Kısa bir aradan sonra merhabalar🤝🏻
Oy verip,yorum yazarsanız sevinirim💗
Keyifli okumalar dilerimm🫀
"3.0"
Şuanda ikimizde göz göze gelmiş aramızda en fazla 1 cm vardı.Uzun süre gözlerime baktıktan sonra bana yaklaşmaya başladı.Kendimi toplayıp gözle bağlantıyı kesince yavaş yavaş geri giderek ayağa kalktım.Hayatımda ilk defa böyle birşey yaşadığım için ne yapacağımı bilmiyordum.Kapının kenarına geçip ona baktım,en iyisi hiç olmamış gibi davranmak.Ona baktığımda ise ne olduğunu anlamamış öylece deftere bakıyordu.Deftere baktıkça yüzünde bir pişmanlık hissi oluşuyordu,gözlerini defterden alarak ayağa kalkıp masadaki not defterini uzattı.
Ç-bu çok işine yarayacak.
T-teşekkür ederim.Biraz kalın olsada
Ç-dahasıda var ama zamanla veririm.
T-ne! yok bu kadarı fazla,sağol.
Ç-istersen biraz çalışabiliriz,hem-
T-saat geçiyor,eve gitmemiz lazım.
Ç-peki,sen nasıl istersen
Gülümseyerek arkamı dönüp odadan çıktım.Merdivenlerden inecekken sandalye sesi gelmesiyle geri dönüp kapının ucundan baktım,sandalyeye oturmuş az önce yere düşen defterin son sayfasını okuyordu.Yüzüne baktığımda ise,hem üzüntü,hem de öfke vardı.Sayfayı bitirene kadar sessizce onu bekledim.Kısa bir süre sonra defteri hızla kapatıp bir çekmeceye attıktan sonra çekmecenin anahtarlı olduğunu farkettim.Yavaşça ses çıkarmadan aşağı inip,salona geçerek Leya'nın yanına oturdum.
L-elindeki ne?
T-birkaç ders notu.
L-benimlede paylaşırsın dimi?
T-tabikide
Gülerek omzuma yatınca duvardaki saate baktım.Saat 11'e geliyordu.
T-herşey için çok teşekkürler,fakat biz artık kalkalım.
S-tamam canım,sizi geçireyim.Çağan sizi bıraksı-
L-zaten karşı apartman Sera abla,gerek yok teşekkürler.
S-haydi kendinize iyi bakın canlarım,iyi geceler.
T-iyi akşamlar,hoşcakalın.
Kapının dışına çıkınca kafamı kaldırıp onu arıyordum ama aşağıya inmemişti.Sera abla kapıyı kapatınca bizde eve girdik.
L-koşarak yatağa zıplayıp uyumak istiyorum.
L-Tunii? Nerdesin?
Leya'nın içeriden sesi geliyordu.Ama cevap verecek hâlim yoktu.Ben zaten çoktan kendimi yatağıma atmıştım.Odama gelip oda benim yanıma yattı.
L-bu kıyafetlerle mi yattın yatağa!
T-bu günlük böyle olsun lütfenn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blacksea.
Teen Fiction'onun yaralarını kapatmaya çalışırken kendi ellerinin kanlar içinde kaldığını göremezsin.