyorum.
Bu duygusal konuşmadan ağlamadan çıkarsam benden dayanıklısı yok bu dünyada,şuan çok kötü oldum.
T-elimden ne geliyorsa yapacağım bir arkadaş olarak,merak etme canım ablam.
Daha fazla dayanamadım kollarını açınca ona sarıldım.İkimizde ağlıyorduk ama sevinçten.Ben bu kadar olacağını bilmiyordum.Meğerse aileyi bile ne çok etkilemiş.
S-teşekkürler kızım,çok teşekkürler.Neyse artık mazide kaldı-
T-önemli olan şuan
S-evet!
İkimizde gülüp kahveleri içeriye götürdük.
Ç-oww ellerinize sağlık.
Y-iki hamarat bir araya gelince
T-ben birşey yapmadımki,
Ç-olsun sende yardım ediyorsun.
L-buda birşey:)
Herkes gülünce tepsiyle kahveleri dağıtırken sıra Çağan'a gelince kafasını kaldırarak
Ç-çok güzel olmuş,teşekkürler.
L-tadına bakmadan çok güzel,aa
Leya böyle patafatsızlıklar yapmasa çok iyi olacak ama.
T-afiyet olsun.
...
Y-Tuana kızım
T-efendim Yusuf abi
Y-geçen geldiğinde çok güzel bir parça söylemiştin,yine ona benzer birşeyler yapsanızmı?
L-sen şarkımı söyledin?
S-evet hemde nasıl,Çağanda piyano çaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blacksea.
Teen Fiction'onun yaralarını kapatmaya çalışırken kendi ellerinin kanlar içinde kaldığını göremezsin.