שאר היום עבר כרגיל, לואי ישן במתמטיקה והארי היה נחמד לכולם.
לקראת ההפסקה לואי הלך לכיתה של הארי וחיכה לו בחוץ ממתין שיצא. הצלצול להפסקה צלצל והארי יצא מהכיתה יחד עם ילדה ברוטנית, נמוכה אבל הארי יותר, עיניים חומות וריסים ארוכות.
"לולו!" קרא הארי בקול עם חיוך ענקי כשראה את לואי מחכה לו, הוא רץ לכיוונו וקפץ עליו לחיבוק. "היי לאב, איך היה השיעור?" לואי הרים אותו עליו ונישק לשפתיו נשיקה יבשה, הארי הסמיק וקבר את ראשו בצווארו.
"היה מאוד כיף בשיעור תראה הכרתי את מאיה" אמר וירד מהחיבוק של לואי הולך לכיוון חברתו החדשה. "היי! אני מאיה ורק שתדעו אתם זוג כלכך חמוד" אמרה ובלגנה את תלתליו של הארי.
"למה?!?!" יבב והלך ללואי מחבק את מותניו ומילל, "תסדר לי את השיער לולו?" התחנן ולואי לא יכל לסרב לבן זוגו, "כמובן באג"."מאיה רוצה לשבת איתנו היום?" שאל הארי וחייך לכיוונה, "ברור! אמ ליאם יהיה שם?" שאלה בשקט והשפילה את ראשה, "כן, עכשיו בואי" משך הארי בידה גורם לה וללואי לצחוק מהחמידות שלו.
"האז בוא אליי" עצר לואי גורם גם למאיה ולהארי לעצור גם כן, "מאיה תחכי לי בקפיטריה לילי זיזי וניני כבר שם" הארי חיבק את חברתו החדשה והלך לכיוון לואי. "ביי בנים תהנו" השיבה והתרחקה מהם.
"קרה משהו לולו?" שאל הקטן בדאגה לא מבין למה לואי קרא לו, "הכל בסדר באג, אני יכול לקבל עכשיו נשיקה נורמאלית?" שאל רטורית ורכן לעבר הארי.
הוא קירב אותו מאגנו, מחזיק בו ברכושניות ותוקף את שפתיו. לואי ליקק את שפתו התחתונה מסמן לו לפתוח את פיו, וכך הארי עשה. הוא היה שבוי אליו.
לשונו של לואי נכנסה לפיו חוקרת את כל החלל שבפנים, הארי כרך את ידיו סביב צווארו ועלה על קצות האצבעות כדי להעמיק את הנשיקה.
כשהתנתקו שניהם התנשמו בקולניות וחייכו אחד לשני, "רוצה נצטרף לכולם?" שאל לואי וליפף את ידו סביב מותנו של הארי, "כ-כן" השיב המתולתל מגמגם עדיין מתנשף ממה שקרה לפני שנייה.
השתיים הצטרפו לכל החבורה וישבו אחד ליד השני. "מה לקח לזוג האהוב עליי כזה הרבה זמן להגיע" קרץ נייל גורם להארי להסמיק, "קיבלתי את הנשיקה שלי" אמר לואי והתקרב להארי יותר, מניח את ידו על יריכו.
"נשיקה?" שאל ליאם בעצבנות, "ליאמו זה דבר שזוגות עושים תרגע קצת" דחף זאין את כתפו וגרם לליאם להיאנח. "יקח לי זמן להתרגל לזה, מצטער" קם מהשולחן והלך לכיוון הכיתה, "אני אלך לראות מה איתו" אמרה מאיה וחייכה לכולם חיוך חם.
"הוא יתרגל לזה מתישהו" אמר נייל ודחף חופן של צ'יפס לפה, "אני מקווה" נאנח לואי בקול וקבר את ראשו בצווארו של הארי, משתיל שם נשיקות וגורם לנער הצעיר לצחקק.
YOU ARE READING
My Baby-l.s
Fanfictionלואי לא האמין באהבה אף פעם. הוא היה בן 18 בשנה האחרונה ואין בחורה או בחור שלא יצא לו לזיין אפילו חלק מ'הסטרייטים' כולם נמשכים ללואי טומלינסון אפילו הם. עד שהגיעה משפחה חדשה לעיר ששינתה הכל. הנער המתלותל שינה את חייו של לואי ב180 מעלות, הוא פשוט כב...