פרק 2

1.4K 96 145
                                    

עוד שעה בערך אני יוצא אליהם, זה הולך להיות הלילה הראשון שלא הלכתי למסיבה וזיינתי מישהו.

כן אני זונה ואני יודע את זה, זה בסדר אני אוהב את זה, אין לי כוח לזוגיות ול'אהבה' זה פשוט חרא של דבר ולא באלי לצאת עם לב שבור.

שמתי עליי טרניג שחור וחולצה לבנה פשוטה, אין לי מה להתלבש סה"כ מרתון הארי פוטר.

שמעתי שתי צפירות מכונית, כנראה זאין הגיע.
יצאתי אליו נכנס לאוטו, "מאליק מה קורה איתך והבלונדי?" שאלתי מרים את הגבות בחיוך מתגרה, ראיתי אותו מסמיק והוא השפיל את ראשו בחיוך, "לא יודע הוא חמוד", "מישהו פה מאוהב" צחקקתי והוא גלגל את עיניו, "כן בטח", "אחי יש לך לבבות במקום עיניים" ירדתי וצחקתי עליו כל הנסיעה לשם.

הגענו לשם מגלים בית 2 קומות גדול מאוד אפשר להגיד, אני לא אתפלא אם יש שם בריכה נגיד את זה ככה.

זאין דפק בדלת, שנינו מחכים שמישהו יפתח, לפתע הדלת נפתחה בעדינות רבה, וכשראיתי מי עמד מאחוריה חיוך עלה על שפתיי, הארי.

הוא לבש פוטר ענקי בצבע תכלת על גופו עם גרביים וורודות."לולו!" קרא בחיוך וקפץ עליי לחיבוק, "בייבי איך אתה מרגיש?" חייכתי אליו ברכות מתעלם מזאין שנכנס לבפנים, "אני מרגיש מדהים בוא תכנס לולו בבקשה" התלהב ומשך את ידי לתוך הבית.

"בייבי איפה כולם?" שאלתי ושיחקתי בשיערו, "הם בסלון אבל אני אצטרף אחר כך אוקיי?" שאל בעיניים גדולות ותמימות, "למה?",
"כי האזי צריך להביא את הדובי שלו מלמעלה" חייך והסתובב בלי להוסיף מילה נוספת.

הצטרפתי לכולם בסלון וחיוך היה על פרצופי, "מייט מה פשר החיוך?" שאל נייל מפסיק את השיחה עם זאין, "עזוב סיפור ארוך" מלמלתי ואני וליאם חיפשנו את הסרט הראשון.

"פיינו אני הולך לקרוא להארי אוקיי?" שאלתי קם מהספה, "כן סבבה החדר שלו הוא קומה שנייה השלישי מצד ימין" אמר אפילו לא מרים את ראשו אליי כי היה עסוק בלהסתכל על הטלוויזיה.

עליתי במדרגות רואה את הדלת לחדר שעליה דיבר, היא הייתה בצבע ירוק בהיר עם שלט 'החדר של האזה', גיכחתי מהחמידות ונכנסתי לחדר.

ראיתי אותו מנסה להגיע אל הדובי שלו אבל לא מצליח, התקרבתי אליו מרים אותו באוויר כדי שיקח אותו, הוא ממש קל וקטן אני לא חושב שאי פעם ראיתי דבר כזה.

"ת-תודה לולו ה-האזי ניסה להגיע לזה ולא הצליח עד שבאת" צחקק וחיבק אותי, "אין על מה בייבי" חיבקתי אותו יותר קרוב אליי, "לולו אתה יכול להרים אותי למטה?" שאל והביט בי במבט תמים, "ברור בוא לכאן" פתחתי את ידי והוא התקרב, הרמתי אותו גורם לו לכרוך את רגליו סביבי ולהישען על חזהי.

"מייט נייל הזמין פיצה בוא" קרא ליאם מהסלון, "הזמנתי פיצה לי ופיצה לכם אתה מתכוון", שמעתי את הארי מצחקק וחיוך עלה על פניי, הנחתי אותו על הספה מתיישב לידו וליד ליאם.

My Baby-l.sWhere stories live. Discover now