sevgilisi oluyorum

1.4K 92 254
                                    

"Şu hayatta ihanetten beter birşey duymamışsınızdır..."


"2.4"

"O zaman onaylayana kadar bekliyoruz."

Kapıya vurarak dışarıdan ne kadar yardım istesemde kimse yoktu.Buradan çıkmanın bir yolunu bulmalıyım.Yoksa onun daha fazla bu boş konuşmalarını dinleyemeyeceğim.Camdan dışarıya bakıp dalmışken arkamı dönerek telefonumu çıkartıp hemen Çağan'ı aradım.

"evet istediğin kadar bekleyebilirim.Ama ders bitmek üzere."

Şuanda onu tekme tokat dövebilirdim ama burası bir okul yani üniversite.Belirli kuralları var ama kuralları dikkate alan birtek benim galiba.

"ne yapıyorsun sen?"

T-hiç mesaj gelmiş ona baktım.

Ç-efendim Tuana

Çağan telefonu açınca kısık sesle konuşmaya başladım.

T-şey müsait misin?

Ç-çalışıyorum,birşey mi oldu?

T-hani sen o çocuk sana yaklaşırsa hemen beni ara demişt-

Konuşmamı bitirmeden yanıma gelip telefonumu elimden alınca arkamı dönmemle-

"ne yapıyorsun sen!"

Telefonumu duvara atıp ekranını kırmıştı.

T-asılım sen ne yapıyorsun ya!

"alttarafı bi gece geçirelim dedik niye uzatıyorsun?"

T-istemiyorum diyorum anlamıyormusun!

Bana yaklaşıp kolumdan tutacakken kendimi geri çektim.

"yani kabul etsen ne olurki?"

T-sende itiraz etmesen!

Üstüme doğru gelmeye başlayınca bende geri geri gidiyordum.Başım duvara gelince durdum.Kolunu duvara koyunca ani bi refleksle karnına dizimi atarak ordan uzaklaşırken belimden tutarak gitmeme engel oldu.

Ç-Tuana!

Arkamı dönüp baktığımda Çağan'ı gördüğümde rahatlamıştım.Hangi ara kapıyı açmıştı derken bize doğru kırmızı boğaya dönmüş sinirle geliyordu.

Ç-sen ne yaptığını sanıyorsun!

"senin burda ne işin var!"

Ç-bak birde soruyo

T-Çağan,sakın yapma!

Çağan sinirle ona el kaldırmaya çalışırken,Çağan'a sarılarak engel oldum.

T-lütfen sakin ol

Ç-gayet sakinim,iyimisin,o sana birşey yaptımı?

T-iyiym iyiym yok

Ç-sen arkama geçermisin,

T-ama

Ç-hadi

Kollarımdan tutarak beni kendinden ayırınca onun arkasına geçtikten sonra hızla o çocuğun yanına giderek yakasından tuttu.

blacksea.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin