השניים עשו יחד שיעורי בית במתמטיקה שהביאו להארי בבית ספר, פותרים את התרגילים בקצב איטי אך נהנים לבלות יחד.
הארי קצת מתקשה בחומר הזה ולא מצליח להתרכז בשיעור אז ביקש מלואי עזרה כי כבר למד את החומר.
"הנה הארי פה אתה מוסיף את ה2 וזה יוצא?" הסביר לואי ונתן להארי לפתור את התשובה, "5x?" ספק שאל ספק אמר מסתכל על לואי בחשש, "נכון האז כל הכבוד" חייך הברוטני אליו בחיוך גאה, גורם למתולתל להרגיש הקלה.
רעש של פתיחת דלת נשמע והשניים הפסיקו את דבריהם מסובבים את ראשם אליה, "הכל בסדר כאן?" שאל ליאם כשחצי גופו הציץ מהדלת, "כן נשאר לנו עוד שתי תרגילים וסיימנו" צייץ הארי ולואי הנהן להסכמה.
"כשתסיימו הכל בואו למטה הארוחת צהריים מוכנה" אמר ליאם, זורק חיוך לכיוונם וסוגר את הדלת, "קדימה לאב נסיים את התרגילים ונרד לאכול" העביר לואי את ידו על גבו של הארי ברכות.
"וזהו!" קרא הארי בקול מניח את העיפרון בשמחה על השולחן, "סיימת אהוב?" שאל לואי ובדק את המחברת של הארי, שלא טעה באחת השאלות.
"כן! עכשיו אפשר ללכת לאכול" קם בהתרגשות מהכיסא ומשך את לואי מידו, "כן, כל הכבוד האז תמשיך ככה" חיבק את כתפו ושניהם ירדו למטבח.
"היי זוג אוהבים" אמר נייל מהכיסא שלו מחייך לשניים בחיבה ומרים את גבותיו, "שתוק אידיוט" הסמיק הארי ונצמד ללואי יותר. "בסדר" צחקק נייל וחזר לשיחה יחד עם זאין.
זאין ונייל בזמן האחרון מאוד התקרבו, ויכול להיות שהמחומצן מצליח להעלים כל רגש שהיה לזאין כלפי הארי אי פעם.
לואי והארי נשארים בשלהם, עדיין מכחישים כל קשר לאהבה שלהם כלפי אחד לשני. שניהם מפחדים להרוס את החברות שנהייתה, אך כל פעם שנזכרים שלא יחד שביב קטן מהלב נסדק.
"קדימה בייבי תשב אני אביא לך את הצלחת" נישק לואי לשיערו של הארי הוביל אותו לכיסא בצד השולחן. הוא הלך אל עבר המטבח לוקח את הצלחת שלו ושל הארי, מתיישב לידו ומחייך אליו ברכות.
"תאכל האז ליאם כבר חתך לך את העוף" הביא לו את המזלג שהארי לקחת בהתלהבות, מסתכל על הצלחת בליקוק שפתיים. "אני אוהב שליאם מכין עוף מתוק" צחקק בחמידות ולקח במזלג חתיכה קטנה מהצלחת שתוך שניה נעלמה לתוך פיו.
"אני שמח לאב" לקח לואי ביס מהצלחת מסתכל על הארי במבט מהופנט. "רוצים לשחק אולי מחבואים אחר כך?" שאל הארי את כל מי שהיה סביב השולחן בעיניים גדולות והבליט את שפתו התחתונה כך שלא באמת יכלו לסרב לו.
"כמובן האז נשחק מחבואים איתך" צחקקה מאיה והניחה את ראשה על כתפו של ליאם, שעטף את מותנה בידו. "יש!" קפץ הארי בכיסאו בהתרגשות, שמח שכולם הסכימו לשחק איתו.
החברים המשיכו את הארוחה שלהם בשיחות שקטות, כל זוג בשלו. שומרים על אווירה נעימה ורגועה.
YOU ARE READING
My Baby-l.s
Fanfictionלואי לא האמין באהבה אף פעם. הוא היה בן 18 בשנה האחרונה ואין בחורה או בחור שלא יצא לו לזיין אפילו חלק מ'הסטרייטים' כולם נמשכים ללואי טומלינסון אפילו הם. עד שהגיעה משפחה חדשה לעיר ששינתה הכל. הנער המתלותל שינה את חייו של לואי ב180 מעלות, הוא פשוט כב...