Mezarlığı yorgan misali örten sarı yapraklar, mavi bulutların yerini kara bulutlar almış, yapraklar yağan yağmurla birlikte bulamaç olmuştu toprakla. Çıplak kalan ağaçlar rüzgarın etkisiyle birbirine çarpıyor az ileride konuşan adamın seslerini duymamı zorlaştırıyordu.
Uğur gözlerimin önünde ağlıyordu. İlk defa kıyafeti özenli değildi. Buğulu merhametli gözlerle mezar taşına bakıyor ardından kafasını gökyüzüne çeviriyor bir kaç saniye oyalandıktan sonra tekrar mezar taşına bakıyordu. "CEYLAN ALTINSOY." Çıkan çatlak sesi tüm atmosferle uyum içindeydi. Arada şimşekle aydınlanan mezarlığın karamsar havası insanın içini darlıyordu.
"Çok fazla acı var... Bunu nasıl ifade edeceğimi bilemiyorum."
Yüzüne çarpan yağmur damlalarını çok unumsuyor gibi değildi. Annesiyle dertleşiyor gibi değilde kendiyle konuşuyor gibiydi.
"Bir çok acıyı atlattın Uğur."
Acıyla bir gülümseyiş yerleştirdi yüzüne. Sahte olduğu her yerinden belliydi. Kendine telkin verdiği besbelliydi.
"O gelene kadar -mış gibi yapmışım."
Uğur'un boğazından bir hıçkırık koptu.
"Leman...Leman." İsmim dudaklarından dokülürken dikkat kesildim.
"Ben acılar içinde kıvranırken bana umut olan kız. Onu her gördüğümde tekrar tekrar aynı şeyleri yaşıyorum."
Duyduğumla şaşkınlık tüm bedenimi sarmıştı, Uğur'u takip ederken böyle bir manzarayla karşılaşacağımı düşünmüyordum.
Elleriyle hızlıca yüzünü sildi. Hırsını almaya çalışıyor gibiydi. Ceketini çıkarıp fırlattı. Ben ise kafam karışık şekilde sadece izliyordum."Ben.. ben" konuşmak için kendini zorluyor gibiydi.
"Annem sana kızıyorum beni bırakıp gittin."
Mezardan bir toprak alıp firlattı. Bu beni yerimden sıçratmıştı.
"Leman'dan nefret ediyorum. Beni hatırlamıyor bile. Ama kahverengi ayıcığımı saklıyor. O zaman niye hatırlamıyor ben bu kadar hatırlarken. "
Dizlerinin üzerinde çöktü. Çamur olan ellerini yüzüne kapattı.
"En çokta kendimden nefret ediyorum, istediğin gibi olamadım anne, huzur ve mutlulukla büyüten iki imparatora, sevdiğin iki adama; ihanet ettim. Kin ve nefret dolu bir adam oldum. "
29 Ekim Cuma günü yeni bölüm gelecek.
Bu bölümden sonra Uğur'un ağzından bir şeyler görmek isteyen var mı?
Yoksa da önemli değil, kendi kendime gelim güvey olup öyle yapacağım :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Milyarderin Vekili III
RomanceSenden kurtulmaya çabalıyorum Uğur, bataklık gibisin çabaladıkça daha da çekiliyorum. Leman Aydın. Bütün çabaların bana çıkıyor sen inadına benden kaçıyorsun. Ve unutma Uğur Çetinkor'u yok etmek için daha fazlasına ihtiyacın var. Uğur Çetinkor.