נ.ק מבט לואי-
התעוררתי עם כאבי ראש חזקים ובחדר שלא שלי, הסתובבתי לצד השני וראיתי נערה בלונדינית עירומה.
דחפתי אותה הצידה שומר על השקט, מחזיר את הבגדים ויוצא במהירות מהחדר, רצתי לדלת יציאה והוצאתי סיגריה.
שאפתי מהסיגריה כמה נשיפות מכניס את האוויר הרעיל לריאותיי, התקשרתי לזאין שיבוא לקחת אותי מכאן יש בית ספר בערך בעוד שעה לא שאכפת לי אבל אני חייב להוציא תעודה סבירה.
הוצאתי את הטלפון וחייגתי אליו, לאחר כמה צלצולים ענה והיה אפשר לשמוע על הקול שלו שרק עכשיו התעורר, "זי יש מצב אתה בא לקחת אותי מרחוב 'מייפלגראונד 14'? בבקשה" התחננתי, שמעתי אותו נאנח והכנתי את עצמי לנזיפה המוכרת
"לואי יחתיכת זונה תפסיק לזיין כבר כל אחד שבא ליד תנסה לאהוב מישהו או מישהי זה לא יזיק לך אתה יודע" אמר ושמעתי אותו פותח תארון, "לא אני חושב שאשאר זונה לבנתיים, אתה בא?" שאלתי מחייך יודע שכרגע הוא מגלגל עיניים, "בדרך טומו" וניתק לי בפרצוף כמו תמיד.
אחרי כמה דקות הוא הגיע, נכנסתי לאוטו והוא התחיל לנסוע, "אחי שמעתי מגיעה משפחה חדשה לעיר סטיילס משהו" אמר והפנה את מבטו אליי, "יופי יותר אנשים לאוסף" צחקקתי והוא רק גיחך ואמר "אתה חולה".
שאר הנסיעה עברה חלק, הוא הביא לי גם בגדים נקיים כי לא היה לי זמן להחליף בבית.
החלפתי במהירות את הבגדים משפריץ עליי בושם ושם דאודורנט, הוא החנה את האוטו והביא לי את התיק שלי, כבר אמרתי שאני אוהב את הבחור הזה?
נכנסנו לבית ספר והתקדמנו ללוקרים שלנו, ראיתי את אלינור בצד אז התקרבתי אליה.
"התגעגעתי נסיכה גם את אליי? לחשתי באוזנה.
"אתה יודע שכן" היא הסתובבה ומיד תקפתי את שפתיה עם הלשון שלי.כן אתם בטח חושבים שהיא בת הזוג שלי, אבל לעזאעזל לא היא סך הכל סקס טוב זה הכל.
לאחר כמה דקות שהתמזמזנו על הלוקר היה צלצול, התנתקנו מהנשיקה והיא קרצה והלכה לכיתה שלה.
הלכתי גם אני לכיוון הכיתה, זאין כנראה כבר שם, נכנסתי וראיתי שהמקום לידו תפוס ויושב שם בלונדיני מחומצן שלא ראיתי לעולם, אז הלכתי לשבת בשולחן הריק.
המורה נכנסה לכיתה והתחילה ישר לחפור,
"תלמידים יקרים היום הצטרפו אלינו 2 תלמידים חדשים קוראים להם ליאם ונייל אני מקווה שתקבלו אותם כמו שצריך, ליאם נייל בואו תציגו את עצמכם"ראיתי את הבלונדיני קם ואחריו עוד אחד ברונטני, "אז אני נייל וזה ליאם אנחנו מהולמס צ'אפל ואחים" נייל שהסתבר כבלונדיני אמר ליאם רק נפנף את ידו כהיי וחייך.
"אתם יכולים לחזור לשבת חמודים" אמרה המורה והתחילה ללמד, ראיתי שזאין ונייל מדברים ומסתדרים יופי בשבילו אבל אני בנתיים יושב לבד כאן!
YOU ARE READING
My Baby-l.s
Fanfictionלואי לא האמין באהבה אף פעם. הוא היה בן 18 בשנה האחרונה ואין בחורה או בחור שלא יצא לו לזיין אפילו חלק מ'הסטרייטים' כולם נמשכים ללואי טומלינסון אפילו הם. עד שהגיעה משפחה חדשה לעיר ששינתה הכל. הנער המתלותל שינה את חייו של לואי ב180 מעלות, הוא פשוט כב...