Dziękuję za nominacje @KeczUpXD naprawde cieszę sie że jednak ktoś docenia moją prace.
1. Jak trafiłaś na wattpada?
Poprostu szukałam jakichś aplikacji do czytania książek w Sklepie Play. Na pierwszym miejscu był Wattpad, więc postanowiłam go przetestować.2.Od kiedy piszesz?
Na Wattpadzie od końca stycznia roku 2015. A realu od... zawsze. Nawet w zerówce pamiętam jak próbowałam coś pisać nawet nie znając wszystkich liter.3. W jakie gry grasz?
Bardzo często gram w Minecrafta. Na serwerach szczególnie. Oprócz tego czasem gram w Pou, mam 114 level więc łatwo nie zrezygnuję.4. Jak reagujesz na hejterów?
Jeśli chodzi o nich to rzadko sie zdarzają, przy dobrych książkach nie ma ich praktycznie wcale. Zasada jeat prosta -umiesz pisać, nikt sie nie przyczepi. Osobiście miałam tylko jedny negatywny komentarz na ponad 300 pozytywnych. Użytkownik napisał dziecinada, więc nie przejęłam sie tym zbytnio.5.Kogo oglądasz na YT?
Nie jestem stałym użytkownikiem youtuba, ale czasem oglądam 5 sposobów na.... Ale teraz już rzadko. Raczej oglądam teledyski do piosenek.6.Ulubione książki w rl i Wattpad?
W realu spodobał mi sie cykl książek Świat po wybuchu. Sporo było książek które lubię ale zapomniałam tytułów.
Na wattpadzie natomiast następujące tytuły:
Świat Magii
Wojna z Diabłem
Szept
Oszukana
Party Hard- czyli melanż
Dziewczyna z domu piekieł7.Ulubione jedzonko?
Oczywiście przygarnę porzucone na sklepowych półkach słodycze. Ale najbardziej lubię: toffie, karmel, biała czekolada, budyń waniliowy... ciastka. A mój ulubiony napój? Chyba cappucino.A teraz nominacje... i pytanqa.
1. Co zadecydowało że zostałaś /eś na wattdzie.
2. Masz jakiegoś ulubionego wattpadowego autora? Jeśli tak to jakiego?
3. Jaki gatunek literacki lubisz najbardziej?
4. Jakie zwierze najbardziej do ciebie pasuje?
5. Jaki masz kolor oczu?
6. Jaki kolor lubisz najbardziej?
7. Czy wattpad ma jakiś wpływ na twoje życie?Nominuję...
@karoladia
@Rose_Liv_Mary
@ArcherofForestRiver
@Rosemary11459
@Floverbe
@majciolawymień
CZYTASZ
Ⅲ Piąty Żywioł
RandomOd kiedy trafiłam do Skyfallu moje życie diametralnie sie zmieniło. Do tego moja nowa współlokatorka próbuje utrudnić mi życie. A mój przyjaciel w niczym mi nie pomaga. Wszystko sie zmienia dopiero kiedy w szkole pojawia sie nowa Black Evenis. Tylk...