הטיול השנתי קרב ועומד בפתח, זה טיול לכל התיכון מכיתה י עד ליב מה שאומר שהזוג יצאו יחד.
כבר עבר שבועיים מאז שנהיו זוג וזה הולך בנתיים טוב מהמצופה, זאין מאוהב בהארי עדיין וליאם ומאיה מתקרבים.
"האזי תתעורר יש בית ספר עוד שעה" העיר ליאם את הארי והוריד את השמיכה בעדינות, "האזי עייף אבל רוצה להישאר בבית!" יבב והתחיל להזיל דמעות.
"אבל יש בית ספר האר-" התחיל לאמר אך הארי קטע אותו בבכי, "האזי לא רוצה בית ספר היום הוא רוצה לולו ובית" המשיך להתווכח גורם לליאם להיכנע ולהנהן בתבוסה, הוא גם ראה שהארי התעורר היום במצב ליטל רגיש אז עדיף להשאיר אותו בבית.
"בוא תקום אבל לשתות את השוקו שלך ואני אתקשר ללואי?" ליטף את שיערו של אחיו הקטן ורכן להרים אותו, "כן שוקו והאזי רוצה בבקבוק הסגול שלו" ליאם חייך ונישק את לחיו, הולך עם הארי תלוי על מותניו למטבח.
ליאם הניח את הארי על הכיסא שלו והביא לו כמו תמיד דף לצייר עליו וטושים.
הוא הוציא את האבקה והכניס לתוך הבקבוק הסגול, מוסיף מים חמים ואז חלב משקשק ובודק שזה לא חם מידי, כשהכל מוכן הוא מגיש להארי ועובר להכין ארוחת בוקר.
נייל ירד במדרגות בריצה מריח פנקייקים ושוקולד בכל הבית, "ניני!" צעק הארי בשמחה גורם לנייל להפסיק לרוץ ולגשת אליו לחיבוק.
"למה אתה לא לבוש הארולד?" שאל והתחיל לצייר איתו גם, "האזי רוצה להישאר היום בבית עם לולו, תקראו ללולו!" אמר בכעס ושילב את ידיו. נייל הבין שהוא כנראה היום מאוד עמוק בליטל ממש כמו שליאם הבין והחליט להנהן וללכת לצד להתקשר ללואי.
"מייט מה הסיכויים אתה מבריז מבית ספר ובא להיות עם הארי היום?" שאל מקווה לתשובה חיובית אחרת הקטנצ'יק יאבד שליטה.
"אוקיי אני אבוא קרה משהו?" שאל הברוטני בלחץ ושם נעליים, "פשוט הוא התעורר היום בליטל רגיש ורצה להישאר בבית עם לולו אז התקשרתי" השיב המחומצן במשיכת כתפיים, "אוקיי חמש דקות אני שם".
"הנה קראתי לו" אמר בשקט לליאם ודחף פנקייק לתוך הפה בלי שישים לב, "יופי תודה תביא תתיקים מלמעלה חייב לצאת" אמר לנייל וכיבה את הגז.
נשמעו דפיקות על הדלת והארי רץ לפתוח, "לולו! אתה כאן האזי התגעגע" קפץ עליו לחיבוק מוחץ גורם ללואי להחזיק אותו מישבנו ולחייך מהילד הקטן שלו, "גם אני התגעגעתי אהוב" השיב ונישק לשפתיו נשיקה קטנה כי ליאם כאן והוא לא רוצה שירצה לו עכשיו על זה שהוא מדרדר את הארי שוב.
הם הלכו להתיישב בסלון יחד מתכסים בשמיכה בזמן שהארי נשען על חזהו של לואי בחיבוק, האחים ירדו במדרגות גורמים לברוטני לסובב את ראשו, "אנחנו יוצאים תהנו אבל לא יותר מידי" אמר נייל בציניות גורם לליאם להרים את גבותיו וללואי לגחך, "ממש לא תראו סרט או משהו אני מזהיר אותך" הרים אצבע באזהרה והשניים יצאו.
"אתה עייף באג? רוצה ללכת לישון?" שאל לואי מלטף את תלתליו הרכים של הארי ונדהם כל פעם מחדש מהיופי של הקטן, "כ-כן אתה יכול להרים את האזי?" המתולתל הרים את ידיו בעדינות ותלה על צווארו של הברוטני ואת רגליו סביב מותניו, קובר את ראשו בצווארו.
השניים נכנסו למיטה כשראשו של הארי קבור בתוך צווארו של לואי רגליהם מסובכות אחת בשנייה והם מחובקים חזק, "שינה טובה לו אוהב רק אותך עד השמיים ובחזרה" אמר הארי בשקט ונשק לשפתיו של לואי נשיקה עדינה, לא מבין את רמת החשיבות של מה שאמר .
לואי הרגיש כאילו נשימתו נעצרה במקומו, הוא באמת אוהב את הארי יותר מאת חייו זה פשוט הפתיע אותו. חוץ מזה הוא רצה להיות הראשון שאומר את זה אבל לא נורא לפחות עכשיו הוא יודע שהארי אוהב אותו בחזרה ואין לו מה להיות בלחץ.
"גם אני- גם אני אוהב אותך מלאך לך לישון" הידק את חיבוקו סביבו ונרדם יחד איתו למרות שלא היה עייף פשוט כל האווירה הייתה שקטה ונעימה שהיה חבל להרוס בדיבורים.
מחר יש את הטיול השנתי והכל כבר מוכן למרות שזאת תיהיה הפעם הראשונה של הארי בטיול בטבע כלשהו הוא הצליח להירדם ולשכוח מהכל כי ככה זה כשאתה עם מישהו שאתה מרגיש בטוח איתו.
במקרה שלו זה לואי.
♡~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♡
פרק
טוב אז הנה פרק חמוד כזה לפני הדרמה
מקווה שאהבתן תגיבו ותצביעו זה עוזר ממש ולכו תבדקו את הפאנפיק החדש שלי כבר עלה 3 פרקים
אוהבת אתכן ביי3>>>>>>>>>>>
YOU ARE READING
My Baby-l.s
Fanficלואי לא האמין באהבה אף פעם. הוא היה בן 18 בשנה האחרונה ואין בחורה או בחור שלא יצא לו לזיין אפילו חלק מ'הסטרייטים' כולם נמשכים ללואי טומלינסון אפילו הם. עד שהגיעה משפחה חדשה לעיר ששינתה הכל. הנער המתלותל שינה את חייו של לואי ב180 מעלות, הוא פשוט כב...