יום הנשף הגיע, הזמן עבר במהירות ובלי ששמו לב. הכל היה מוכן מהחליפות החדשות שעוד תלויות בארון ולשיער הרטוב שאחרי המקלחת.
הארי היה נרגש במיוחד, הוא מעולם לא היה בנשף לפני זה. כשלואי הציע לו לבוא איתו ליבו פרפר במקומו ולא היה יכול שלסרב, בהתחשב לעובדה שתמיד חלם להיות בנשף לפני.
הוא ישב עם מאיה על מיטתו, ריכל איתה כמו תמיד על דברים שטותים בזמן שהיא מורחת לק על ציפורניו לכבוד הערב.
"הארי אני חשבתי אולי למרוח לך איילנר אתה תרצה?" שאלה בזמן שהתרכזה לא לצאת מהקווים עם הלק בצבע שמנת, "כן אני אשמח!" קרא בחיוך והנהן במרץ, הוא תמיד רצה לשים איילנר אבל לא ידע איך.
מאיה סיימה למרוח על האצבע האחרונה את הלק בהידוק שפתיים, היא אהבה את התוצאה וקיוותה שגם הארי יאהב. "מאיה זה מושלם" קפץ עליה בחיבוק שלא היססה להחזיר, "בטוח" היססה מעט והוא הנהן בחיוך לכיוונה, "אני בטוח".
"קדימה לך תתלבש אני אסדר לך את השיער אחר כך, בנתיים אני שמה את השמלה בשירותים" אמרה לו ובזה יצאה מהחדר, משאירה אותו לבד מחויך מאוזן לאוזן.
הארי לקח את מה שקנה במיוחד להיום בערב מן הארון, הוא קנה את זה יחד עם מאיה. בשנייה שעיניו נקלעו לבגד הוא לא יכל שלא לקנות אותו.
זה היה שמלה לבנה עם תכלת בקצה, היא קושטה במלמלות בתחתית ושרווליה היו קשורים סביב ידיו. הארי חשב שהשמלה הזאת מלאכית וזה מה שאהב בה, היא לא הייתה מוגזמת מידי או מפוארת, היא הייתה פשוטה אך מלאה ביופי נעים לעיניים.
הוא לבש אותה על גופו בהתרגשות, מסתכל למראה ומחייך, אוהב את מה שרואה. הוא הרגיש איתה יפה ונקי, נכון שזה לא חליפה כמו שכולם מצפים אבל בשמלה הזאת הוא מרגיש מי שהוא באמת, פשוט הארי.
"מאיה את יכולה להיכנס" הוא קרא בקול כדי שתשמע ולאחר שנייה דלת החדר נפתחה ובפתיחה עמדה מאיה עם עיניים נוצצות, היא בחנה את כולו בחיוך גדול וחשבה שהוא בין הילדים היפים ביותר שראתה.
"הארי אתה נראה מדהים" ליטפה לשיערו וסומק עלה ללחיו, "תודה מאיה גם את נראית יפיפה" חיבק אותה וניסה לעצור את עצמו מלהיכנס לליטל.
השמלה של מאיה הייתה אדומה עם חתך בתחתית כך שראו את רגלה מבעד לה, במותן ובחזה היא הייתה צמודה ושרווליה היו מעל כתפיה פשוטים אך מחמיאים.
"בוא נשים לך קצת איילנר מה אתה אומר?" שאלה רטורית והשיבה אותו על המיטה, מוציאה את תיק האיפור שלה ומתחילה למרוח על עיניו מהאיילנר ועל ריסיו מסקרה.
היא שמה על לחיו מעט סומק ועל שפתיו ליפגלוס שקוף, היא סידרה את תלתליו בצורה עדינה ונעימה למראה. הארי מעולם לא הרגיש יפה יותר.
"תודה מאיה" הודה לה בעיניים מעט רטובות, משתדל בכל כוחו שלא להפיל דמעות כדי לא להרוס את האיפור שהרגע סיימו לשים עליו.
YOU ARE READING
My Baby-l.s
Fanficלואי לא האמין באהבה אף פעם. הוא היה בן 18 בשנה האחרונה ואין בחורה או בחור שלא יצא לו לזיין אפילו חלק מ'הסטרייטים' כולם נמשכים ללואי טומלינסון אפילו הם. עד שהגיעה משפחה חדשה לעיר ששינתה הכל. הנער המתלותל שינה את חייו של לואי ב180 מעלות, הוא פשוט כב...