עבר שבוע מאז שהארי ולואי השלימו, אמנם הם עדיין לא חזרו אך האווירה המותחת והלא נעימה עברה.
הם מתנהגים כמו זוג וזה מטריף את כולם, כל פעם ששואלים אותם אם חזרו השניים עונים 'לא' או 'כרגע לא', ולמען האמת זה יותר כמו שלב ההכחשה.
אחרי הכל כולם יודעים שהאהבה לא נעלמה והם פשוט מפחדים לחזור על טעויות, לואי בעיקר.
הוא יודע שהנשיקה לא הייתה באשמתו אבל הרושם שהשאיר בבית ספר יכול להטעות כמה אנשים ובינהם הארי.כי אם תשאלו את הארי זה לא הנשיקה הגורם העיקרי לסיבה שנפגע כך, המחשבות של 'הוא שיחק בי כל הזמן' השתלטו על כולו בעקבות העבר שהוא מכיר על לואי.
כי לפני שהארי הגיע, לואי היה מוכר בתור הפלייר של הבית ספר נגיד את זה ככה, הוא היה שוכב עם כל הבא ליד וחסר התחשבות לאנשים סביבו.
כרגע כל החברים צפו יחד בסרט מצויר שהארי בחר 'לשבור את הקרח', כולם היו מרותקים למסך למרות שכשהתחילו את הסרט היה לא מעט הערות על כך שזה סרט לילדים קטנים.
כרגע הם פגשו את אולף בסרט, הארי הצביע על המסך בהתרגשות מחייך לכל עבר. "תראה זה אולף!" אמר ללואי שישב מאחוריו וכירבל את גופו.
"אני רואה לאב, אתה אוהב את אולף?" שאל והניח את ראשו על כתפיו, "כן מאוד" חייך אליו המתולתל וגורר את תשומת הלב של כולם, מוציא מהם 'אווו' קטן על החמידות שלו.
בשירים הארי שר יחד עם הסרט, בעיקר בשיר 'let It go' של אלזה שכולם שרו יחד איתו. אם היה משהו אחד שלואי היה מוכן לעשות כל החיים שלו זה לראות את הארי מחייך ושר ככה.
כשהסרט נגמר הארי היה פצצת אנרגיה וקפץ בכל הבית, כמובן שלא לבד אלא עם נייל ששר יחד איתו ורצו למטבח.
"ניני אני יכול לספר לך סוד?" לחש הארי לאוזן של נייל בשקט והמחומצן הנהן, "אני רוצה להכין עוגיות" לחש שוב אך לא כלכך בשקט כי כל שאר החברים שמעו גם כן.
"לאב אתה רוצה להכין עוגיות?" לואי שאל ממקומו על השולחן והניח את כוס התה חזרה, "כן לו בבקשה!" רץ לעברו הארי ונענע את כתפו מצד לצד.
"בסדר בסדר נכין עוגיות האז" נשק ללחיו וקם מהכיסא, "ליאם אנחנו מכינים עוגיות להארי נחזור עוד מעט!" צעק לואי מהמטבח, "טוב תעדכנו אותי שהאוכל מוכן למה הסרט קורא לי" אמר נייל ונעלם כלא היה מהאזור.
לואי פתח את המתכון לעוגיות בטלפון והניח אותו על השיש, "אוקיי הארי אני צריך שתביא לי ביצים וחלב מהמקרר" דרש מהארי ובזמן שהמתולתל הוציא את המצרכים מהמקרר לואי הוציא מהשידות והמגירות.
"בבקשה" הניח הארי על השולחן את מה שלואי ביקש ממנו להוציא וחייך אליו לאחר מכן, "תודה בייבי, עכשיו רוצה לערבב או לשים את החומרים בקערה?" שאל הברוטני וליטף לתלתליו.
YOU ARE READING
My Baby-l.s
Fanfictionלואי לא האמין באהבה אף פעם. הוא היה בן 18 בשנה האחרונה ואין בחורה או בחור שלא יצא לו לזיין אפילו חלק מ'הסטרייטים' כולם נמשכים ללואי טומלינסון אפילו הם. עד שהגיעה משפחה חדשה לעיר ששינתה הכל. הנער המתלותל שינה את חייו של לואי ב180 מעלות, הוא פשוט כב...