-Jesteśmy na miejscu -oznajmił Arximedes. Spojrzałam przed ramie, i od razu tego pożałowałam, ponieważ zobaczyłam budynek który teraz będzie moją zmorą.
Szkoła wyglądała jak typowy pałac. Dwie białe wieżyczki po bokach i mur wokół samego budynku i ogrodu. Chyba nie muszę wspominać że wszystkie budowle tu są koloru białego?
I jeszcze jedno. "Niebem" potocznie nazywa sie Nadziemia, i nie jest to unoszący sie w powietrzu ląd z chmur. A w powietrzu nie latają amorki.
Żeby przenieść sie w to miejsce trzeba wiedzieć gdzie jest portal. Jest on oczywiście niewidoczny, dzięki czemu łowcy jeszcze tutaj nie dotatli. A jeśli chodzi o podłoże, to śmiało mogę powiedzieć że rośnie tu zielona trawa, niebo jest błękitne.
Gdzieś to już widziałam... przecież w świecie ludzi był podobny krajobraz. No tak. A może to jest ten Raj?
Moje przemyślenia przerwał szturchający mnie Kamil.
-Chanel, możemy wysiadać. Popatrz jak tu pięknie. -stwierdził.
Wyszłam z powozu, gdy sie rozejrzałam, zauwarzyłam, że gapi sie na mnie cała szkoła która akurat teraz, kiedy ja chcę spokojnie wejść.
Nie musiałam czekać długo na komentarze dotyczące upadłych.
Dopiero gdy koło mnie pojawił sie Kamil, tłum uspokoił sie.
-Nie przejmuj sie, niektórzy Whiteni oceniają Black Evenisów z góry.
Szliśmy ścieżką z malutkich kamyków, zmierzając ku bramom Skyfallu. Gdy bylismy już za nimi, zobaczyłam wielki pałac, a wokół niego alejki z czerwonymi różami.
Jednak nie mogłam nacieszyć sie długo tym widokiem, ponieważ Kamil jak to on miał w zwyczaju, niemalże wepchnął mnie do pałacu.Niestety zrobił to w złym momencie, bo jeden ze strasznych smoków uciekł z klatki i terroryzował całą szkołę. Chłopak nim sie obejrzał, zobaczył wielką paszcze i ciemność. Widok był straszny, gdybym nie weszła pod biurko, to samo stało by sie ze mną. Nagle, krzyki ustały. Bez zastanowienia wyszłam z kryjówki. Był to błąd bo potwór mnie zauwarzył i... PRIMA APRILIS UWAŻAJ BO SIE POMYLISZ!!!
Tak naprawde żadnego smoka nie było, a Kamil nie został pożarty. Jako że dzisiaj jest 1 kwiecień macie taki żarcik ode mnie. Piszcie w komentarzach kogo nabrałam heh.
» Seacoomi«
CZYTASZ
Ⅲ Piąty Żywioł
RandomOd kiedy trafiłam do Skyfallu moje życie diametralnie sie zmieniło. Do tego moja nowa współlokatorka próbuje utrudnić mi życie. A mój przyjaciel w niczym mi nie pomaga. Wszystko sie zmienia dopiero kiedy w szkole pojawia sie nowa Black Evenis. Tylk...