𝘏𝘪, 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘢𝘯 𝘶𝘱𝘥𝘢𝘵𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘸𝘦𝘦𝘬.
𝘐'𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘣𝘶𝘴𝘺 𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘸𝘦𝘦𝘬𝘦𝘯𝘥. 𝘗𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘨𝘪𝘷𝘦 𝘮𝘦 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘶𝘱𝘥𝘢𝘵𝘦 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘱𝘢𝘳𝘵 𝘺𝘢 😘𝘋𝘰 𝘷𝘰𝘵𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘦 😁
𝘟𝘖𝘟𝘖
𝘙𝘦𝘪 𝘓𝘶𝘯𝘢
---------------------------------------------------------𝗗𝘆𝗹𝗮𝗻
---------"Your are my wife Diya! Stay away from him!"
What?? Saya kah yang cakap tu?
'Shit! What am I doing?!'
" What are you doing Dylan?!!"
Saya dengar suara si Diya teriak. Saya buat-buat tidak dengar. Laju saya turun dari tangga
' I don't know. What am I doing?! Why I kissed her?! Stupid me!!'
" Dylan?!!"
Marah betul kedengaran suara si Diya.
No! Saya tidak boleh berdepan dengan dia buat masa ni.
Bodoh! Buat apa saya pigi cium dia??!
Arrgggghhh!!! Bodoh!
Cepat-cepat saya ambil kunci kereta.
Tidak boleh saya stay di rumah dengan perasaan begini. Stupid me!
Saya keluar jak dari rumah, masuk di kereta, start enjin pastu jalan. Entahlah mau pigi mana ni. Nasib baik bukanlah lewat malam betul.
'Buduh ko Dylan...Telampau ikut perasaan.'
Entahlah, tapi nampak cara si Liam layan si Diya buat saya rasa tercabar betul! Saya yang suami dia. Walaupun hanya atas kertas. Tapi, saya husband dia yang sah!
Kalau terbayang cara dia sentuh bibir si Diya, usap kepala si Diya...Betul-betul tercabar ego saya. Berani dia??
Saya ada perasaan kah sama si Diya? Mustahil!
Tapi kenapa jantung saya macam mau terbakar nampak si Liam layan dia begitu?
Arrgggghhh!!!!
-----------------------
Last-last lepak di pantai saja saya sambil minum-minum di bar tepi pantai. Dengan pakaian yang sepatutnya untuk dipakai di rumah saja. Sejuk gila. Baju T nipis saja pula saya pakai ni. Apa tidak.
' Arrghhh!!! Macam mana saya mau bedepan dengan si Diya ni?'
Tiba-tiba saya nampak sesuatu yang menarik perhatian saya.
YOU ARE READING
ISTERI 365 HARI
Любовные романыSinopsis DIYA. Seorang gadis yang kehilangan kedua orang tuanya dalam satu kemalangan jalanraya yang tragis. Kini tinggal sebatang kara, tiada tempat untuk bersandar. Hidupnya berubah 360 darjah. Dalam terumbang-ambing mencari arah, teman baik kepad...