5# Prawdziwa historia

958 100 11
                                    

Obudziłam sie w moim pokoju. Leżałam tak jak "zasnęłam". Widocznie Nikita nie wzruszyła sie moim losem, i nawet nikomu tego nie zgłosiła.

Odruchowo dotknęłam dłonią naszyjnika mojego żywiołu, nadal tu był i mnie chronił.

Rozejrzałam sie po pokoju, ta najbardziej egoistyczna istota czytała teraz książke, a może coś pisała nwm. Wyczuła że sie jej przyglądam, bo odwróciła sie chowając zeszyt.
-Ach już nie śpisz -powiedziała z obrzydzeniem. - kto to jest Lukas?

Skąd ona może wiedzieć o istnieniu Lukasa?

I jakby czytając mi w myślach wyjaśniła, swoją poprzednią wypowiedź.

-Zanim zemdlałaś jęknęłaś imie Lukas- teraz to już byłam na nią poprostu wściekła, czy ona musi być taka pusta?! -
Tak przy okazji, nauczysz mnie robić takie magiczne bańki? No wiesz, będę pierwszym aniołem umiejącym takie bajery, rozumiesz? -teraz jej ego zdaje sie dosięgać kosmosu.

-Nie -odpowiedziałam krótko.

-Za kogo ty sie masz?! Nawet latać nie umiesz, jak śmiesz mi odmawiać!

-A kim ty niby jesteś że mi rozkazujesz?

-Córka Everlesa, syna Salomona, władcy niebios, a ja jestem księżniczką, i będę rozkazywać wszystkim, czy ci sie to podoba czy nie.

Ha! Gdyby wiedziała kim ja jestem. Nie będę zniżać sie do jej poziomu, i zachowam to dla siebie.

-Niech zgadne, nasza pseudo anielica jest zwykłym potomkiem jednego z aniołów które sprzeciwiły sie mojemu dziadkowi !

Była wredna, jak mogła mnie tak poniżyć? Przecież Lucyfer nie jest złym. Tak naprawde wszystkie książki o nim kłamią. Prawda jest taka że był kiedyś Whitenem, ale ktoś niesłusznie oskarżył go o napadanie na Sinoxów, z zamiarem zdobycia jednego z czterech żywiołów. Salomon odebrał mu biel i dożywotnio skazał na czerń. Wygnał go do Podziemia wraz z aniołami którzy byli po stronie Lucyfera. W Podziemiach odkrył Piąty Żywioł czyli Magie, chociaż wszyscy jej używali nikt nie mógł posiąść jej całej. Ale Lucyfer jako pierwszy anioł, posiadał moc. Kiedy jego małżonka urodziła syna Baltazara, nie posłał go do szkoły dla aniołów, tak więc jego syn posiadał żywioł Magii. Kiedy poznał Nature, ta już oczekiwała czterech córek, następczyń czterech żywiołów. Wypowiedział odpowiednie zaklęcie i Natura mogła spodziewać sie 5 córek. W tym mnie.
Natura spostrzegła sie co zrobił Baltazar, ale nikomu o tym nie powiedziała. Kiedy miałyśmy po 6 miesięcy, oddała nas w ręce ludzi. Moja obecność zagrażała siostrom, ponieważ Baltazar w każdej chwili mógł po mnie przyjść, i zabrać do Podziemia. Tak naprawde nie było żadnych poprzedniczek żywiołów, i naszych rzekomych sióstr. To Sinoxi podtrzymywali przyrodę. A kiedy objawiła sie nasza moc, co dokładnie pamiętam, łowcy dowiedzieli sie o nas, i chcieli sie nas pozbyć. Ale w miare szybko uciekłyśmy do naszego świata.

Taka była prawda, nie wiem jakimi kłamstwami karmili ją ale napewno było mocno ubarwione.

-Wiesz co! Nawet nie masz pojęcia w jakim jesteś błędzie! Nie jestem jakimś tam zwykłym potomkiem. Jestem księżniczką dwóch światów: Podziemia i Powierzchni. Od prawie dwóch lat posługuję sie piątym żywiołem, bo to ja nim jestem. -wszystko wykrzyczałam jednym tchem, i od razu zrobił mi sie lepiej.

Oczy Nikity niemal wyszły z orbit, na co zaśmiałam sie pod nosem. Wiem zrobiłam to, przyznałam sie kim jestem i nie wstydzę sie tego.

-Udowodnij -powiedziała sucho. Na co ja pokazałam jej naszyjnik. -niemożliwe.

Pod jej czujnym wzrokiem stałam sie niewidzialna. Hmmm to ja może złoże wizyte Kamilowi? W sumie zegarek pokazuje 20:12 ale cisza nocna jest dopiero o 23.

Po wejściu do męskiej wierzy, nie musiałam długo szukać Kamila. Chciałam go przeprosić, przecież każdy może sie pomylić, prawda?
Nikt mnie nie widział, ale ja miałam doskonały widok na całą wierze. Rozejrzałam sie.

Na jednym z pięter stał Kamil z jakąś dziewczyną, po chwili objął ją ramieniem i pocałował w czoło.

Nie musiałam długo myśleć aby wiedzieć kim ona jest....

Miał być dopiero za 2 godziny, cóż mam czas więc go dokończyłam. Heh dzisiaj w RCKP zamkniemy znowu Grzesia na schodach pożarowych. Zapraszam na Poprostu bekowo...

Ⅲ Piąty ŻywiołOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz